Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23 Volgende
|
No'tje |
Geplaatst: 17 Okt 2009 22:41 Onderwerp:
| |

|
Vandaag niet meer man, morgen misschien ik ben nu God of War aan het spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 18 Okt 2009 10:05 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Damn, hebben jullie dat ook? Ik kan geen spelers vinden voor Deathmatch, wel voor andere speltypes in multiplayer. |
Je moet altijd even wachten, dan stromen de players wel binnen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:16 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Taw0n schreef: | Gezer schreef: | Damn, hebben jullie dat ook? Ik kan geen spelers vinden voor Deathmatch, wel voor andere speltypes in multiplayer. |
Je moet altijd even wachten, dan stromen de players wel binnen.  |
Rly? Ik heb 5 minuten gewacht maar niemand kwam terwijl bij de andere modi het max. 1 minuut duurde.  |
Raar, ik heb ze meestal in 2 minuten al :0 |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 18 Okt 2009 18:39 Onderwerp:
| |

|
Iemand ooit de camera gedraait wanneer je een zaklamp aan je riem hebt? Het licht gaat mee met de camera, maar de zaklamp blijft in dezelfde positie. Leuk truckje, maar niet echt doorgedacht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:23 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Taw0n schreef: | Iemand ooit de camera gedraait wanneer je een zaklamp aan je riem hebt? Het licht gaat mee met de camera, maar de zaklamp blijft in dezelfde positie. Leuk truckje, maar niet echt doorgedacht  |
Lol.
Momenteel in chapter 9 na +-5 uurtjes. |
Volgens mij geniet jij zo veel van die graphics, dat je gewoon elke keer als je een stap neemt, dat je 5 min stil staat om te genieten.  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:23 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Iemand ooit de camera gedraait wanneer je een zaklamp aan je riem hebt? Het licht gaat mee met de camera, maar de zaklamp blijft in dezelfde positie. Leuk truckje, maar niet echt doorgedacht  |
Tja, wat wil je dan, dat zn zaklamp plotseling uit zich zelf op zijn riem gaat draaien???  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:25 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Gezer schreef: | Taw0n schreef: | Iemand ooit de camera gedraait wanneer je een zaklamp aan je riem hebt? Het licht gaat mee met de camera, maar de zaklamp blijft in dezelfde positie. Leuk truckje, maar niet echt doorgedacht  |
Lol.
Momenteel in chapter 9 na +-5 uurtjes. |
Volgens mij geniet jij zo veel van die graphics, dat je gewoon elke keer als je een stap neemt, dat je 5 min stil staat om te genieten.  |
Hoezo dat? Chapter 9 na 5 uurtjes valt best mee als je echt probeert alle schatten te vinden zonder internet hulp. En misschien speelt ie m gelijk op Hard en heeft ie daar wat meer moeite mee als een ander. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:26 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat Trueskill het meer als grap bedoelde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:45 Onderwerp:
| |

|
Het was natuurlijk niet lelijk bedoelt. (wat Gezer wel begreep hoop ik)
Cause geezah is mah homee |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 18 Okt 2009 21:55 Onderwerp:
| |
|
Heb 'm eerder vandaag uitgespeeld op Hard. Wat een geweldige game! En nu voor die platinum!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 19 Okt 2009 14:27 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een verwijzing naar de opkomende motion comic ''Uncharted 2: Eye of the Indra'' gevonden. Sla Drake's dagboek open (druk op select) en ga naar pagina 2, daar staat aan de linker bladzijde de naam ''Rika R.''. Verder staat er nog ''Jakarta'' en ''Jun 2000''. Uit de rest van de bladzijde kan je halen dat het over Nathan's geliefden gaat, want Elena's naam staat erbij en haar foto is erin geniet, verder staan er ook nog andere namen op de bladzijde Chloe, Cassandra, Maggie, Alaire, Shamfufu en Georgina bij sommige staat de eerste letter van hun achternaam erbij. Kijk zelf ook even in het dagboek! |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 19 Okt 2009 15:17 Onderwerp:
| |
|
Leuk gevonden Taw0n!
Had ook al eerder wat van die dingen in dat dagboek gevonden, zoals die emoties van Sully, zeer leuk gedaan. Heb toen ook even in een deuk gelegen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Okt 2009 23:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Vandaag chapter 11 bereikt, Elena: keukenmeisje Overigens is dit geen spoiler hoor. |
Ik verkies Elena boven Chloe; anytime! |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2009 01:24 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Vandaag chapter 11 bereikt, Elena: keukenmeisje Overigens is dit geen spoiler hoor. |
Ben ik nu ook!  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Okt 2009 01:57 Onderwerp:
| |

|
Net voor de tweede keer uitgespeeld, ditmaal op Hard. Ik blijf erbij, ik vind Uncharted 2 het beste spel wat ik tot nu toe gespeeld heb. Dus niet alleen qua favoriet maar ook dus echte het beste! Beetje zielig dat ik nu al niet kan wachten op Uncharted 3 Hoop dat Naughty Dog ook bij deze in 'zombie mode' gaat en hem ook klaar krijgt in niet eens twee jaren, of vraag ik te veel van het goede? Ach ja, tot die tijd blijf ik wel zot met de MP modi Ook ben ik zeer geinteresseerd in Eye of the Indra. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Okt 2009 09:27 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Gezer schreef: | Vandaag chapter 11 bereikt, Elena: keukenmeisje Overigens is dit geen spoiler hoor. |
Ik verkies Elena boven Chloe; anytime! |
QTF!
Bovendien heeft Chloe een stem van een oud wijf  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Okt 2009 11:48 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het wel jammer dat het meer op een TPS lijkt dan een adventure game, platformen gaat automatisch, puzzels zijn veelte makkelijk & het stukje waar je moet sneaken had echt de domste A.I. ooit.
Ik snap niet waarom iedereen zo onder de indruk is over deze game, het is gewoon een TPS met een paar toeters & bellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Okt 2009 12:38 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Ik vind het wel jammer dat het meer op een TPS lijkt dan een adventure game, platformen gaat automatisch, puzzels zijn veelte makkelijk & het stukje waar je moet sneaken had echt de domste A.I. ooit.
Ik snap niet waarom iedereen zo onder de indruk is over deze game, het is gewoon een TPS met een paar toeters & bellen. |
Look & feel man, look & feel, plus het verhaal is ver boven de standaard.
Ik vind Crushing veel makkelijker dan in deel 1  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Okt 2009 19:40 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Oh btw, Chloe's a bitch! |
Ik wist het!
Possible spoiler zonder de game te hebben gespeeld
*ze bedroog je he?* |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Okt 2009 19:41 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Gezer schreef: | Oh btw, Chloe's a bitch! |
Ik wist het!
Possible spoiler zonder de game te hebben gespeeld
*ze bedroog je he?* |
Het ligt iets complexer als dat, speel de game zelf  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 20 Okt 2009 19:58 Onderwerp:
| |
|
Een spel dat weer eens laat zien waar Ontwikkelaars als Naughty Dog en Insomniac tot in staat zouden kunnen zijn.
Maar Critical Acclaimed Games uitbrengen ten koste van meer Ontwikkelstijd is het niet waard als je kijkt naar hoe klein het aantal mensen zijn die het kopen. Beter snel veel Games uitbrengen die steeds solide 9 scoren dan jarenlang aan een paar titels werken die rond de 9,5/10 scoren.
Tenzij het een ware Systemseller zoals GT is heeft een lange ontwikkelstijd niet veel zin. Veel overhyped Sony Exlusieve Games zijn er ook niet dus heb je op dat punt ook geen problemen.
Maar het liefst zou ik hebben dat Insomniac en Naughty Dog samen 3 jaar zouden werken aan een gezamelijke titel.
Voor Core/Hardcore Gamers megavet? Maar voor de Sony is het in de meeste gevallen niet te doen omdat het waarschijnlijk niet veel zou veranderen aan de verkoopcijfers.
Uncharted 2 Finished! Ratchet and Clank Finished!
Spyro x Crash x Jak x Ratchet Game!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Okt 2009 22:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: |
SPOILER
Ze trouwt met een grijze alien.
/SPOILER |
lol, dat komt van een nieuwsbericht waar een gast zei dat GoW grijze aliens had. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Okt 2009 22:40 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | ninodude schreef: | Ik vind het wel jammer dat het meer op een TPS lijkt dan een adventure game, platformen gaat automatisch, puzzels zijn veelte makkelijk & het stukje waar je moet sneaken had echt de domste A.I. ooit.
Look & feel man, look & feel, plus het verhaal is ver boven de standaard. |
Ja het wel op een manier gedaan dat het niks uit maakt, dat het ik nu bij mijn 2de playthrough.
Lol echt grappig bij dat stukje waar Flynn zegt "There`s a guy above, there`s a guy above you" en dan sleur je die gast de afgrond in "There`s a guy below you, there`s a guy below you"  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2009 23:04 Onderwerp:
| |

|
Hmmm ben bij chapter 23 en heb nog maar 6 uur en 50 minuten op de klok staan...
Wel een awesome game hoor, al zwakt ie nu even af in chapters 21, 22 en 23. Is me iets teveel actie allemaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Okt 2009 23:06 Onderwerp:
| |

|
6.50 uur maar? Wow, ik deed er 12 uur over op Normal en ik vond dat ik er best wel snel doorheen ging. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23 Volgende |