Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23 Volgende
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 04 Nov 2009 21:07 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Hitmanhenk schreef: | Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
Op easy?
Wees een man en speel het op Crushing!  |
dat word mijn next objective dat gaat namelijk niet de 1e keer  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Nov 2009 21:53 Onderwerp:
| |

|
Hitmanhenk schreef: | Taw0n schreef: | Hitmanhenk schreef: | Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
Op easy?
Dom, nu moet je hem eerst nog eens op Hard spelen eer je Crushing kan doen. Als je een beetje ervaring hebt met 3rd person, of met Uncharted zelf, dan had je gewoon direct op Hard kunnen beginnen. En pittig op Easy? GTFO!  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Nov 2009 22:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
chimnino schreef: | Hitmanhenk schreef: | Taw0n schreef: | Hitmanhenk schreef: | Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
Op easy?
Dom, nu moet je hem eerst nog eens op Hard spelen eer je Crushing kan doen. Als je een beetje ervaring hebt met 3rd person, of met Uncharted zelf, dan had je gewoon direct op Hard kunnen beginnen. En pittig op Easy? GTFO!  |
Is Medium en Hard weer praktisch dezelfde moeilijkheidsgraad? Ik merkte het verschil niet in deel 1 namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 04 Nov 2009 22:34 Onderwerp:
| |
|
@ GebakkenEi
In hard ga je net iets sneller dood en duurt het net iets langer voordat de vijanden dood zijn.
Ik heb hem meteen de eerste keer op Hard uitgespeeld en heb er totaal geen problemen mee gehad. Hier en daar een lastig stuk, meer niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Nov 2009 22:39 Onderwerp:
| |

|
deze spel is echt kapot goed, man je weet toch die grapix enzo toch allemaal mooi vet spel lekker wijfen in deze spel ook man ik wil deze echt halen maar ik weet niet wanneer ik heb namelijk al uitgespeeld en weet niet hoeveel geld ik krijg moet even kijken want als ik weinig krijg moet ik kijken wat ik waard vind om kopen moden wafare 2 ook vet is echt heel moeilijk kunnen jullie me helpen wat moet ik kopen assasins creed 2 komt ook en ook nog andere vete game wat moet ik kopen ik weet niet meer help me plies
Jongeren praten tegenwoordig zo. En ze typen zo. En dat is vrij irritant... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Nov 2009 22:42 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | deze spel is echt kapot goed, man je weet toch die grapix enzo toch allemaal mooi vet spel lekker wijfen in deze spel ook man ik wil deze echt halen maar ik weet niet wanneer ik heb namelijk al uitgespeeld en weet niet hoeveel geld ik krijg moet even kijken want als ik weinig krijg moet ik kijken wat ik waard vind om kopen moden wafare 2 ook vet is echt heel moeilijk kunnen jullie me helpen wat moet ik kopen assasins creed 2 komt ook en ook nog andere vete game wat moet ik kopen ik weet niet meer help me plies
Verkeerde topic?
Zie niet waar er hier op deze pagina soortgelijke tekst wordt gebruikt.... Relevantie? 0,0 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Nov 2009 22:43 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Remy Lanslots schreef: | deze spel is echt kapot goed, man je weet toch die grapix enzo toch allemaal mooi vet spel lekker wijfen in deze spel ook man ik wil deze echt halen maar ik weet niet wanneer ik heb namelijk al uitgespeeld en weet niet hoeveel geld ik krijg moet even kijken want als ik weinig krijg moet ik kijken wat ik waard vind om kopen moden wafare 2 ook vet is echt heel moeilijk kunnen jullie me helpen wat moet ik kopen assasins creed 2 komt ook en ook nog andere vete game wat moet ik kopen ik weet niet meer help me plies
Verkeerde topic?
Zie niet waar er hier op deze pagina soortgelijke tekst wordt gebruikt.... Relevantie? 0,0 |
Nee hoor, het gaat ook over Uncharted 2: Among Thieves. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 05 Nov 2009 00:23 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | chimnino schreef: | Hitmanhenk schreef: | Taw0n schreef: | Hitmanhenk schreef: | Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
Op easy?
Is Medium en Hard weer praktisch dezelfde moeilijkheidsgraad? Ik merkte het verschil niet in deel 1 namelijk. |
hahah ja idd maar dat is geen straf lijkt me om hem 3 keer uit te spelen:P En ik heb het hier over die guardians. die waren best pittig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 05 Nov 2009 11:44 Onderwerp:
| |

|
ik ben deze week begonnen met Uncharted 1 die al dik anderhalf jaar in de kast lag in het plastic (ja, geen goeie zaak ). Wereld spel en ik heb gisteren met mazzel meteen deel2 L.E. op de kop kunnen tikken op marktplaats voor 45 Zodra ik de eerste heb uitgespeeld kan ik mooi meteen door  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Nov 2009 21:37 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Vandaag alle 100 schatten gevonden, nu nog 1 trophy te gaan: uitspelen op Crushing. Lol een glitch: heb eigenlijk 99 schatten gevonden maar kreeg de trophy voor 100 schatten, waarschijnlijk de Mysterieuze Relikwie bijgeteld? |
Ja. Deze telt als een schat. Er zijn er namelijk 101 uit 100.
Nog eentje te gaan voor je, dus  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Nov 2009 23:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | Vandaag alle 100 schatten gevonden, nu nog 1 trophy te gaan: uitspelen op Crushing. Lol een glitch: heb eigenlijk 99 schatten gevonden maar kreeg de trophy voor 100 schatten, waarschijnlijk de Mysterieuze Relikwie bijgeteld? |
In deel 1 waren er ook al 61 hoor Gezer, ik verwacht toch dat jij dat weet  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 07 Nov 2009 14:16 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem nog steeds niet terug.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 07 Nov 2009 16:35 Onderwerp:
| |
|
Ik vond 'm op Crushing echt niet veel lastiger dan op Hard hoor, alleen het eindgevecht was wel lastig.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 07 Nov 2009 17:01 Onderwerp:
| |

|
Bats schreef: | Ik vond 'm op Crushing echt niet veel lastiger dan op Hard hoor, alleen het eindgevecht was wel lastig.  |
Het eindgevecht op medium deed ik ongeveer na 7 keer pas goed, hard deed ik het in 1 keer goed en op crushing ging ik 1 keer dood door een stomme fout. Crushing vind ik echt stukken makkelijker dan crushing in Uncharted 1 :p |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 07 Nov 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | ninodude schreef: | Ik heb hem nog steeds niet terug.  |
Ik vroeg me af wanneer we eens konden coopen.  |
Hij zegt dat ie hem morgen komt terugbrengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Nov 2009 19:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | Eindelijk platinum
Eindbaas was een bitch! |
Congrats man  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Nov 2009 20:03 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Gezer schreef: | Eindelijk platinum
Congrats man  |
Thanks Eitje, wanneer heb je Uncharted 2?  |
Nou ik heb weer geld, dus ik denk binnenkort. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Eindelijk platinum:
beetje laat maar toch congrats:P ben nu zelf op crushing en hij is erg lastig op sommige stukjes als je van alle kanten beschoten word. Zie mezelf al dalijk flippen met die guardians en lazarevich:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 25 Nov 2009 22:32 Onderwerp:
| |

|
Pffftttt matchmaking in deze game duurt soms een eeuwigheid. Zou hier nog een fix voor komen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 25 Nov 2009 23:05 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 25 Nov 2009 23:23 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: |
@Roderick: matchmaking duurt bij mij ongeveer evenlang als bij MW2. Damn no dedicated servers... |
MW2 duurt 20 seconden ofzo. Hier wacht ik soms meer dan 3 minuten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 26 Nov 2009 00:07 Onderwerp:
| |

|
Zegt de Belg. Wij Nederlanders hebben goeie verbindingen
K lees er meer over op het internet. Misschien dat ze t fixen met de komst van de nieuwe map. T lange wachten verneukt t wel een beetje. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 26 Nov 2009 09:58 Onderwerp:
| |

|
het wachten duurt hier ook altijd erg lang
aan mijn connectie ligt het niet (20mb). |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 26 Nov 2009 13:19 Onderwerp:
| |

|
Bij mij duurt het ook erg lang, net als de loading times, kunnen ze geen install functie installeren? Net als bij Killzone 2, tergend langzaam. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Nov 2009 14:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het lange wachten is zeer zeker frusterend en dat weerhoud mij er dan ook van om Uncharted 2 online te gaan doen, het zou gewoon veel sneller moet kunnen. De potjes zelf zijn dan wel weer erg leuk om te spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23 Volgende |