Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 15:19    Onderwerp: Nintendo MP3 Player Reageren met citaat

Ik heb een aantal maanden geleden een Nintendo MP3 Player (voor de GBA/DS enzo) gekregen, en ik had al mooi een 1 Gb SD card dus dat kwam goed uit. Ik ben er erg tevreden over, maar ik heb een vraag die iemand hier misschien kan beantwoorden:
Kun je ook 4 Gb SD cards gebruiken op de Nintendo Mp3 player?

Ik had de technische dienst al gemailed maar die "wisten het niet zeker" (lekker dan) en ik heb weinig zin om een 4 GB SD card voor niks te halen.

Iemand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kun je niet in een winkel vragen voordat je over gaat tot aankoop? Lijkt me toch een stukje service van zo'n winkel dat je dat wel even mag testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

lol maar wie heeft er in godsnaam 4GB nodig voor een mp3 speler.

maar idd ik zou het gewoon ffe testen.
Terug naar boven
kuRta!_eRt BerichtGeplaatst: 13 Apr 2007 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou je m niet kunnen gebruiken? Anders gebruik je m toch voor je Wii...

Ben zelf ook erg tevreden over de MP3 player
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 14 Apr 2007 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat

wii kan alleen tot 2gb
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Apr 2007 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Rene: Hmmm jah dat lijkt me wel een goede oplossing, ik ga later in de week wel even langs de Media Markt.

@ Rolf: Ik dus. Ik luister vrij veel naar muziek en vind het irritant om vaak muziek te hoeven wisselen op m'n mp3 speler.

@ kuRta!_eRt: Ik had gelezen over dat de meeste apparaten die memory cards gebruiken een bepaald maximum hebben. Beetje dom, natuurlijk. Nintendo heeft inderdaad aangegeven dat de Wii zowiezo tot 2 Gb werkt... echter, bepaalde 4 (of 8 ) Gb kaarten kunnen ook wel werken.

Beetje onzinnig geregeld, dit allemaal. En het is echt onzin dat ze nu pas net 4 Gb kaarten hebben (8 Gb komt geloof ik in augustus officieel uit); ze kunnen technisch gezien ook al lang veeeel meer Gb's op zo'n kaartje zetten, maar ja, dan verdienen ze er minder aan. De verkoopprijzen woorden daarbij ook nog eens omhoog geschroeft zodat je eigenlijk veel te veel betaald.

In ieder geval bedankt voor de reacties, allemaal
Terug naar boven
Stefan L BerichtGeplaatst: 15 Apr 2007 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat voor merk heb je (een link naar het product zou leuk zijn )
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 19 Apr 2007 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Het merk zelf is Nintendo. Hij werkt op de DS/DSlite/Micro. Kost zo'n 30 euro, maar dan moet je nog wel zelf een SD card kopen (die tegenwoordig niks meer kosten als je weet waar je moet zoeken).

http://www.ds-x2.com/index.php?id=5676

je kunt 'm bij elke fatsoenlijke gameswinkel (en zelfs V&D enzo) wel kopen
Terug naar boven
Stefan L BerichtGeplaatst: 19 Apr 2007 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

o lol nooit geweten dat nintendo ze ook zelf maakte. Ik ken alleen de versie van M3 die kan gewoon met 4gb kaartjes overweg (8gb nog niet geprobeerd). Die van nintendo lijkt maar met 2 gb kaarten overweg te kunnen.
Terug naar boven
Jasper_ BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ooit een review geschreven over de Play-Yan: http://www.gamed.nl/view/15237

Jammer dat ie nooit naar Nederland is gekomen, met de MP3 speler kun je alleen MP3's afspelen (goh ).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: