Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
Shadowx |
Geplaatst: 14 Okt 2009 23:35 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Shadowx schreef: | Ja alsof het systeem niet van je steelt.
Een goed doel staat aan je deur : hallo meneer heeft u nog wat over voor de arme mensjes.
Tuurlijk ik geef 1 euro
Het goede doel verteld er niet bij dat van die ene euro 70 cent naar beleging shit gaat zodat de heren hun eigen zakken lekker gevuld kunnen worden en dat 30 cent naar het goede doel gaat.
Nee hoor we zijn allemaal zo braaf hier dat jullie niet eens durven toe te geven dat je ooit wel eens wat gedownload hebt.
Ik durf me klauwen in het vuur te steken dat zelf de mensen van gamed ooit wel eens iets gedownload hebben , er is maar een handje vol dat werkelijk nog nooit ervan gehoord had en het nog nooit gedaan heeft.
Verder zijn de mensen die zo braaf denken te zijn schijnheilig om alleen maar als een braaf mensje over te komen.
Neem nou de staats loterij *STAAT* , elke maand staat dat ding op 27,5 mil maar er gaat maar 5.5 en wat kleine prijsjes uit , waar blijft de rest ? die overige 22 mil , en elke maand gaan er steeds meer loten uit waar gaat die opbrengst heen je gelooft toch niet dat alles daarvan naar een goed doel gaat he , als je dat werkelijk gelooft zou ik zeggen doe die oogkleppen af.
Zoals ik al zei het systeem steelt van ons dan zal ik me heus niet slechter vinden dan hun als ik van een miljonair bedrijf een filmpje pik van 8 euro 50 bioscoop kosten. |
Ok, ik ben het hier wel met je eens. Die lelijke staatsloterijen. De 'goede doelen' (ik geef alsnog wel 10 eu per maand aan verschillende goede doelen, puur voor mn gevoel) Ik heb ook wel eens wat gedownload. Maar nu niet meer (muziek wel, films ook) want ik wil de mensen die een goed spel hebben gemaakt ook echt supporten. Zelfde als met films en muziek. Metallica wil ik supporten, of kleinere bands die goede muziek maken, dan koop ik hun CD's ook. Heroes, de serie, support ik ook via het kopen van blu-ray's van hun.
Ik heb laatste tijd ook niet echt tijd voor zoveel spellen en ik merkte vroeger dat als je spellen download, er je minder waardering voor hebt en ook veel andere spellen speelt omdat je er zoveel hebt, in plaats van een spel eerst uitspelen.
Daarbij komt nog dat ik tegenwoordig veel mensen ken die ook X360 spellen hebben en die kan ik dus lenen. |
Kijk ik ben het 100% eens met deze opmerking eindelijk iemand die me begrijpt, ja ik download nog steeds voor me zoon , maar koop ik wel voor mij en me vrouw (omdat zei andere soort games speelt dan ik) alle games als ze goed zijn.
Als je download , download je meer en speel je vaker een game niet uit en dat is de reden waarom ik voor mezelf niet download.
Me zoon speelt ook andere games op de Xbox en voor hem download ik ze ook degene die ik voor mezelf koop (voorbeeld Brutal legend) voor hem gedownload voor mezelf gekocht.
Alle games voor mijn vrouw kopen wij ook.
Enige wat ik niet meer doe is DVDs kopen en gezien ik geen zin heb om 25 euro voor een film op Blu Ray uit te geven download ik dus de films die ik wil zien.
Gezien er miljoenen opgehaald woord per film verwacht ik gewoon dat een Blu Ray film 5 euro kan kosten dan zou ik het kopen.
Me zoon ze PC games worden voor 50% ook allemaal gekocht , games die die online speelt worden allemaal netjes gekocht , games die die niet online speelt ja jammer dan ik download ze wel.
Verder verdient de game industrie aan mij meer dan genoeg , er zijn zat anderen die helemaal niks kopen en alles downloaden.
Ten 2e Joni kep je opmerking nog een keer gelezen maar gloof me als de belasting dienst per ongeluk 25 mil op je rekening stoort maak je mij niet wijs dat je de dag erna contact met ze opneemt, daarin tegen zit je op het vliegtuig bestemming onbekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 15 Okt 2009 00:04 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ik heb laatste tijd ook niet echt tijd voor zoveel spellen en ik merkte vroeger dat als je spellen download, er je minder waardering voor hebt en ook veel andere spellen speelt omdat je er zoveel hebt, in plaats van een spel eerst uitspelen.
Daarbij komt nog dat ik tegenwoordig veel mensen ken die ook X360 spellen hebben en die kan ik dus lenen. |
Daar had ik idd last van met mij Psone maar nu ook met mijn PS3 op een andere manier, als ik een game zie liggen in de winkel koop ik die meteen en vaak zijn het er meerdere tegelijk ong 2/3 spellen per maand, vroeger met de GC kon ik maar 1 spel kopen om de 2/3 maanden en toen deed ik ook heel lang met dat spel maar als ik nu een spel uitspeel leg ik hem meestal in de kast, tenzij het een MP game, Skate game, GTA game (Op IV na) is dan speel ik die nog vrolijk 6 maanden door of totdat het volgende deel uitkomt.
Komt ook doordat ik dit jaar pas een PS3 heb gekocht en dus flink wat moest inhalen, ik heb nu nog steeds een lijstje van 10 games die al uit zijn die ik nog moet kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 08 Nov 2009 23:21 Onderwerp:
| |

|
Aaah downloaden... Beetje een topic waar je serieus moet opletten, maar vooruit dan maar:
Ik ga niet schijnheilig doen en het maar direct zeggen: ja ik heb al gedownload. Zowel films, games als muziek! Ik denk dat iedereen het al wel een keer gedaan heeft. Maar kom mijn mening hierover verschilt eigenlijk naargelang het medium:
Ten eerste zijn er de dingen die je gewoon moet downloaden omdat ze legaal niet bestaan (of uit Japan moeten worden geďmporteerd aan belachelijk hoge prijzen). Deze download ik dan omdat het niet anders kan. Maar laten we het over mainstream media hebben:
Games
Momenteel koop ik de meeste van mijn games legaal om 2 redenen:
1) Omdat ik het nu wel kan veroorloven om 60€ per maand uit te geven.
2) Omdat ik games meer wil steunen dan films en muziek.
Maar af en toe download ik een bepaalde titel om de volgende reden:
- Het is een spel dat mij niet echt boeit, maar dat ik wel eens wil "proberen". Ik zie het als een soort "extended demo" van een spel. Als het tegenviel (meestal) ben ik blij dat ik er geen geld aan verspild heb en gooi ik het direct van mijn PC. Als het daarentegen meeviel heeft de franchise een nieuwe fan en ga ik een sequel wel legaal kopen. Op die manier heb ik een aantal franchises ontdekt die ik normaal nooit zou kopen: everybody wins!
Films:
Ik ben een vrij grote filmfan en ga toch geregeld eens naar de bioscoop (7-8 keer per jaar) dus de filmindustrie mag niet klagen over mij.
Maar wederom ik ga geen geld geven aan films die ik niet ken, of waar ik niet zeker van ben. Deze download ik dan even en als hij goed is dan koop ik de dvd, anders niet.
Muziek:
Muziek is gewoon f*cking duur! Einde verhaal. Ik ga echt geen 20€ uitgeven aan een cd waar er maar 1 lied opstaat dat me interesseert. En zelfs als ik via ITunes (of dergelijke) individuele liedjes kan kopen dan nog zou ik duizenden euro's moeten uitgeven om alles wat ik wil legaal te krijgen.
Plus de allerbelangrijkste drijfveer is dat het geld toch niet naar de artiest gaat, maar naar bedrijven en tussenpersonen. Van die 20€ is er maar een halve euro voor de artiest zelf, de rest wordt verdeeld over allerlei producers en managers en wat-nog-allemaal. Wie een artiest wil steunen moet dat doen via live-concerts en merchandise. Daar leven die mensen van.
Nu alles bij mekaar geef ik enorm veel geld uit aan media: toch zeker 80% van mijn budget. Als ik dan af en toe eens geen domme aankoop wil doen en eerst een film/game wil testen met een download... Ik schaam me er niet voor en vind dat de industrie van mij niet moet klagen! |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Nov 2009 12:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Vroeger liet ik me wel eens in met het kopen van illegale games. Zelf downloaden was geen optie omdat ik spreek van tijden waar 56k modems de standaard was.
Tegenwoordig koop ik al mijn games. Games die me weinig interesseren, koop ik later wel eens uit de budgetbak (zoals Transformers 2, Silent Hunter, RB6 Vegas 2) maar games die me gelijk aanspreken koop ik meestal simpelweg op launch day.
Ik hou ook niet van het geknoei met cracks en dergelijke. Liefst installeer ik een game, download patches en begin met spelen. Zonder dat ik me al te veel zorgen hoef te maken.
Het gaat me er ook om dat ik ontwikkelaars graag steun. Die mensen werken hard genoeg, voor weinig geld en als ik dan zie dat de game veel gedownload wordt en een studio moet sluiten, dan doet me dat pijn aan het hart. Hun game was immers goed en toch moet het zo dan aflopen...
Al bij al begrijp ik wel waarom mensen downloaden. Goed, je download een game. Het is verkeerd en de game kopen kan je niet, je moet het alleen niet proberen goed te praten. Vroeger was het simpel en kocht je die game gewoonweg niet. Tegenwoordig is het soms makkelijker om een game te downloaden dan naar een winkel te stappen. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 09 Nov 2009 20:25 Onderwerp:
| |

|
de enige reden waarom ik mw2 zou downloaden is omdat ik wil kijken als me laptop m wel fatsoenlijk aankan
(zit toch nog te twijfelen met me duocore 2.0)
het ene ding zegt van wel en de andere niet
(eve de specs alsnog)
duocore 2.0
geforce 8600 (512 mb)
3 gb ram
ram en videokaart zijn zekerweten voldoende voor minimum maar nu nog me procesor
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 09 Nov 2009 21:39 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Vroeger liet ik me wel eens in met het kopen van illegale games. Zelf downloaden was geen optie omdat ik spreek van tijden waar 56k modems de standaard was.
Tegenwoordig koop ik al mijn games. Games die me weinig interesseren, koop ik later wel eens uit de budgetbak (zoals Transformers 2, Silent Hunter, RB6 Vegas 2) maar games die me gelijk aanspreken koop ik meestal simpelweg op launch day.
Ik hou ook niet van het geknoei met cracks en dergelijke. Liefst installeer ik een game, download patches en begin met spelen. Zonder dat ik me al te veel zorgen hoef te maken.
Het gaat me er ook om dat ik ontwikkelaars graag steun. Die mensen werken hard genoeg, voor weinig geld en als ik dan zie dat de game veel gedownload wordt en een studio moet sluiten, dan doet me dat pijn aan het hart. Hun game was immers goed en toch moet het zo dan aflopen...
Al bij al begrijp ik wel waarom mensen downloaden. Goed, je download een game. Het is verkeerd en de game kopen kan je niet, je moet het alleen niet proberen goed te praten. Vroeger was het simpel en kocht je die game gewoonweg niet. Tegenwoordig is het soms makkelijker om een game te downloaden dan naar een winkel te stappen. |
Ik vind de schijnheiligers erger dan de mensen die het goed praten.
Kep al vaker gezegt ik koop me het lep lazerus maar download ook me het lep lazerus .
Maar de schijnheiligers die zeggen kep nog nooit zijn gewoon schijnheilig en proberen bij gamed.nl in een heilig blaadje te komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 09 Nov 2009 22:57 Onderwerp:
| |

|
Het enige wat ik tegenwoordig nog download is oude PSX games. En dat eigenlijk alleen maar omdat oude games vaak moeilijk te vinden zijn en het sowieso lastig is om sommige Japanse games te krijgen.
Maar vaak koop ik de games in kwestie dan alsnog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Nov 2009 17:24 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Het enige wat ik tegenwoordig nog download is oude PSX games. En dat eigenlijk alleen maar omdat oude games vaak moeilijk te vinden zijn en het sowieso lastig is om sommige Japanse games te krijgen.
Maar vaak koop ik de games in kwestie dan alsnog. |
Ja, maar toch vind ik dat games op PSX erg duur zijn. Ik was enkele dagen geleden van Legend of The Dragoon en Metal Gear Solid te kopen. Maar die games zijn soms duurder als nieuwe games  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 13 Nov 2009 00:32 Onderwerp:
| |

|
Ben het eens met nelus. Vroeger kocht ik de spelletjes of 2ehands of via een illegaal contact (je weet wel mensen die een mooie lijst verstrekken met allerlei psx games) Ik had er vroeger gewoon de centen niet voor toen ik een jaar of 7 was. Begon geleidelijk steeds meer te kopen en hechte steeds meer waarde aan originele spelletjes. Mijn kast puilt nu helemaal uit van de originele en de illegale versies zijn allemaal kapot of nergens meer te vinden. Geen illegale games meer voor mij maar ik heb ook nog wel eens een cd of dvd gebrand. Sterker nog ik doe het vaak genoeg maar ik koop de cd's wel als ik ze erg goed vind. Ben een verzamelaar van cd's en support graag bands door alles van ze te kopen en sparen(cd's promo's LP's) Maar om nou 20 euro voor een cd neer te tellen van een wat meer mainstream artiest vind ik vaak belabbert en vaak komt het voor dat er maar 1 goed nummer opstaat. Daarom koop ik meer van redelijk onbekende bands Cd's zijn vaak goedkoper en staan van voor tot achter vol met classics.
En kwa het steunen van doelen en (k)loterijen. Ik steun PETA en het WNF. en loterijen kunnen me gestolen worden:P |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 13 Nov 2009 06:51 Onderwerp:
| |

|
@ Persoon met zijn laptop:
Wil makkelijk
CoD is minimaal P4 @ 3 GHZ, Dual Core @ 2.0 = 2 x 2.0 = 4.0
Do the math
@ Downloaden:
Wisten jullie dat MS niets meer doet tegen illegale versies van windows 7??? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 13 Nov 2009 11:26 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | @ Persoon met zijn laptop:
Wil makkelijk
CoD is minimaal P4 @ 3 GHZ, Dual Core @ 2.0 = 2 x 2.0 = 4.0
Do the math
---------------------
|
de ene zegt van wel de ander zegt van niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Nov 2009 11:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 13 Nov 2009 14:42 Onderwerp:
| |

|
ik heb een dual core @ 3,4GHz ou dus 6,8 zijn
You Have: 3.39 GHz Performance Rated at: 5.9325 GHz
scheelt 1 hele Ghz... |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Nov 2009 15:05 Onderwerp:
| |

|
LordDusk schreef: | ik heb een dual core @ 3,4GHz ou dus 6,8 zijn
scheelt 1 hele Ghz... |
Dat komt omdat je ze niet zo mag optellen.
1 core is niet hetzelfde als 2 cores, ze moeten dus samenwerken, en ik die samenwerking valt er wat weg. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 13 Nov 2009 19:34 Onderwerp:
| |

|
LordDusk schreef: | ik heb een dual core @ 3,4GHz ou dus 6,8 zijn
scheelt 1 hele Ghz... |
Noob
Citaat: |
You Have: 3.00 GHz Performance Rated at: 8.25 GHz |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 13 Nov 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
Mw2 downloaden voor de PC zie ik geen problemen in, daar hebben ze zelf om gevraagd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Nov 2009 20:10 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Mw2 downloaden voor de PC zie ik geen problemen in, daar hebben ze zelf om gevraagd. |
Mee eens, IW en Activision krijgen al miljoenen van de consoleversies van het spel. Bovendien heb je dan nog extra recht om het spel te downloaden als je hem al op je console hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Nov 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Jonezy schreef: | Mw2 downloaden voor de PC zie ik geen problemen in, daar hebben ze zelf om gevraagd. |
Mee eens, IW en Activision krijgen al miljoenen van de consoleversies van het spel. Bovendien heb je dan nog extra recht om het spel te downloaden als je hem al op je console hebt. |
Neen. Want de reden dat IW en Activision dit spel zo hebben ontwikkeld, komt door piraten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Nov 2009 22:04 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Jonezy schreef: | Mw2 downloaden voor de PC zie ik geen problemen in, daar hebben ze zelf om gevraagd. |
Neen. Want de reden dat IW en Activision dit spel zo hebben ontwikkeld, komt door piraten  |
Tuurlijk, ze geven piraten JUIST extra redens om hem niet te kopen maar te downloaden. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 13 Nov 2009 22:58 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Jonezy schreef: | Mw2 downloaden voor de PC zie ik geen problemen in, daar hebben ze zelf om gevraagd. |
Tuurlijk, ze geven piraten JUIST extra redens om hem niet te kopen maar te downloaden. |
Ze zullen het hoe dan ook zo draaien dat zij de GOEDE beslissing gemaakt hebben. Ongeacht of er nu meer gedownload wordt of niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |