Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat

precies de reden waarom ik al mijn muziek gewoon gratis op het internet zet (ja MIJN muziek ja, niet de muziek door iemand anders 'gemaakt' nee)

Digitale dingen moeten gewoon gratis zijn en blijven, als je mij in een concertzaal wilt horen pianospelen betaal je pas maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Downloaden via FTP , Newsgroupen , Torrents en welke andere P2P , IRC etc etc zou verboden moeten worden.
Tis van de domme dat mensen dat doen en zouden het internet niet meer op mogen.

Tis veel netter om de games te huren (ja huren) want met al die beveiligingen koop je ze niet meer 3X installeren en thats it , en doorverkopen gaat niet meer want je hebt je 3x al verbruikt.

Tevens ga ik zelfs regelmatig naar de bios om daar gezellig 8,50 per persoon (3 stuks) neer te tellen om met een stel marokanen in de bios te zitten die er een puinhoop van maken omdat het suikerfeest is afgelopen (heerlijk als je er tussen zit en je kan beter meedoen anders krijg je zo maar gratis en voor niks of een stomp op je muil of een mes tussen je ribben, de prijzen van de frisdranken en eten en popcorn zijn ook zo goedkoop dat 1 avondje bios je zomaar 50 euro kost en mot je eens kijken wat je daar allemaal voor krijg.

Tevens als ik muziek download doe ik dat via betaalde services van bijvoorbeeld freerecordshop en dan erachter komen dat het MP3tje verkeerd is gemaakt dus klinkt het geluid voor geen meter dat ik dan me geld weggepleurd heeft zal de verkopen zich niet druk om maken.

Tevens koop ik verder al me programma`s in de winkel zoals internet beveiligingen zoals internet security van norton of mcafee bijvoorbeeld en dat je er dan achter komt dat je systeem zo verneukt woord erdoor (trager , proggramma`s aanzien voor virussen etc etc) en dat zal de makers allemaal een worst wezen want de product code heb je nu eenmaal gebruikt dus terug brengen is geen optie.

En op dat moment denk je:

HAD IK HET NU ALLEMAAL MAAR GEDOWNLOAD DAT HAD ME EEN HOOP ELLENDE GESCHEELD.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig is overdrijven ook een vak, want anders had je dat een hoop geld gescheeld
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Gelukkig is overdrijven ook een vak, want anders had je dat een hoop geld gescheeld

Ligt eraan hoe je het bekijkt , games woorden nu tegenwoordig verkocht met een installatie process van 3 a 6x , wat het extra moeilijk maakt om het spel door te verkopen.

Sommige virus scanners verkrachten je systeem meer dan dat ze goed doen en als je dan het product wilt terug brengen zegt de verkoper sorry zodra de key in gebruik is genomen kunnen wij het product niet terug nemen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan ook gewoon een gratis virusscanner gebruiken werkt vaak zelfs nog beter dan die Norton troep.

En PC gamen vond je toch kut?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Je kan ook gewoon een gratis virusscanner gebruiken werkt vaak zelfs nog beter dan die Norton troep.

En PC gamen vond je toch kut?

Vond , nee in verleden altijd PC gamed

Vind , ja en nee , speel liever op me console omdat ik vertik met al dat upgrade gezeik en drivers etc etc etc

Me post erboven snap niet dat je dat nog serieus nam.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zei het ook niet voor niets met een knipoog natuurlijk. Mijn vader was vroeger ook altijd vervent aanhanger van het ieder jaar legaal aanschaffen van een nieuwe norton internetbeveiliging. Ik, als doorgewinterde PC gamer, was daar met games UT2k4 daar toen der tijd ook helemaal niet blij mee.

Tegenwoordig ben ik dan ook PC gamer af. Dowloaden doe ik niet meer aan want dat kost me te veel tijd en bandwijdte en dan is het nog maar afwachten of het werkt, sowieso is mijn pc om de 2 jaar upgraden voor een shitload aan geld niet iets wat ik als tiener kan of zou willen veroorloven.

Dan is het goedkoper voor mij om de musthaves voor mijn console te kopen en mijn ietwat gedateerde goedwerkende PC gebruiken voor nuttige dingen als school, en minder nuttige dingen als internet en msn.

Ik ben eigenlijk al sinds de komst van de xbox in laat 2005 PC gamer af door deze redenen. Met games als Call of Duty 2 en Oblivion had ik eigenlijk het tijdperk van de PC games achterwege gelaten. Ik heb daarna nog een handjevol Call of Duty 4 gespeeld, en een jaartje Guild Wars maar daarnaast heb ik eigenlijk amper nog illegaal gedownload zelfs.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 02:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk en zo zie ik het ook kwa upgraden enzo , moet wel zeggen dat toen we hier world of warcraft verslaaft werden er amper PC games gedownload werden (ja af en toe 1 voor me zoon) maar die speelt nu meer online en dan is kopen de beste oplossing om online te kunnen gamen.

Films en TV series en apps is zo beetje wat ik nog download.

Series die je hier amper op TV ziet of series waar ze in NL 2 decades om doen , voorbeeld star trek nu op tv , affijn 6 afleveringen stop dan weer opnieuw beginnen , dan 7 tot 14 dan stop voor 3 maanden en dan weer maar eens vanaf aflevering 1 tot 14 dan weer 3 maanden stop en dan de rest van het seizoen , dan 3 maanden stop dan hele reeks seizoen 1 nog maar een keer doen.

Naah zit elke week gezellig aan de series hier en wat men ervan vind zal me een worst wezen, de wet laat het toe voor thuis gebruik ik download alleen ik upload dus niks, dus wettelijk doe ik nisk fout.

Gamen op me Xbox en PS3 doe ik sinds 1.5 jaar nu fanatiek en zoals ik al aangaf ik koop de games die ik wil , games waarbij ik twijfel download ik eerst om te zien of het me geld waard is of ik download een demo eerst of op de console of op de pc ligt eraan welke eerder uit is (al zal de PC demo voor geen meter draaien hier) het gaat ff om te zien of het iets is.

Morgen me 2e PS3 kopen , koop toch maar niet de Uncharted 2 bundle gezien die 120 gig extra me niet veel zullen doen , kan maar 1 spel tegelijk spelen en er zullen hooguit 2 games tegelijk op de PS3 staan.
Plus 270 is geen geld.

Voor degene die goedkoop een PS3 fat willen , bart smit verkoopt de FAT inclusief infamous voor 180 euro web only.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Kijk en zo zie ik het ook kwa upgraden enzo , moet wel zeggen dat toen we hier world of warcraft verslaaft werden er amper PC games gedownload werden (ja af en toe 1 voor me zoon) maar die speelt nu meer online en dan is kopen de beste oplossing om online te kunnen gamen.

Films en TV series en apps is zo beetje wat ik nog download.

Series die je hier amper op TV ziet of series waar ze in NL 2 decades om doen , voorbeeld star trek nu op tv , affijn 6 afleveringen stop dan weer opnieuw beginnen , dan 7 tot 14 dan stop voor 3 maanden en dan weer maar eens vanaf aflevering 1 tot 14 dan weer 3 maanden stop en dan de rest van het seizoen , dan 3 maanden stop dan hele reeks seizoen 1 nog maar een keer doen.

Naah zit elke week gezellig aan de series hier en wat men ervan vind zal me een worst wezen, de wet laat het toe voor thuis gebruik ik download alleen ik upload dus niks, dus wettelijk doe ik nisk fout.

Gamen op me Xbox en PS3 doe ik sinds 1.5 jaar nu fanatiek en zoals ik al aangaf ik koop de games die ik wil , games waarbij ik twijfel download ik eerst om te zien of het me geld waard is of ik download een demo eerst of op de console of op de pc ligt eraan welke eerder uit is (al zal de PC demo voor geen meter draaien hier) het gaat ff om te zien of het iets is.

Morgen me 2e PS3 kopen , koop toch maar niet de Uncharted 2 bundle gezien die 120 gig extra me niet veel zullen doen , kan maar 1 spel tegelijk spelen en er zullen hooguit 2 games tegelijk op de PS3 staan.
Plus 270 is geen geld.

Voor degene die goedkoop een PS3 fat willen , bart smit verkoopt de FAT inclusief infamous voor 180 euro web only.

Bedoel je de actie van begin deze maand ?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Krantje van bart smit zit een bon met 10% korting op alle consoles en 2 bonnen voor 15% op de hele collectie (dus ook games)

Tevens staat op de bart smit site een PS3 Fat inclusief infamous voor 180 euro of ze hem nog hebben weet ik niet er staat web only.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Krantje van bart smit zit een bon met 10% korting op alle consoles en 2 bonnen voor 15% op de hele collectie (dus ook games)

Tevens staat op de bart smit site een PS3 Fat inclusief infamous voor 180 euro of ze hem nog hebben weet ik niet er staat web only.
]

Met uitzondering van Hardware ±P
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Shadowx schreef:

]

Met uitzondering van Hardware ±P

Dan zou ik toch maar eens goed lezen , met bon 10% korting op CONSOLES , staat zelf op www.bartsmit.nl kep net PS3 gehaald voor 270 euro , Brutal legend verkochten ze ook al dus ook maar gelijk meegenomen en MGS 4 die was maar 20 euro plus 15% korting.

Tenzij je die bon van 15% bedoelt want die is uitzondering van hardware maar er zit speciaal een losse 10% korting bon bij voor spel computers.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
muzieksterren zitten nog steeds in een miljoenenvilla met zwembad en 3 auto's,

Dat handjevol muzieksterren bedoel je? Die verdienen overigens allang niet meer aan cd's, ze halen hun geld uit het geven van concerten. Er zijn dan ook de nodige artiesten die inmiddels geen albums meer uitbrengen, maar af en toe gratis een nummer op internet zetten.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom altijd een foute vergelijking.je steelt toch ook geen auto,waarom steel je dan wel een film!!!

Je steelt geen film,je maakt niet eens een kopie,je download een film en maakt van een image een master!!!!

Je koopt dus zelf je dvd-r je pc en maakt zelf de dvd plus box plus cover plus label. In vergelijking met de auto,je haalt zelf het ijzer de schroeven de bouten het gereedshap je garage de auto lift,het enige wat je download is de blauwdruk van de auto!!! Hoe kun je dit vergelijken met het stelen van een auto!!!

Dat is pistool kopen of mes,schroevedraaier mee om de deur open te breken en auto menemen,als het al niet iemand is die de bestuurder uit de auto sleurt onder dwang van een wapen!!!

Hoe iemand dit kan vergelijken met het downloaden van een film,spel,muziek of programma is mij een compleet raadsel.

Zelfs mensen met een IQ onder de 70 begrijpen nog steeds dat het downloaden van een film,niets te maken heeft met het stelen van een auto of de vergelijking daarmee.

Je gaat je toch afvragen waarom die stichting brein heet,denk dat t meer met een advertentie is begonnen op zoek naar een brein!!!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Je steelt het product van de ontwikkelaar/uitgever/aandeelhouders aan wie het rechtmatig toe behoord.

De enige reden dat er zoveel word gedownload is omdat het een makkelijke en laffe manier van stelen is, je riskeert niet eens wat. Ik heb nog bijna meer respect voor echte inbrekers, die zijn teminste niet zo laf.

Omdat je het spel niet kan aanraken is het niet iets waar geen geld in is gestoken, je behoort er gewoon voor te betalen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bij een auto betaal je A. de kost van de fysieke wagen en B. de kost van het ontwerpen. Bij een download steel je alleen B, maar die B steel je ook bij een wagen.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

stelen is stelen, hoe je het ook bekijkt.of het nou een game of een auto is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Bij een auto betaal je A. de kost van de fysieke wagen en B. de kost van het ontwerpen. Bij een download steel je alleen B, maar die B steel je ook bij een wagen.

Voor een heel klein deeltje ook A... Als het van die mierenneukers zijn die zeggen dat het heel veel in prijs zou schelen als elk spel digitaal werd gekocht... Het zal ook wel een paar euro per game drukkosten zijn.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 07:31    Onderwerp: Reageren met citaat

crono999 schreef:
Waarom altijd een foute vergelijking.je steelt toch ook geen auto,waarom steel je dan wel een film!!!

Je steelt geen film,je maakt niet eens een kopie,je download een film en maakt van een image een master!!!!

Je koopt dus zelf je dvd-r je pc en maakt zelf de dvd plus box plus cover plus label. In vergelijking met de auto,je haalt zelf het ijzer de schroeven de bouten het gereedshap je garage de auto lift,het enige wat je download is de blauwdruk van de auto!!! Hoe kun je dit vergelijken met het stelen van een auto!!!

Dat is pistool kopen of mes,schroevedraaier mee om de deur open te breken en auto menemen,als het al niet iemand is die de bestuurder uit de auto sleurt onder dwang van een wapen!!!

Hoe iemand dit kan vergelijken met het downloaden van een film,spel,muziek of programma is mij een compleet raadsel.

Zelfs mensen met een IQ onder de 70 begrijpen nog steeds dat het downloaden van een film,niets te maken heeft met het stelen van een auto of de vergelijking daarmee.

Je gaat je toch afvragen waarom die stichting brein heet,denk dat t meer met een advertentie is begonnen op zoek naar een brein!!!

Je faalt te kijken naar het principe van stelen, niet het omhulsel ervan
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

look what i found

klikt u hier

toch blijf ik zeggen dat als ze willen dat mensen dingen blijven kopen...
dan moeten ze gaan samenwerken (en fatsoenlijk samenwerken)
wil best voor dingen betalen zolang het maar rieel blijft..

en de bedrijven geen miljarden winst maken om het daarna aan debiele dingen uit te gaan geven... (dure onnodige businesstrips/lunches/hotels/feestjes etc etc)
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja alsof het systeem niet van je steelt.

Een goed doel staat aan je deur : hallo meneer heeft u nog wat over voor de arme mensjes.

Tuurlijk ik geef 1 euro

Het goede doel verteld er niet bij dat van die ene euro 70 cent naar beleging shit gaat zodat de heren hun eigen zakken lekker gevuld kunnen worden en dat 30 cent naar het goede doel gaat.

Nee hoor we zijn allemaal zo braaf hier dat jullie niet eens durven toe te geven dat je ooit wel eens wat gedownload hebt.

Ik durf me klauwen in het vuur te steken dat zelf de mensen van gamed ooit wel eens iets gedownload hebben , er is maar een handje vol dat werkelijk nog nooit ervan gehoord had en het nog nooit gedaan heeft.

Verder zijn de mensen die zo braaf denken te zijn schijnheilig om alleen maar als een braaf mensje over te komen.

Neem nou de staats loterij *STAAT* , elke maand staat dat ding op 27,5 mil maar er gaat maar 5.5 en wat kleine prijsjes uit , waar blijft de rest ? die overige 22 mil , en elke maand gaan er steeds meer loten uit waar gaat die opbrengst heen je gelooft toch niet dat alles daarvan naar een goed doel gaat he , als je dat werkelijk gelooft zou ik zeggen doe die oogkleppen af.

Zoals ik al zei het systeem steelt van ons dan zal ik me heus niet slechter vinden dan hun als ik van een miljonair bedrijf een filmpje pik van 8 euro 50 bioscoop kosten.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Zoals ik al zei het systeem steelt van ons dan zal ik me heus niet slechter vinden dan hun als ik van een miljonair bedrijf een filmpje pik van 8 euro 50 bioscoop kosten.

En als de film goed is, of overhyped zoals Knowing, ga jij ook wel eens naar de bios, weet het bijna wel zeker

edit : ik kan niet typen ik weet het, ik reaguur teveel
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Two wrongs don't make a right.

Shadowx schreef:
Een goed doel staat aan je deur : hallo meneer heeft u nog wat over voor de arme mensjes. Het goede doel verteld er niet bij dat van die ene euro 70 cent naar beleging shit gaat zodat de heren hun eigen zakken lekker gevuld kunnen worden en dat 30 cent naar het goede doel gaat.
Geef dan geen geld aan het goede doel of geef het rechtstreeks.

Shadowx schreef:
Ik durf me klauwen in het vuur te steken dat zelf de mensen van gamed ooit wel eens iets gedownload hebben , er is maar een handje vol dat werkelijk nog nooit ervan gehoord had en het nog nooit gedaan heeft.
Natuurlijk. Via iTunes of Madoka. Beide legaal.

Shadowx schreef:
Neem nou de staats loterij *STAAT* , elke maand staat dat ding op 27,5 mil maar er gaat maar 5.5 en wat kleine prijsjes uit , waar blijft de rest ? die overige 22 mil , en elke maand gaan er steeds meer loten uit waar gaat die opbrengst heen je gelooft toch niet dat alles daarvan naar een goed doel gaat he , als je dat werkelijk gelooft zou ik zeggen doe die oogkleppen af.
En?

Shadowx schreef:
En zij zullen het niet erg vinden om x cameramensen, x bioscoopmedewerkers, x ... te ontslaan.

Laatst aangepast door Joni Philips op 08 Nov 2009 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

wat doet iedereen moeilijk

laat die jongen lekker zijn hentai downloaden..
bij welke groep hij zit maakt dan toch niet uit of gaan we nu ook al aan stereotypering doen?

zodra je je verbinding aanzet download je al dingen of het nou legaal is of illegaal.. je download . uit..

kan me weinig schelen of mensen willen downloaden of niet willen ze het niet is dat hun mening willen ze het wel is het ook hun mening
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:

Een goed doel staat aan je deur : hallo meneer heeft u nog wat over voor de arme mensjes.

Tuurlijk ik geef 1 euro

Het goede doel verteld er niet bij dat van die ene euro 70 cent naar beleging shit gaat zodat de heren hun eigen zakken lekker gevuld kunnen worden en dat 30 cent naar het goede doel gaat.

Nee hoor we zijn allemaal zo braaf hier dat jullie niet eens durven toe te geven dat je ooit wel eens wat gedownload hebt.

Verder zijn de mensen die zo braaf denken te zijn schijnheilig om alleen maar als een braaf mensje over te komen.

Ok, ik ben het hier wel met je eens. Die lelijke staatsloterijen. De 'goede doelen' (ik geef alsnog wel 10 eu per maand aan verschillende goede doelen, puur voor mn gevoel) Ik heb ook wel eens wat gedownload. Maar nu niet meer (muziek wel, films ook) want ik wil de mensen die een goed spel hebben gemaakt ook echt supporten. Zelfde als met films en muziek. Metallica wil ik supporten, of kleinere bands die goede muziek maken, dan koop ik hun CD's ook. Heroes, de serie, support ik ook via het kopen van blu-ray's van hun.
Ik heb laatste tijd ook niet echt tijd voor zoveel spellen en ik merkte vroeger dat als je spellen download, er je minder waardering voor hebt en ook veel andere spellen speelt omdat je er zoveel hebt, in plaats van een spel eerst uitspelen.
Daarbij komt nog dat ik tegenwoordig veel mensen ken die ook X360 spellen hebben en die kan ik dus lenen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 8

Ga naar: