Auteur |
Bericht |
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 21:09 Onderwerp: Kingdom Hearts 3
| |

|
Kingdom Hearts 2 final mix + is zojuist uit in japan, de kans dat die bij ons komt is klein en als dat al gebeurt zal dat nog maanden duren, maar zoals bij alle Kingdom hearts games is er een secret movie en dit is die van de final mix+
wel opgepast spoilers mss, maar omdat die game toch nooit bij ons uitkomt maakt het wss niet veel uit.
http://www.youtube.com/watch?v=05lrvXaCoT8
Dit filmpje laat voor mij de trailer van gta 4 gwn weg verbleken wou iemand een reden voor een ps3 te kopen wel dit filmpje vertelt je wrr
ps: normaal moet er nog de secret trailer voorkomen die wij hebben gezien maar staat er niet bij maar maakt niet zoveel uit iedereen heeft deze wss wel gezien
en dit verdient toch wel een vermelding op de home pagina he  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 21:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hebben we al lang gepost  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 21:58 Onderwerp:
| |

|
Euh wanneer dan, en je bedoeld daarmee toch niet die post van enkele dagen geleden he want dat is gwn de secret trailer van kh2 niet van kh2 final mix+ deze is veel langer en uitgebreider en ook helemaal anders en ook zo fucking mooi  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 22:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Oke, dan vergis ik me. Ik dacht dat we die van Final Mix hadden staan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 22:07 Onderwerp:
| |

|
Nee yoh die was toen nog niet online en je moet wel eerst eens naar de trailer kijken he voordat je iets zegt
maar ja post maar gauw the main reason to buy a ps3 deze trailer zegt het allemaal en zeg met thx aan mij he als je post  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 22:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
kingsora schreef: | Nee yoh die was toen nog niet online en je moet wel eerst eens naar de trailer kijken he voordat je iets zegt
maar ja post maar gauw the main reason to buy a ps3 deze trailer zegt het allemaal en zeg met thx aan mij he als je post  | Ik heb deze bekeken, niet de eerste. Maar ik post het niet meer. (Geen tijd meer) Ziet er lekker uit, maar is nog niet bevestigd als PS3 game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Mrt 2007 22:19 Onderwerp:
| |

|
Mja is al in een interview gezegd dat die voor de ps3 uitkomt hoor kzou het is ergens moeten zoeken
en euh lijkt me nogal logisch dat die voor de ps3 uitkomt de wii kan deze graphics immers nietdraaien en de grote KH fanbase zitten bij de playstation fanbase dus KH zou het meest logische zijn op de ps3
en mja als je dit ooit maar post, ik vind het immers groot nieuws als kingdom hearts fan  |
|
Terug naar boven |
|
|
degrotevan |
Geplaatst: 03 Apr 2007 20:35 Onderwerp: KH III
| |

|
Dit filmpje is oud, maar cker vel ver. Ik snap alleen niet wie al die personages zijn ik had die namen ergens gevonden, maar ik weet niet meer waar????? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Apr 2007 12:15 Onderwerp:
| |

|
Euhmzz degrotevan volgens mij heb je het filmpke niet bekeken hoor, want deze is echt niet oud is nu ongeveer 5 dagen oud
En ik heb nu ook dit filmpje gezien met geluidseffecten bij van keyblades die tegen elkaar slaan tot stukken grond dat jehoort kraken en vliegen echt zalig.
En normaal gezien kan je deze personages hun naam nog niet weten hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 05 Apr 2007 13:19 Onderwerp:
| |

|
Echt wel, die gozer aan het eind!!! Dat is Mickey mouse!!!
LOL!
Wel mooie trailer by the way, het is inderdaad niet dezelfde als degene die werd gepost. Ik heb wel een betere quality van het filmpje, want die je had gepost was beetje lage kwaliteit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Apr 2007 13:30 Onderwerp:
| |

|
Mja je moet hem in HD kwaliteit zien en met geluidseffecten dan is die pas goed
en mickey heeft zo die keyblade die je van die tovenaar kreeg in KH2, en mickey was ook door hem opgeleid dus dit is wss de mickey uit het verleden en die andere kerels zijn uit de toekomst  |
|
Terug naar boven |
|
|
degrotevan |
Geplaatst: 06 Apr 2007 13:52 Onderwerp:
| |

|
Het meisje heet Aqua
En de jonge heet Ven die met het blonde haar
Voor de rest weet ik nergens van |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Apr 2007 10:37 Onderwerp:
| |

|
degrotevan schreef: | Het meisje heet Aqua
En de jonge heet Ven die met het blonde haar
Voor de rest weet ik nergens van |
Wat je nu zegt dat zijn allemaal speculaties he, mag ik is raden waar je die namen hebt gevonden Wikipedia???  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|