Auteur |
Bericht |
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Apr 2007 15:19 Onderwerp: Nintendo MP3 Player
| |

|
Ik heb een aantal maanden geleden een Nintendo MP3 Player (voor de GBA/DS enzo) gekregen, en ik had al mooi een 1 Gb SD card dus dat kwam goed uit. Ik ben er erg tevreden over, maar ik heb een vraag die iemand hier misschien kan beantwoorden:
Kun je ook 4 Gb SD cards gebruiken op de Nintendo Mp3 player?
Ik had de technische dienst al gemailed maar die "wisten het niet zeker" (lekker dan) en ik heb weinig zin om een 4 GB SD card voor niks te halen.
Iemand? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 13 Apr 2007 16:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kun je niet in een winkel vragen voordat je over gaat tot aankoop? Lijkt me toch een stukje service van zo'n winkel dat je dat wel even mag testen. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 13 Apr 2007 18:43 Onderwerp:
| |
|
lol maar wie heeft er in godsnaam 4GB nodig voor een mp3 speler.
maar idd ik zou het gewoon ffe testen. |
|
Terug naar boven |
|
|
kuRta!_eRt |
Geplaatst: 13 Apr 2007 19:01 Onderwerp:
| |

|
Waarom zou je m niet kunnen gebruiken? Anders gebruik je m toch voor je Wii...
Ben zelf ook erg tevreden over de MP3 player  |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 14 Apr 2007 09:32 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2007 12:03 Onderwerp:
| |

|
@ Rene: Hmmm jah dat lijkt me wel een goede oplossing, ik ga later in de week wel even langs de Media Markt.
@ Rolf: Ik dus. Ik luister vrij veel naar muziek en vind het irritant om vaak muziek te hoeven wisselen op m'n mp3 speler.
@ kuRta!_eRt: Ik had gelezen over dat de meeste apparaten die memory cards gebruiken een bepaald maximum hebben. Beetje dom, natuurlijk. Nintendo heeft inderdaad aangegeven dat de Wii zowiezo tot 2 Gb werkt... echter, bepaalde 4 (of 8 ) Gb kaarten kunnen ook wel werken.
Beetje onzinnig geregeld, dit allemaal. En het is echt onzin dat ze nu pas net 4 Gb kaarten hebben (8 Gb komt geloof ik in augustus officieel uit); ze kunnen technisch gezien ook al lang veeeel meer Gb's op zo'n kaartje zetten, maar ja, dan verdienen ze er minder aan. De verkoopprijzen woorden daarbij ook nog eens omhoog geschroeft zodat je eigenlijk veel te veel betaald.
In ieder geval bedankt voor de reacties, allemaal  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 15 Apr 2007 22:00 Onderwerp:
| |

|
Wat voor merk heb je (een link naar het product zou leuk zijn ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 19 Apr 2007 15:41 Onderwerp:
| |

|
Het merk zelf is Nintendo. Hij werkt op de DS/DSlite/Micro. Kost zo'n 30 euro, maar dan moet je nog wel zelf een SD card kopen (die tegenwoordig niks meer kosten als je weet waar je moet zoeken).
http://www.ds-x2.com/index.php?id=5676
je kunt 'm bij elke fatsoenlijke gameswinkel (en zelfs V&D enzo) wel kopen |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 19 Apr 2007 15:49 Onderwerp:
| |

|
o lol nooit geweten dat nintendo ze ook zelf maakte. Ik ken alleen de versie van M3 die kan gewoon met 4gb kaartjes overweg (8gb nog niet geprobeerd). Die van nintendo lijkt maar met 2 gb kaarten overweg te kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jasper_ |
Geplaatst: 20 Apr 2007 16:46 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb ooit een review geschreven over de Play-Yan: http://www.gamed.nl/view/15237
Jammer dat ie nooit naar Nederland is gekomen, met de MP3 speler kun je alleen MP3's afspelen (goh ). |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|