Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Heb de afgelopen dagen Scrubs en 2 and a half men gedownload en kijk het op m'n werk. Het is zo rustig aangezien ik werk voor 1 week in 1 dag heb afgewerkt; nu kijk ik de hele dag scrubs ^^. Toffe shit..

Voor de rest kijk ik alleen Supernaturals en NCIS en japanse series, deze zijn toch veel beter imho..

Japanse series zijn inderdaad geweldig! Momenteel kijk ik zelf "Konkatsu!". "Attack No. 1", "Hotelier", "Celeb to Binbo Taro", "Attention Please" en "KouKou Kyoushi 2003" heb ik al gezien.

En van Amerikaanse series kijk ik momenteel:
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Supernatural
- 90210
- Scrubs

Als het weer begint, dan he...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jesse.B BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ben zelf wel beetje fan van stargate sg1 en atlantis
het is gewoon de sciencefiction dat mij trekt
in de ruimte andere rassen ontdekken starships enzo
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Nash schreef:
Heb de afgelopen dagen Scrubs en 2 and a half men gedownload en kijk het op m'n werk. Het is zo rustig aangezien ik werk voor 1 week in 1 dag heb afgewerkt; nu kijk ik de hele dag scrubs ^^. Toffe shit..

Voor de rest kijk ik alleen Supernaturals en NCIS en japanse series, deze zijn toch veel beter imho..

Japanse series zijn inderdaad geweldig! Momenteel kijk ik zelf "Konkatsu!". "Attack No. 1", "Hotelier", "Celeb to Binbo Taro", "Attention Please" en "KouKou Kyoushi 2003" heb ik al gezien.

- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Supernatural
- 90210
- Scrubs

Je hebt bijna dezelfde smaak als ik, het verschil zit hem in de engelse serie 90210 die ik niet volg/zal volgen. De meeste van die japanse series heb ik trouwens gezien, althans degene die al gesubbed zijn, ze zijn wel goed, Ueto Aya , jammie..

Heb je nog andere aanraders? Tegenwoordig heb ik 90% van alle toppers gezien in alle genres waardoor ik nu gewoon random series download. Ben nu bezig met Atashinchi no Danshi, Kiina en Konya Hitori no Beddo. Gaat nu wat minder hard doordat ik dus Scrubs en Two and a Half Men aan het kijken ben..
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
ben zelf wel beetje fan van stargate sg1 en atlantis
het is gewoon de sciencefiction dat mij trekt
in de ruimte andere rassen ontdekken starships enzo

Hmmm, dan ga je Battlestar Galactica waarschijnlijk niets vinden Geen aliens, geen lasers of trakor beams

Enkel mensen die overleven en op de vlucht zijn voor de robotten (cylons) opzoek naar het (voor hun) mythische aarde. Dus rauwe drama/actie met karakter ontwikkelingen, geloof, politiek, kogels en nukes dat zich toevallig in de ruimte afspeelt Het is overigens 1 doorlopend verhaal en niet zo'n losse avonturen gebeuren. Tuurlijk wordt vaak geprobeerd in 1 aflevering een klein verhaaltje te beslaan, maar uiteindelijk zijn er vaak veel onthullingen voor het grote verhaal. Ook is de serie eindig geschreven. Daar bedoel ik mee dat er ruim van te voren bekend was dat er 4 seizoenen zouden komen en deze ook dus op die manier is afgerond. Niet oneindig gerekt zoals Prison Break ofzo...

Mocht je het wel willen proberen, de 2003/2004 serie AUB en niet de gare cheesy 1980 star wars rip off
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben sowieso al niet van die ouwe series/films
daarbij stargate is niet echt met lasers
meer gewoon .. ja ... kogels
en wat ik leuker vind is dat onze eigen geliefde
planeet er in voor komt niet die nieuwe van starwars
daarom is mass effect sinds vorige week mijn favoritie game geworden

(ohja met startrek hoef je niet aan te komen
met hun strakke pakkies)
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 24 Jul 2009 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net het volledige 5de seizoen van House gehuurd via digitale tv.
Geweldig
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jul 2009 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan iemand me uitleggen wat Terminator: SCC inhoud en of het de moeite waard is om te kijken.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Prison Break is (gelukkig) eindelijk 's afgelopen, dus ik volg Heroes, Lost en Californication nu 'enkel' nog op de voet. Hiernaast kijk ik in m'n vrije tijd Scrubs.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Momenteel Dexter, Deadwood, en House M.D aan het bekijken. Alle 3 top series.

Aan het wachten op een nieuw seizoen van Lost. Het 3e seizoen van Heroes vond ik maar niks, hopelijk is het 4e weer iets beter.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Prison Break is (gelukkig) eindelijk 's afgelopen, dus ik volg Heroes, Lost en Californication nu 'enkel' nog op de voet. Hiernaast kijk ik in m'n vrije tijd Scrubs.

Ah, scrubs<3
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
ik ben sowieso al niet van die ouwe series/films

Ik heb het uiteraard over de 2003 serie, niet over het cheese-fest uit 1980
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Kan iemand me uitleggen wat Terminator: SCC inhoud en of het de moeite waard is om te kijken.

Het is we de moeite waard om te kijken en de serie is een prequel op de derde film . John Connor is hier nog een tiener
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Het is we de moeite waard om te kijken en de serie is een prequel op de derde film . John Connor is hier nog een tiener

Serie komt trouwens ook vanaf volgende maand op Veronica. Scheelt weer downloaden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Lilyman schreef:
Nash schreef:

- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Supernatural
- 90210
- Scrubs

Je hebt bijna dezelfde smaak als ik, het verschil zit hem in de engelse serie 90210 die ik niet volg/zal volgen. De meeste van die japanse series heb ik trouwens gezien, althans degene die al gesubbed zijn, ze zijn wel goed, Ueto Aya , jammie..

Heb je nog andere aanraders? Tegenwoordig heb ik 90% van alle toppers gezien in alle genres waardoor ik nu gewoon random series download. Ben nu bezig met Atashinchi no Danshi, Kiina en Konya Hitori no Beddo. Gaat nu wat minder hard doordat ik dus Scrubs en Two and a Half Men aan het kijken ben..

Oeh... nog een Ueto Aya-fan. Geweldig! Tof dat je aan de titels van de series wist dat het om Aya ging. Sorry dat het zolang duurde om te reageren, maar ik was dit topic vergeten

Momenteel heb ik geen aanraders, eerlijk gezegd. Ben zelf nog aan het wachten op de laatste aflevering van "Konkatsu!", welke volgens mij volgende week te downloaden zal zijn.

Maar... heb jij KouKou Kyoushi 2003 gezien? Dat vind ik namelijk de allerbeste serie die ik OOIT gezien heb. En ik heb er veel gezien

P.S.
Over een kleine twee werken is Aya alweer jarig. Ze word 24.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
streetfighter schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Serie komt trouwens ook vanaf volgende maand op Veronica. Scheelt weer downloaden.

Ik download nooit series. Ik vroeg het ook juist omdat ik op veronica wou kijken maar ik ga die week op vakantie en dan kon ik het mischien voor 2 weken opnemen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kijk eigenlijk totaal geen tv op comedy central na als ik echt echt echt niks te doen heb. (want nu heb je die fucking nare herpes reclames over sms dit en wololo neuk me in mijn kont 06 dat ook op comedy central, alsof ze je willen dwingen digitale televisie te nemen ofzo............ zucht)

Maar goed de series die ik iig leuk vind zijn malcolm in the middle en scrubs en die serie over die 2 psychiaters is ook wel leuk.

malcolm in the middle het leukst want die vader van die familie is echt om je te bescheuren. Tofste serie acteur ter wereld.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
ik kijk eigenlijk totaal geen tv op comedy central na als ik echt echt echt niks te doen heb. (want nu heb je die fucking nare herpes reclames over sms dit en wololo neuk me in mijn kont 06 dat ook op comedy central, alsof ze je willen dwingen digitale televisie te nemen ofzo............ zucht)

Maar goed de series die ik iig leuk vind zijn malcolm in the middle en scrubs en die serie over die 2 psychiaters is ook wel leuk.

malcolm in the middle het leukst want die vader van die familie is echt om je te bescheuren. Tofste serie acteur ter wereld.

Dat is echt irritant ja. Op tv zouden ze het moeten verbieden tot 5 uur want wie kijkt er nou eigenlijk naar behalve vieze ouwe mannen en kinderen van 12? Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn.

Comedy Central.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 04:25    Onderwerp: Reageren met citaat

S'nachts in de weekenden en nu elke dag in de vakantie staat hij altijd op comedy central. Dat betekent automatisch dat onder het gamen/msnen/internetten door dat ik altijd wel wat oppick van de vaste series zoals Frasier, Becker en andere comedies uit de 90's. Maar de enige comedies die ik echt volledig op gefocusd kijk als hij erop staat zijn Weeds en Scrubs

Daarnaast ben ik niet zo van het online kijken van series maar vind ik het wel prettig als je onder het eten of vlak erna even een paar comedies kan meepakken zoals ik dat al bij rtl5 doe sinds de periode dat Everybody loves Raymond er nog op was en the king of queens nog niet in de re-runs zat. Dus de enige serie die ik nu echt volg is How I Met Your Mother, en op Veronica pik ik nog wel eens Off-Centre mee.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn.

Comedy Central.

Daar staat hij dan ook altijd op, maar na een tijdje word ik panisch van alle reclames.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Pantoffelman schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Comedy Central.

Daar staat hij dan ook altijd op, maar na een tijdje word ik panisch van alle reclames.

Ook de reclames van CC zelf zijn best irritant. Hoe vaak ik nu al die promo voor Entourage heb gezien.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
S'nachts in de weekenden en nu elke dag in de vakantie staat hij altijd op comedy central. Dat betekent automatisch dat onder het gamen/msnen/internetten door dat ik altijd wel wat oppick van de vaste series zoals Frasier, Becker en andere comedies uit de 90's. Maar de enige comedies die ik echt volledig op gefocusd kijk als hij erop staat zijn Weeds en Scrubs

Daarnaast ben ik niet zo van het online kijken van series maar vind ik het wel prettig als je onder het eten of vlak erna even een paar comedies kan meepakken zoals ik dat al bij rtl5 doe sinds de periode dat Everybody loves Raymond er nog op was en the king of queens nog niet in de re-runs zat. Dus de enige serie die ik nu echt volg is How I Met Your Mother, en op Veronica pik ik nog wel eens Off-Centre mee.

Ach, op nederlandse televisie vind ik er geen flikker aan (HIMYM), nog nooi zulke belabberde ondertiteling gezien de helft van de grappen worden niet vertaald. Natuurlijk hoef je de ondertiteling niet te lezen (ik kijk normaal zonder ondertiteling ), maar bij HIMYM erger ik me er zo aan dat ik het automatisch ga lezen
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Pantoffelman schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Comedy Central.

Ook de reclames van CC zelf zijn best irritant. Hoe vaak ik nu al die promo voor Entourage heb gezien.

Inderdaad. Heb nu al een bloedhekel aan die serie.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Joris schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Pantoffelman schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Comedy Central.

Ze zetten ook een week van te voren

Entourage nog 6 dagen

Alsof we dat nog niet weten na ellke reclame te beginnen/eindigen met die kutpromo van Entourage.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Pantoffelman schreef:
Joris schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Pantoffelman schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Comedy Central.

Ze zetten ook een week van te voren

Entourage nog 6 dagen

Alsof we dat nog niet weten na ellke reclame te beginnen/eindigen met die kutpromo van Entourage.

''You need Joejoe the dog faced bitchboy? Call Josh Weinfuck, the lightweight pen stealing fuckface''

Ik kan die promo nou al wel dromen lol

Bij Comedy Central NL ligt het aantal reclames dat ze hebben dan ook zo laag dat elke keer als ze een nieuwe serie hebben dat ze het aankondigen alsof het de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van TV gaat worden, en dat terwijl de helft van die series op dat moment in amerika na 1 of 2 seizoenen gecancelled wordt en je er nooit weer wat van weer hoort.

Er zit dan ook een diepe kloof tussen de kwaliteit van CC USA en CC NL.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 16

Ga naar: