Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 04 Mei 2009 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

nadat ik klaar ben met me andere anime zal ik Mononoke en Mushi-Shi volgen ik moet One Outs afmaken en Neon Genesis Evangelion
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit nog over One Outs te twijfelen. Aan de ene kant ben ik niet zo'n honkbal en "sports anime" fan... aan de andere kant is ie gemaakt door Madhouse. De moeite waard of niet?
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 03:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben vannacht begonnen met Eden of the East,
en wouw...

Gewoon wouw...

Ik wacht op meer!
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 09 Mei 2009 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ik zit nog over One Outs te twijfelen. Aan de ene kant ben ik niet zo'n honkbal en "sports anime" fan... aan de andere kant is ie gemaakt door Madhouse. De moeite waard of niet?

ik ben ook geen sport fan tot dat ik one outs zag omg na de eerste episode
kon ik niet stoppen met kijken. ik dacht ook het zelfde als jou maar one outs heeft me overgehaald om meer sport animes to volgen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2009 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Op aanraden van Martijn Eden of the East begonnen en duidelijk de moeite.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 10 Mei 2009 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja Joni, Eden of the East is vet he?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2009 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat

meer anime van Spring '09

Dragon Ball Kai ga ik wel volgen, goed excuus om m'n eerste anime ooit nog eens te checken. Jammer dat het niet opnieuw geanimeerd is maar de HD uitzending in widescreen is prima te doen. Toch, voor het verhaal kijk ik het niet; puur voor de nostalgie.

Natsu no Arashi, van een van m'n favoriete animatiestudios, Shaft (Sayonara Zetsubou Sensei, Maria Holic, ef). Helaas is dit - tot nu toe - een tegenvaller; er zitten veel harem elementen in (o.a. een 13 jaar oud pervers hoofdpersoon) en een onnodige ecchi focus. Voor de rest wat leuke tijdreis elementen en een heerlijke stijl (Shaft weet daar wel raad mee). Denk niet dat ik 'm af maak.

En dan het omgekeerde: na de ongelofelijke zoete intro van Hatsukoi Limited met schaars geklede meisjes dacht ik wel bijna zeker dat het om een harem ging... niet dus. Het animatie team Nodame Cantabile, Toradora en Shigofumi vertelt met een ongelofelijk snel en fijn tempo het - gebrek aan - (liefdes)leven van een groep middelbare scholieren, hier staat humor voorop en de doelsgroep lijkt eerder meisjes dan jongens op het moment. Prima uitvoering, als je tegen het concept kan zeker de moeite waard - ik ga 'm denk ik wel afkijken.

En dan hebben we nog Basquash, met een absurd concept over basketballende robots en een jongen die TV's vernield. De eerste aflevering is zeer overtuigend en de animatie super strak... maar dan dendert 't met een sneltreinvaard recht op een typisch shounen scenario over de underdog die met hard werken goed in het robot basketballen moet worden. Zonde, de characters (op z'n bitchy zus na) en animatie waren zeer indrukwekkend. Denk niet dat ik 'm verder ga kijken tenzij de rest van het seizoen tegenvalt.

Morgen meer waarschijnlijk.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Mei 2009 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Op aanraden van iemand misschien binnenkort Hitman Reborn! kijken. Dat terwijl ik voorgenomen had even geen nieuwe series meer.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Mei 2009 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ondanks de belachelijke naam kan Phantom - Requiem for the Phantom zeker wel overtuigen. De eerste episode is nog een beetje standaard thriller materiaal: jongen wordt wakker zonder geheugen, wordt getrained en er is een of ander plot gaande met mysterieuze organisaties die de wereld lijken willen over te nemen. Maar vanaf episode 2 neemt het een hele andere route, het gaat veel dieper (vooral qua character development) en het is te vergelijken met Noir qua feel. Grafisch ook indrukwekkend, zeker wel een aanrader en op K-On! na m'n favoriet dit seizoen (ja, ik vind 'm leuker dan Eden Of The East).
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Sengoku Basara mag je overslaan tenzij je van typische shounen anime houd met cliche verhaallijnen etc

Valkyria Chronicles is wel aardig. Prima animaties. Beetje standaard characters en een beetje raar om zo'n zachte kijk op oorlog te zien, maar zeker wel een anime die z'n zaakjes in orde heeft. Ik ga 'm kijken.

Souten Kouro is nog een badass anime van Madhouse. Die weet daar wel raadt mee - het bloed vloeit vrolijk in 't rond en het is allemaal nogal duister en over-the-top (op een goede manier). Als anime over oude dynasties je aan trekken is deze zeker de moeite waard.

Ristorante Paradiso is... tja, een beetje een anime voor vrouwen =/ het zit vol met knappe jongens enzo. Wel een erg mooi (Italiaans) sfeertje en een prachtige stijl, maar het voelt gewoon als een harem (voor vrouwen) omdat er niks gebeurt.

Denk dat ik bijna alle nieuwe anime wel heb gehad.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Ondanks de belachelijke naam kan Phantom - Requiem for the Phantom zeker wel overtuigen. De eerste episode is nog een beetje standaard thriller materiaal: jongen wordt wakker zonder geheugen, wordt getrained en er is een of ander plot gaande met mysterieuze organisaties die de wereld lijken willen over te nemen.).

Klinkt echt heel vet, maar ik weet het echt niet met deze anime de director van noir heeft dit geregisseerd, en wat ik mij van noir herinner zijn niet zoveel goede dingen.

ik volg nu:

eden of the east:
Leuke anime maar dit ben ik echt niet gewend van kenyi kamiyama (ghost in the shell sac en moribito) het gaat meer de kant op van romantiek niet dat ik het haat, maar ik vewachtte een vette snelle spannende boeiende plot als in GITS sac.

Hajime no ippo new challenger:
Wat kan ik hierover zeggen het is gewoon fcking awesome, humor, actie, drama echt alles is hier top.

Dennou coil:
Een verrassend leuke anime over een meiden die lid zijn van een groep hackers. De animatie tekenaars innoveren hier echt.

Bartender:
Een anime over alcohol no joke, ben niet echt onder de indruk, maar het kan nog wat worden.

Major s2:
Een honkbal anime die heel leuk is soms wat voorspellend maar ik heb veel plezier aan major s2.

Nijuu mensou no musume:
ben niet echt ver met deze anime maar wat ik ervan heb gezien is super.
Ik heb echt een zwak voor big band muziek met spetterend actie.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
Klinkt echt heel vet, maar ik weet het echt niet met deze anime de director van noir heeft dit geregisseerd, en wat ik mij van noir herinner zijn niet zoveel goede dingen.

Veeeeel makkelijker in te komen - en gewoon over het algemeen beter - dan Noir, hoor. Veel sneller, betere personages etc. Hij is echt tof, als je van dit soort genres houdt kun je er niet mee mis gaan. Ik heb nu 7 episodes gezien (13 in totaal geloof ik).

Citaat:
Hajime no ippo new challenger:
Wat kan ik hierover zeggen het is gewoon fcking awesome, humor, actie, drama echt alles is hier top.

Net een halve episode van gezien, helaas begonnen te kijken met iemand die alleen van serieuze sport series houdt. Dus maar verder alleen kijken.

Citaat:
Dennou coil:

Staat hoog op m'n lijstje, net als Eureka Seven.

Citaat:
Bartender:

Ik heb 'm gedropped. Vond 'm gewoon niet zoveel aan. Ristorante Paradiso voelt ongeveer hetzelfde als deze.

Citaat:
Nijuu mensou no musume:
ben niet echt ver met deze anime maar wat ik ervan heb gezien is super.
Ik heb echt een zwak voor big band muziek met spetterend actie.

Helaas is de eerste helft veel beter dan de tweede. Verwacht niet te veel serieuze dingen in de tweede helft, het is ongelofelijk over-the-top en lame met gigantische robot monsters en evil scientists die de wereld willen over nemen. You've been warned.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
ongelofelijk over-the-top en lame met gigantische robot monsters en evil scientists die de wereld willen over nemen.

precies waar ik nou nog net niet van hou ik zie het wel dan of het mij nog bevalt. ach ja ik zie het nog wel
Citaat:

Ik heb 'm gedropped. Vond 'm gewoon niet zoveel aan. Ristorante Paradiso voelt ongeveer hetzelfde als deze.

Hmm bartender heeft een sfeer die mij aan mushishi doet denken die ik een topper vind, de manier hoe het verhaal wordt vertelt door de mensen, de kalmte ik denk dat ik dit wel ga afkijken.

Trouwens ik zat nog de full metal alchemist te kijken, ik weet niet hoe ik dit moet brengen hier met FMA fanboys, maar ik vond de eerste 4 episodes echt afschuwelijk slecht, zo slecht dat ik hem voorlopig op on hold heb gezet, ik weet echt niet of ik weer eraan ga beginnen. Hoop dat de episodes toch wel beter word anders drop ik het maar gewoon.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe FMA of oude?

Ik keek 2 jaar geleden de eerste 12 episodes van de oude, vond het niet zo bijzonder en was gestopt met kijken. Toen dit jaar toch maar eens de serie afmaken omdat de nieuwe serie eraan kwam. Het werdt halverwege toch wel heel leuk... maar het blijft een beetje standaard shounen materiaal. Wel beter dan bijvoorbeeld Bleach wat mij betreft.

De nieuwe ziet er erg leuk uit moet ik zeggen, dus ik maak de oude snel af.

Mushi-shi vond ik geweldig, Bartender kon ik gewoon niet tegen. Als je Mushi-shi leuk vind moet je Kino no Tabi proberen.

Oh, en mensen... nieuwe Haruhi afleveringen! Het nieuwe seizoen is gemixed met het (nu chronologisch vertelde) eerste seizoen. Vandaag de eerste nieuwe aflevering!
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Nieuwe FMA of oude?

De oude heb gister een episode gekeken, ben nog steeds niet onder de indruk.

Citaat:
Mushi-shi vond ik geweldig, Bartender kon ik gewoon niet tegen. Als je Mushi-shi leuk vind moet je Kino no Tabi proberen.

Hmm ok bartender is echt letterlijk slaapverwekkend ja.
Van Kino heb ik echt veel goede dingen gehoord, deze anime ga ik zeker proberen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De oude FMA ben ik nu bijna klaar mee. Ik moest wel zo'n 15-20 episodes kijken voordat ik het echt leuk begon te vinden; of je dat de moeite waard vind moet je zelf maar bepalen, ik geef de anime zo'n 8/10
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Volg nu GTO echt humor haha. echt aanrader !
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

nou, dat is nou juist het mooie aan de oude FMA, die wijkt juist rond die koers van de manga af, en dat vind ik heel mooi gedaan, aangezien ze dus verder alles zelf hebben bedacht.

tengen toppa gurren lagann is voor de mensen die hem nog niet hebben gezien zeker een anrader!
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Qua verhaal vind ik de oude animeserie van FMA tot nu toe dieper en beter uitgwerkt, maar we zullen zien.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

@Goof
In de nieuwe serie zenden ze het verhaal ingekort uit zodat ze snel verder kunnen gaan waar de oude serie af ging wijken van de manga. Het is dus niet zo verwonderlijk dat verhaal minder goed uitgewerkt is.

Zelf vind ik de nieuwe serie lekkerder wegkijken.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Mei 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Cross Game.

Normaal zijn sport series absoluut niet mijn ding, maar ik gaf 'm eens een kans omdat het een van de hoogst gerate anime van 't seizoen is - sterker nog, op 't moment is 't de hoogst gerate sport anime ooit op AniDB.

Wat een fantastische serie! Subtiele humor, realistische (en originele!) characters, makkelijk in te komen! Als iemand anders trek heeft in een serie die ook (een klein beetje tot nu toe) over honkbal gaat kan ik 'm van harte aanraden. Toppertje.

EDIT: Oh en ik had 't al eerder gezegd, maar... Haruhi is dus weer helemaal terug! Wat een geweldige eerste episode van 't tweede seizoen, iedereen die het eerste seizoen al heeft gezien zal er van houden. En iedereen die het eerste seizoen nog niet heeft gezien moet dat nu direct gaan doen.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben op dit moment aan het kijken:
Bleach, Naruto ship., Shigurui (heftig), Samurai 7 (matig, kom er moeilijk doorheen). Ga binnenkort monster kijken, (als ik het ergens kan vinden) en darker than black
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik morgen na mijn schoolwerk eens ga beginnen aan ergo proxy. Intussen weer een andere serie gezien, namelijk eureka 7, een goede serie, met een goede balans tussen hymor en actie.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hitman Reborn

Ben nu bij episode tien en het is random, soms saai, maar soms ook grappig. Heb gelezen dat een aantal episodes later echt vet gaat worden vooral met gevechten. Misschien kan ik beter de manga tegelijkertijd bij lezen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat

^ Ergo Proxy is zeker aan te raden, wel een beetje lastig in te komen maar blijf doorzetten! Zal makkelijker zijn als je van mysterie/thriller/sci-fi verhalen houdt. Eureka 7 moet ik nog checken.

Ik volg dit seizoen in totaal 10 anime (Haruhi, K-On, FMA Brotherhood, Phantom, Cross Game, Eden Of The East, DB Kai, Natsu no Arashi, Souten Kouro en Hatsukoi Limited).

Daarnaast heb ik de eerste serie van FMA net afgerond. Het werdt erg rommelig aan 't eind. En toen besloot ik de FMA film te bekijken omdat daar dingen in afgerond zouden worden (had ik gehoord). Dat was dom; wat een ongelofelijk slechte film, zeg. Het verhaal is hilarisch slecht, de film focust totaal op de verkeerde dingen, nieuwe characters zijn irritant, het voelt niet als FMA, het heeft nazis, zelfs interessante oude characters zijn nu irritant, alles wat in de originele serie opgebouwd werdt is nu verpest. Niet kijken. Echt.

Na FMA is het nu de beurt aan Spice & Wolf (omdat volgende maand het vervolg komt).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 9

Ga naar: