Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25, 26, 27 Volgende
|
brend5 |
Geplaatst: 02 Dec 2009 21:32 Onderwerp:
| |

|
ik ben van plan Final Fantasy X te kopen maar waar is ie nog in de winkel te krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 02 Dec 2009 21:53 Onderwerp:
| |

|
brend5 schreef: | ik ben van plan Final Fantasy X te kopen maar waar is ie nog in de winkel te krijgen? |
Final Fantasy X is overal bij de gameshops te koop
2de hands beter zoeken |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:06 Onderwerp:
| |

|
brend5 schreef: | ik ben van plan Final Fantasy X te kopen maar waar is ie nog in de winkel te krijgen? |
Geweldig spel! De beste voor mij.
Vergeet, als je Final Fantasy X hebt uitgespeeld, ook Final Fantasy X-2 niet te spelen! |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:16 Onderwerp:
| |

|
sinds wanneer is die voor de wii?
btw, ff snel een oude vertrouwde boxart in elkaar geflansd:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:23 Onderwerp:
| |

|
*Shame* Enkel Final Fantasy IV op de DS gespeeld *Shame*
 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:25 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | *Shame* Enkel Final Fantasy IV op de DS gespeeld *Shame*
 |
Had eigenlijk wel verwacht dat jij er meerdere had gespeeld maar Final Fantasy IV is zeker niet verkeerd hoor!
Ik moet ook maar eens verder met Final Fantasy X maar tot nu toe vind ik de spanning nogal slapjes, ik hoop dat het beter word.
Laatst aangepast door No'tje op 02 Dec 2009 22:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:26 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Christian Vuye schreef: | *Shame* Enkel Final Fantasy IV op de DS gespeeld *Shame*
 |
Had eigenlijk wel verwacht dat jij er meerdere had gespeeld maar Final Fantasy IV is zeker niet verkeerd hoor! |
Waarom had je dat verwacht ? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Dec 2009 22:30 Onderwerp:
| |

|
Ja weet ik het, je kijkt heel erg veel uit naar FFXIII toch? En je houd van Star Wars dus hou je ook van goeie verhalen toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 03 Dec 2009 02:28 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | sinds wanneer is die voor de wii?
btw, ff snel een oude vertrouwde boxart in elkaar geflansd:
|
Ja dat dus, ik had die ook kunnen maken maar ik dacht ik knutsel maar wat ff, dat zou iig de beste boxart voor FF13 zijn, geen discussie over mogelijk.
En eh, is die Wii box echt van FF6?
 |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Dec 2009 17:56 Onderwerp:
| |

|
De nieuwste is nu uit, straf dat gamed nog geen foto's van de launch heeft gepost.
Anyway er hangt een gerucht uit op Neogaf dat de game overshipped is en men tegen de avond al een pricecut gaf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Dec 2009 18:27 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | De nieuwste is nu uit, straf dat gamed nog geen foto's van de launch heeft gepost.
Anyway er hangt een gerucht uit op Neogaf dat de game overshipped is en men tegen de avond al een pricecut gaf. |
Pricecut, schmicecut... gewoon die game kopen!  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Dec 2009 19:07 Onderwerp:
| |

|
binnenkort Final Fantasy XIII thuis
kon niet wachten om de game te spelen
en heb hem vanuit Japan |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Dec 2009 19:15 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | binnenkort Final Fantasy XIII thuis
Die geintjes kan ik ook uithalen, denk ik.
Zal het eens proberen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Dec 2009 20:25 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | binnenkort Final Fantasy XIII thuis
zit daar engelse subs bij dan? en hoe begrijp je de menu's? |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 17 Dec 2009 20:43 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | dantekloon schreef: | binnenkort Final Fantasy XIII thuis
Geen subs en als je een beetje japanse games speelt zijn de menutjes geen probleem. Het enigste probleem is dat je moet wachten op vertalingen om het hele verhaal te kennen (bij Dissidia duurde dat volgens mij maar een weekje of 2 voordat het verhaal vertaald was) |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Dec 2009 20:48 Onderwerp:
| |

|
Wazzim schreef: | D: schreef: | dantekloon schreef: | binnenkort Final Fantasy XIII thuis
Geen subs en als je een beetje japanse games speelt zijn de menutjes geen probleem. Het enigste probleem is dat je moet wachten op vertalingen om het hele verhaal te kennen (bij Dissidia duurde dat volgens mij maar een weekje of 2 voordat het verhaal vertaald was) |
ik hoorde dat er japanse va met engelse subs in de europese versie zou zitten is dit waar? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 20 Dec 2009 21:21 Onderwerp:
| |
|
ninodude schreef: | Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vind aan Final Fantasy X, man ik heb nu 3 uur in het spel zitten en er is echt geen moer aan.  |
Lol, jij begint dit Topic en gaat vervolgens FF lopen beledigen?
Ik snap zelf ook niet wat iedereen zo vet vind aan FF 7? Aangezien het spel niet eens Character Polygons van 15.000 heeft.
Zie bijvoorbeeld FF 8,13,9,12 enX heeft veel hogere Character Polygon Count
Ik snap ook niet waarom Crisis Core/MGS 4 niet GOTY VGA won vorig jaar?
Before Crisis is nog steeds niet hier gereleased... Daar snap ik ook geen moer van.
Maar goed? Je zegt dat er echt geen moer aan is?
In welk opzicht? De Graphics waren volgens mij wel aardig ookal was het niet in volledig 3d.
Gameplay Style/Genre-
Combat Mechanics-
Story- Always Great in FF(Main)
Graphics- Always Great in FF(Main)
Music- Always Great in FF(Main)
Ik dacht altijd dat men FF kocht voor de Graphics, Verhaal en Muziek??
En om dat gebied denk niet FF X veel problemen heeft.
Tuurlijk heeft FF X, Slechte VA, Slechte Graphics, Slechte Animatie's, Slechte World Design et Cetera.
Maar het gaat erom dat het 9 jaar geleden in zekere mate niet zo erg was als nu, ik neem aan dat je pas geleden 3 uur heb gespeeld?
Zelfs al voldeed FF X niet aan de verwachtingen je had toch geen ander alternatief.
Maar ik kan je garanderen dat de muziek niet achterhaald is, en het verhaal zelf is ook wel uniek en nooit eerder vertoond.
De rest is mss allemaal al achterhaald? Maar ik snap dan nog steeds niet waar je op doelt?
Wat mist er dan nog?
Maar, toegegeven FF X is zeker niet de sterkste FF om een typische FF mee aan te tonen, gezien de vele tekortkomingen.
FF 8 is mijn favoriet, omdat ik het spel nog steeds op elk aspect vind uitblinken.
En dat is voor mij een FF.
Een spel dat op elk gebied uitblinkt.
Eerlijk is eerlijk dat kan ik tegenwoordig van FF X niet zeggen. Maar ik heb het dan ook een tijd geleden gespeeld, en toen was het nog enigzins aardig.
Maar ik kan je garanderen dat FF X evenals de andere FF's een sterk/origineel verhaal heeft.
En vaak als mensen het over Best JRPG hebben et cetera, dan praten ze meestal alleen over enkele aspecten van een spel zoals bijvoorbeeld het verhaal en setting.
BV: FF 7's verhaal is tof, maar zijn andere FF's gewoon in principe niet beter of hetzelfde dan/als FF 7?
Tussen FF 7 en FF 8 zie ik weinig verschil, behalve dat FF 8 er veel beter utiziet en een andere setting/characters heeft.
En toch wordt FF 7 vaak aangehaald met benamingen als Best Game/JRPG ever. :S?
Dus misschien is FF X wel geen moer aan, maar is het verhaal/muziek toch nog iets wat van een hoog niveau is?
En misschien draait het wel alleen om het verhaal en muziek.
Of zijn het de sterkere punten in FF Games.
Persoonlijk zou ik zeggen dat FF staat voor "Great Games in every conceivable aspect", op enkele uitzonderingen na denk ik wel dat de meeste FF slagen. Tenminste op het moment dat ze uitkomen.
Maar denkt men dat FF 13 de VGA award voor "Best Game" gaat binnenslepen?
Persoonlijk denk ik van niet, aangezien Japanse Spellen vaak benadeeld :/ in het Westen.
Ben verder benieuwd wanneer Versus en Agito uitkomen, als die 2 uit zijn, dan kan Square verder gaan met eventuele games als FF 7 Remake, Before Crisis Release et Cetera.
Ook is er nog 1 Square Team waar ik veel verwachtingen van heb, maar waarvan ik niet weet waar ze mee bezig zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
omit edoa |
Geplaatst: 22 Dec 2009 12:35 Onderwerp:
| |

|
Ook al zijn al die punten die je net hebt aangehaald waar ( ik heb er geen flauw idee van of ze waar zijn of niet ), het kan me niet schelen want ik wacht liever tot de game uit is om dan zelf een oordeel te vellen over hoe goed of hoe slecht de game al dan niet is.
Natuurlijk hoop ik dat het een goede game wordt.. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 22 Dec 2009 12:36 Onderwerp:
| |

|
Het grootste deel van je punten die je hebt aangehaald is mierenneukerij. |
|
Terug naar boven |
|
|
omit edoa |
Geplaatst: 22 Dec 2009 12:52 Onderwerp:
| |

|
Ik wil beginnen met te zeggen dat ik enkel FF 6,7,8 en 9 heb gespeeld
Wat is je favoriete FF spel?
FF VII zonder twijfel, waarschijnlijk omdat dit de eerste is die ik gespeeld heb
Welk spel vind jij het meest overschat?
FF VIII, hoewel ik ook veel uren aan deze heb versleten, leken er hier toch de meeste foutjes in te zitten die het spelen net dat iets minder leuk maakten. Bijvoorbeeld de characters die te 'echt' en te 'menselijk' leken. Hier had ook het meest het gevoel dat ik me door een bepaald deel van het spel moest worstelen om tot een goed deel te geraken. Al bij al toch een zeer goede game.
Welk spel vind jij het meest onderschat?
FF IX, weinig mensen die vol lof zijn over dit spel, terwijl ik het juist één van de betere vind in de series.
Welk spel heeft het beste verhaal?
FF VII, dit verhaal intrigeert me elke keer weer als ik het opnieuw speel
Wat was je eerste FF?
FF VII, bij mijn beste vriend gespeeld en er meteen zot van
Welk spel heb jij het meest gespeeld?
Allemaal evenveel denk ik, buiten FF VI, deze kreeg ik na FF 7,8 en 9 en hierdoor leek het me gewoon een stap achteruit..
Welk spel heeft de beste muziek?
FF VII, damn catchy tunes en epic eindboss track.
Welk spel verdient een remake?
Vooral FF VI, deze zou ik graag zien met betere graphics.
Voor welk spel zou jij graag een vervolg willen zien?
Geen enkel, neemt de charme weg uit de serie.
Wat is je favoriete battlemusic?
FFVII
Verder wou ik vragen of Breath of Fire 3 de moeite is, iemand die hem heeft? Ik heb de 4 en vond dit een van de beste rpgs uit men collectie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Dec 2009 19:52 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 23 Dec 2009 20:01 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
Ik zag al dat je hem had gekocht, ik klikte op dit topic in de hoop een eerste indruk van een fan te kunnen lezen. Ik leef met je mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Dec 2009 20:03 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Remy Lanslots schreef: | Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
Ik zag al dat je hem had gekocht, ik klikte op dit topic in de hoop een eerste indruk van een fan te kunnen lezen. Ik leef met je mee. |
Ik heb het spel wel even kunnen spelen, hoor. De eerste veertig minuten. Maar die zijn hetzelfde als de demo, dus niet veel speciaal... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Dec 2009 20:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Jonezy schreef: | Remy Lanslots schreef: | Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
Ik zag al dat je hem had gekocht, ik klikte op dit topic in de hoop een eerste indruk van een fan te kunnen lezen. Ik leef met je mee. | Onna heeft haar mening ook al uitgebreid gepost bij enkele FP posts. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Dec 2009 20:30 Onderwerp:
| |

|
Hoeveel denken jullie dat XIII zal verkopen?
Ik denk 6M als je bijde versies bijelkaar optelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25, 26, 27 Volgende |