Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 21:09    Onderwerp: Kingdom Hearts 3 Reageren met citaat

Kingdom Hearts 2 final mix + is zojuist uit in japan, de kans dat die bij ons komt is klein en als dat al gebeurt zal dat nog maanden duren, maar zoals bij alle Kingdom hearts games is er een secret movie en dit is die van de final mix+

wel opgepast spoilers mss, maar omdat die game toch nooit bij ons uitkomt maakt het wss niet veel uit.

http://www.youtube.com/watch?v=05lrvXaCoT8

Dit filmpje laat voor mij de trailer van gta 4 gwn weg verbleken wou iemand een reden voor een ps3 te kopen wel dit filmpje vertelt je wrr

ps: normaal moet er nog de secret trailer voorkomen die wij hebben gezien maar staat er niet bij maar maakt niet zoveel uit iedereen heeft deze wss wel gezien

en dit verdient toch wel een vermelding op de home pagina he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hebben we al lang gepost
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Euh wanneer dan, en je bedoeld daarmee toch niet die post van enkele dagen geleden he want dat is gwn de secret trailer van kh2 niet van kh2 final mix+ deze is veel langer en uitgebreider en ook helemaal anders en ook zo fucking mooi
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oke, dan vergis ik me. Ik dacht dat we die van Final Mix hadden staan
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee yoh die was toen nog niet online en je moet wel eerst eens naar de trailer kijken he voordat je iets zegt

maar ja post maar gauw the main reason to buy a ps3 deze trailer zegt het allemaal en zeg met thx aan mij he als je post
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

kingsora schreef:
Nee yoh die was toen nog niet online en je moet wel eerst eens naar de trailer kijken he voordat je iets zegt

maar ja post maar gauw the main reason to buy a ps3 deze trailer zegt het allemaal en zeg met thx aan mij he als je post
Ik heb deze bekeken, niet de eerste. Maar ik post het niet meer. (Geen tijd meer) Ziet er lekker uit, maar is nog niet bevestigd als PS3 game.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2007 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja is al in een interview gezegd dat die voor de ps3 uitkomt hoor kzou het is ergens moeten zoeken

en euh lijkt me nogal logisch dat die voor de ps3 uitkomt de wii kan deze graphics immers nietdraaien en de grote KH fanbase zitten bij de playstation fanbase dus KH zou het meest logische zijn op de ps3

en mja als je dit ooit maar post, ik vind het immers groot nieuws als kingdom hearts fan
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 20:35    Onderwerp: KH III Reageren met citaat

Dit filmpje is oud, maar cker vel ver. Ik snap alleen niet wie al die personages zijn ik had die namen ergens gevonden, maar ik weet niet meer waar?????
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Apr 2007 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Euhmzz degrotevan volgens mij heb je het filmpke niet bekeken hoor, want deze is echt niet oud is nu ongeveer 5 dagen oud

En ik heb nu ook dit filmpje gezien met geluidseffecten bij van keyblades die tegen elkaar slaan tot stukken grond dat jehoort kraken en vliegen echt zalig.

En normaal gezien kan je deze personages hun naam nog niet weten hoor
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 05 Apr 2007 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt wel, die gozer aan het eind!!! Dat is Mickey mouse!!!
LOL!

Wel mooie trailer by the way, het is inderdaad niet dezelfde als degene die werd gepost. Ik heb wel een betere quality van het filmpje, want die je had gepost was beetje lage kwaliteit.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 05 Apr 2007 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja je moet hem in HD kwaliteit zien en met geluidseffecten dan is die pas goed

en mickey heeft zo die keyblade die je van die tovenaar kreeg in KH2, en mickey was ook door hem opgeleid dus dit is wss de mickey uit het verleden en die andere kerels zijn uit de toekomst
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 06 Apr 2007 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Het meisje heet Aqua
En de jonge heet Ven die met het blonde haar

Voor de rest weet ik nergens van
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat

degrotevan schreef:
Het meisje heet Aqua
En de jonge heet Ven die met het blonde haar

Voor de rest weet ik nergens van

Wat je nu zegt dat zijn allemaal speculaties he, mag ik is raden waar je die namen hebt gevonden Wikipedia???
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: