Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 25, 26, 27 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Dec 2009 20:33 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Jonezy schreef: | Remy Lanslots schreef: | Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
Ik zag al dat je hem had gekocht, ik klikte op dit topic in de hoop een eerste indruk van een fan te kunnen lezen. Ik leef met je mee. |
Onna heeft haar mening ook al uitgebreid gepost bij enkele FP posts. |
Toch zou ik Onna best eens willen ontmoeten
Gewoon, om meningen uit te wisselen en samen RPG's te spelen, natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Dec 2009 22:16 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Remy Lanslots schreef: | Joni Philips schreef: | Jonezy schreef: | Remy Lanslots schreef: | Ik heb vandaag Final Fantasy XIII gekocht, maar ik kan 'm niet spelen, aangezien mijn PS3 stuk is. Oh, how it hurts...  |
Ik zag al dat je hem had gekocht, ik klikte op dit topic in de hoop een eerste indruk van een fan te kunnen lezen. Ik leef met je mee. |
Onna heeft haar mening ook al uitgebreid gepost bij enkele FP posts. |
Toch zou ik Onna best eens willen ontmoeten
Gewoon, om meningen uit te wisselen en samen RPG's te spelen, natuurlijk. |
Playboooy  |
lol  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Dec 2009 20:12 Onderwerp:
| |

|
Ik ben sinds enkele dagen bezig met Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings of Fate voor de Nintendo DS. Eigenlijk heb ik nooit eerder een CC-versie van de FF-serie gespeeld, ondanks dat ik de originele Crystal Chronicles bezit. Echter leek het me een goed idee deze game een kans te geven. Ik ben nu bijna twee uur bezig, en het bevalt me prima! De combat zit lekker in elkaar en het spel speelt soepeltjes weg. Het verhaal is me op het moment nog wat onduidelijk, maar vermoedelijk zal hier snel verandering in komen. De game bevat op sommige momenten voice-acting, wat ik alleen maar kan toejuichen. Verder scoort de game op grafisch gebied vrij goed, vergelijkbaar met Final Fantasy III en IV op de Nintendo DS. Hopelijk ook een vrij lange game met een stevig aantal eindbazen.
Ik vraag me echter wel nog af of de titel Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time op de Nintendo DS de moeite waard is...
Enne... waar blijft Final Fantasy VI voor de Nintendo DS? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 24 Dec 2009 20:22 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Enne... waar blijft Final Fantasy VI voor de Nintendo PlayStation 3? |
Dat klinkt beter |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 24 Dec 2009 20:25 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Remy Lanslots schreef: | Enne... waar blijft Final Fantasy VI voor de Nintendo PlayStation 3? |
Dat klinkt beter |
Ik wil niet dat Nintendo een PS3 maakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Dec 2009 20:28 Onderwerp:
| |

|
Square-Enix heeft momenteel de volgende titels nieuw leven gegeven op de Nintendo DS:
- Chrono Trigger
- Dragon Quest IV: Chapters of the Chosen
- Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
Momenteel zijn ze nog bezig met:
- Dragon Quest VI: Realms of Reverie
En als ze slim zijn, beginnen ze daarna aan de laatste twee titels die een remake verdienen:
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
Naar deze twee laatste titels is echt zeker vraag. Square-Enix zal er daarom ook nog wel mee komen, denk ik zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Dec 2009 16:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 26 Dec 2009 16:26 Onderwerp:
| |

|
Baised fanboy impressions...
---
Ik vind de gameplay footage er goed uitzien en de characters zijn ook wel mooi gemaakt, denk wel dat dit een vet spel gaat worden, ik vind vooral de combat een grote verbetering, veel sneller en leuker dan bijv FFX. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Dec 2009 16:31 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Het is duidelijk dat de game FFVI of FFVII niet kan evenaren, ik hoop op geen 2de FFXII fiasco. Toch zal ik de game kopen, eindelijk eens een deftige rpg. |
Om Bioware co-founder Greg Zeschuk maar even to quoten:
“The fall of the JRPG in large part is due to a lack of evolution, a lack of progression…They kept delivering the same thing over and over. They make the dressing better, they look prettier, but it’s still the same experience.”
Zo te zien wordt vernieuwing niet echt geaccepteerd door fans van jRPG's, als je de eerste reacties op Final Fantasy XIII leest. Of Square-Enix vernieuwt op de foute manier, dat is natuurlijk ook mogelijk.
Naar mijn mening krijgen de jRPG's die vernieuwend zijn te weinig aandacht en slechte verkoopcijfers. Kijk maar naar The World Ends With You of Persona 3 en 4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Dec 2009 17:16 Onderwerp:
| |

|
Momenteel vijf uur gestoken in "Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates" voor de Nintendo DS. Ben op dit moment bijna lvl. 20 en beland in de Rela Cyel-tempel. Erg toffe game. Leuke eindbazen, ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 26 Dec 2009 21:54 Onderwerp:
| |

|
Final Fantasy Crystal Chronicles-Echoes of Time is ook best mooi
op de DS op de Wii is het best lelijk qua graphics
ik kan niet wachten dat ik FFXIII binnen heb volgende week |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 26 Dec 2009 22:57 Onderwerp:
| |

|
ik vind het wel jammer dat TWEYE geen vervolg of een spiritueel vervolg heeft. het plot was ontzettend goed uitgewerkt, met alle plottwists enzo. dat, samen met de muziek maakt het echt tot een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Dec 2009 23:00 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Het is duidelijk dat de game FFVI of FFVII niet kan evenaren, ik hoop op geen 2de FFXII fiasco. Toch zal ik de game kopen, eindelijk eens een deftige rpg. |
“The fall of the JRPG in large part is due to a lack of evolution, a lack of progression…They kept delivering the same thing over and over. They make the dressing better, they look prettier, but it’s still the same experience.”
Zo te zien wordt vernieuwing niet echt geaccepteerd door fans van jRPG's, als je de eerste reacties op Final Fantasy XIII leest. Of Square-Enix vernieuwt op de foute manier, dat is natuurlijk ook mogelijk.
Naar mijn mening krijgen de jRPG's die vernieuwend zijn te weinig aandacht en slechte verkoopcijfers. Kijk maar naar The World Ends With You of Persona 3 en 4. |
Jep TWEWY en Persona 4 heb ik beiden uitgespeeld, beiden prachtige games, wat ik me afvraag is waarom SE geen sequel uitbrengt op Chrono Trigger, ben nu bezig met Chrono Cross, Square was veel beter zonder Enix. |
Maar Chrono Cross is toch nooit in PAL uitgekomen ? Heb je een gemodde PSone zodat je ook NTSC games kan spelen of gewoon een emulator ? |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 26 Dec 2009 23:29 Onderwerp:
| |

|
Chrono Cross is ook 1 van de beste PS1 games
samen met FFVII-VIII-IX-Legend of Dragoon-Wild Arms 2
Chrono Cross moet ik nog steeds uit spelen
de meeste mensen hebben in de tijd van de PS1 de PS om laten bouwen
om zo de gebrande(ilegale)games te kunnen spelen |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Dec 2009 03:18 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Het is duidelijk dat de game FFVI of FFVII niet kan evenaren, ik hoop op geen 2de FFXII fiasco. Toch zal ik de game kopen, eindelijk eens een deftige rpg. |
Jep TWEWY en Persona 4 heb ik beiden uitgespeeld, beiden prachtige games, wat ik me afvraag is waarom SE geen sequel uitbrengt op Chrono Trigger, ben nu bezig met Chrono Cross, Square was veel beter zonder Enix. |
Maar Chrono Cross is toch nooit in PAL uitgekomen ? Heb je een gemodde PSone zodat je ook NTSC games kan spelen of gewoon een emulator ? |
Jep gemodde PS1, hey ik heb het niet laten ombouwen lol, was omgebouwd toen ik 10 jaar ofzo was, werkt nog steeds.  |
Bij mij ook Volgend jaar eens een paar games kopen. Ben in ieder geval verbaasd hoeveel deze tegenwoordig kosten. MGS was 80euro op Ebay Gelukkig is hij er ook op de Playstation Store. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 27 Dec 2009 10:22 Onderwerp:
| |

|
ik heb nooit een ps omgebouwd maar wel eens een geleend van iemand, zodat ik eindelijk de basara games kon spelen, wat rpgs en het spel dat ik altijd al wilde spelen en het wachten zeker waard is geweest.. suikoden 3. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 27 Dec 2009 11:32 Onderwerp:
| |

|
ik had jaren geleden alleen maar ilegale games(gebrande) die ik speelde op mijn PS1 sinds kort ben ik alle goede games wat niet in europa zijn uitgekomen origineel gaan aanschaffen(Chrono Cross-FFTactics-Wild Arms 2)
mijn gemodde PS1 wekt nog steeds geen last van gehad
heb sinds kort ook een gemodde PS2 die werkt ook perfect
PS2s gaan sneller kapot als je ze ombouwt en stukken duurder
ik gebruik hem alleen voor de Amerikaanse en Japanse games
mijn europese games heb ik een andere PS2 voor |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 27 Dec 2009 13:42 Onderwerp:
| |

|
Weet niet waar jij kijkt hoor, maar ik zie Ebay vol staan met Metal Gear Solid voor minder dan 10 dollar.
Zelf heb ik hem een tijdje geleden nog van marktplaats geplukt voor 15 euro. Echt een vette game.
OT:
Mijn favoriete Final Fantasy game is vanaf nu officieel FFVIII.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Dec 2009 13:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Dec 2009 17:55 Onderwerp:
| |

|
Legend of the Dragoon heb ik hier ook liggen. Nog steeds niet gespeeld...  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 27 Dec 2009 18:14 Onderwerp:
| |

|
Remy zou je eens moeten doen
een pracht van een game de verhaal is ook heel goed
(ook al ben ik de verhaal zelf vergeten)ik heb hem al heel lang niet meer gespeelt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Dec 2009 18:26 Onderwerp:
| |

|
Legend of The Dragoon is geweldig ! Hopelijk komt Sony binnenkort eens met een sequel op de PSP of PS3.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Jan 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
Dat nieuws gisteren over Dissidia, welke misschien naar de PS3/360 komt, is naar mijn mening vals. Kijk bijvoorbeeld op het eerste gedeelte van de scan maar naar het logo van de game. Volgens mij is dat logo daar toch echt anders dan het logo dat we kennen, namelijk deze. Wat denken jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 06 Jan 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
maakt voor mij niks uit dat Dissidia op de PS3/360 komt
heb je al FFXIII gespeelt of nog niet
ben zelf al bij de eindbaas
wat is hij KUT de moeilijkste tot nu toe in een FF game