Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16 Volgende
|
Paintskillz |
Geplaatst: 31 Jul 2009 17:08 Onderwerp:
| |

|
Ik vind van die nieuwe programma's er mischien maar eentje soms leuk en dat is Weeds. Maar de rest als Calafornication, Developed Management(ofzo) etc. vind ik ook geen reet aan geef mij maar Simpsons, Family Guy, Southpark, 8 Simple Rules, Scrubs of Amarican Dad. |
|
Terug naar boven |
|
|
tomke123 |
Geplaatst: 31 Jul 2009 18:16 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | D: schreef: | ik kijk eigenlijk totaal geen tv op comedy central na als ik echt echt echt niks te doen heb. (want nu heb je die fucking nare herpes reclames over sms dit en wololo neuk me in mijn kont 06 dat ook op comedy central, alsof ze je willen dwingen digitale televisie te nemen ofzo............ zucht)
Maar goed de series die ik iig leuk vind zijn malcolm in the middle en scrubs en die serie over die 2 psychiaters is ook wel leuk.
malcolm in the middle het leukst want die vader van die familie is echt om je te bescheuren. Tofste serie acteur ter wereld. |
Dat is echt irritant ja. Op tv zouden ze het moeten verbieden tot 5 uur want wie kijkt er nou eigenlijk naar behalve vieze ouwe mannen en kinderen van 12? Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn. | heej... ik ben ook 12 ik kijk ook niet naar die zooi... als er iets irietand is zijn het wel die reclames...en wiste jullie al dat jackie uit that 70`s show meg`s stem inspreekt uit family guy |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 31 Jul 2009 19:54 Onderwerp:
| |

|
Californication was juist de enige "nieuwe" serie die ik wel kon waarderen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 31 Jul 2009 19:59 Onderwerp:
| |

|
tomke123 schreef: | IV Trueskill VI schreef: | D: schreef: | ik kijk eigenlijk totaal geen tv op comedy central na als ik echt echt echt niks te doen heb. (want nu heb je die fucking nare herpes reclames over sms dit en wololo neuk me in mijn kont 06 dat ook op comedy central, alsof ze je willen dwingen digitale televisie te nemen ofzo............ zucht)
Maar goed de series die ik iig leuk vind zijn malcolm in the middle en scrubs en die serie over die 2 psychiaters is ook wel leuk.
malcolm in the middle het leukst want die vader van die familie is echt om je te bescheuren. Tofste serie acteur ter wereld. |
Dat is echt irritant ja. Op tv zouden ze het moeten verbieden tot 5 uur want wie kijkt er nou eigenlijk naar behalve vieze ouwe mannen en kinderen van 12? Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn. | en wiste jullie al dat jackie uit that 70`s show meg`s stem inspreekt uit family guy | Daar zeg je wat, stemmen zijn net hetzelfde maar dat is me dus nooit opgevallen :| |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 31 Jul 2009 20:03 Onderwerp:
| |

|
Ben waarschijnlijk de enige hier die 30 Rock wel kan waarderen. En voor de rest vind ik Scrubs, The Office US, Hustle, Family Guy en American Dad wel tof. Six Feet Under is ook een goede serie, maar die zenden ze al niet meer uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
tomke123 |
Geplaatst: 31 Jul 2009 20:52 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | tomke123 schreef: | IV Trueskill VI schreef: | D: schreef: | ik kijk eigenlijk totaal geen tv op comedy central na als ik echt echt echt niks te doen heb. (want nu heb je die fucking nare herpes reclames over sms dit en wololo neuk me in mijn kont 06 dat ook op comedy central, alsof ze je willen dwingen digitale televisie te nemen ofzo............ zucht)
Dat is echt irritant ja. Op tv zouden ze het moeten verbieden tot 5 uur want wie kijkt er nou eigenlijk naar behalve vieze ouwe mannen en kinderen van 12? Ik vind het zo irritant dat er na 1 nergens meer normale programma's te kijken zijn. | en wiste jullie al dat jackie uit that 70`s show meg`s stem inspreekt uit family guy | Daar zeg je wat, stemmen zijn net hetzelfde maar dat is me dus nooit opgevallen :| | mij ook niet maar mijn broer liet me een filmpje zien van the simpsons real voices en toen stond daar family guy voices en dat was zeker weten jackie |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2009 20:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 31 Jul 2009 21:50 Onderwerp:
| |

|
En Seth Green doet Chris, alleen is dat iets minder goed te horen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
tomke123 |
Geplaatst: 31 Jul 2009 23:02 Onderwerp:
| |

|
lol die vent van peter doet de stemmen van :peter qaqmire (ik weet niet hoe je dat spelt:p) stewie en nog zon gast |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 22 Aug 2009 22:47 Onderwerp:
| |

|
simpsons (veronica en alle andere zenders)
Dexter (13th street)
LOST (net5)
prison break
House md (..... 13th street)
Monk (sbs6 13th street)
desperite housewifes  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 30 Aug 2009 20:37 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand wat er nou precies aan de hand is met Reid in Criminal Minds? Wat verbergt hij, want ik heb het allang niet meer gekeken en opeens zit er een nieuwe vrouw in het team Reid heeft opeens kort haar en die Afro-Americaan opeens haar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 31 Aug 2009 00:53 Onderwerp:
| |

|
Band of Brothers blijft heerser. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 31 Aug 2009 10:56 Onderwerp:
| |

|
Battlestar Galactica is heerser voor mij in ieder geval.
Zijn er nog mensen die deze serie volgen/gevolgd hebben? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Aug 2009 11:05 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Battlestar Galactica is heerser voor mij in ieder geval.
Mijn Pa  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 31 Aug 2009 11:45 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | JasperCLA schreef: | Battlestar Galactica is heerser voor mij in ieder geval.
Mijn Pa  |
Ik heb een paar afleveringen gezien, maar ik kan geen series volgen , Te vermoeiend; elke dag om de zelfde tijd achter de tv gaan zitten. Nee danku |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 31 Aug 2009 14:43 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis heeft een goede smaak.
De Britse serie Coupling is ook heel grappig. |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 31 Aug 2009 14:48 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Battlestar Galactica is heerser voor mij in ieder geval.
ik volgde het maar ze hebben het van veronica af gehaald |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 31 Aug 2009 17:38 Onderwerp:
| |

|
Sayonara schreef: | Dnarbeis heeft een goede smaak.
De Britse serie Coupling is ook heel grappig. |
Sowieso éh. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 31 Aug 2009 17:48 Onderwerp:
| |

|
lorenzogilds schreef: | JasperCLA schreef: | Battlestar Galactica is heerser voor mij in ieder geval.
ik volgde het maar ze hebben het van veronica af gehaald |
Zonde.
In België regelde Vt4 het programma. Maar met al die reclame's... En zondag om 23.30 is ook geen ideaal tijdstip. Ik heb gewoon al de afleveringen van internet gehaald Als ze nog eens zo iets geweldig uitzenden, neem ik een abbo op het scifi channel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 05 Sep 2009 23:53 Onderwerp:
| |

|
Friends blijft toch geniaal eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 06 Sep 2009 00:04 Onderwerp:
| |

|
Morgen start House seizoen 5 op 2be(België)
Kan nie wachten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Sep 2009 00:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik vond de serie 'How i met your mother' wel grappig
Alleen weet niet waar die gebleven is? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Sep 2009 00:23 Onderwerp:
| |

|
Momenteel volg ik geen serie`s omdat ik geen zin heb om elke dag rond dezelfde tijd voor de buis te zitten.
Ik kijk wel:
Simpsons, Family Guy, Amarican Dad, That 70`s Show en die show met Will Smith.
En als er een goede film op TV komt kijk ik die ook en ik koop laatste tijd ook veel films. (Blu-ray`s) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 06 Sep 2009 00:30 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Momenteel volg ik geen serie`s omdat ik geen zin heb om elke dag rond dezelfde tijd voor de buis te zitten.
Ik kijk wel:
Simpsons, Family Guy, Amarican Dad, That 70`s Show en die show met Will Smith.
En als er een goede film op TV komt kijk ik die ook en ik koop laatste tijd ook veel films. (Blu-ray`s) |
Fresh Prince of Bel air |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 06 Sep 2009 10:22 Onderwerp:
| |

|
Vanaf aankomend week weer Supernatural!! |
|
Terug naar boven |