Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben net klaar met one outs wat een anime
ik denk dat ik met Clannad ga beginnen ik heb me twijfels bij deze anime maar het schijnt heel goed te zijn. misschien leuk voor de anime fans om een profiel aan te maken bij myanimelist hier is mijn profiel http://myanimelist.net/profile/lorenzogilds
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

nee haast niet het stijltje van monster lijkt een beetje op die van death note.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Zijn er nog animes die op Death Note of Code Geass lijken?

http://www.anime-planet.com/anime/death-note

http://www.anime-planet.com/anime/code-geass-lelouch-of-the-rebellion

scroll naar beneden, meer votes = meest gelijk

Monster heeft 't kat-en-muis spelletje van Death Note een beetje, Jigoku Shoujo focused zich ook op slechte mensen die dood gaan omdat anderen het willen. Als je iets gelijk wilt aan Code Geass is een andere serieuze mech anime, zoals Full Metal Panic of Gundam 00 je beste keus.

Maar ze zijn allebei vrij uniek (en maar een klein beetje met elkaar te vergelijken), dus...

EDIT: on-topic nog even: vandaag dus begonnen met Spice and Wolf, erg leuk!
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

One Piece(hoe kan het ook anders)
Shigofumi

Naruto en Bleach even op stop gezet, hoewel ik vandaag Naruto Shippuuden 2 Movie gekeken heb.

Ben ook nog steeds van plan om Hitman Reborn! te kijken.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

^ hoe is Shigofumi? Echt zin om die binnenkort te zien

Ik ben net ook begonnen met ef - a tale of melodies. Het origineel (die gaf ik een 8.5) was fantastisch, maar deze lijkt nog betere characters te hebben en heerlijk experimenterende animatie.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

Ben ook nog steeds van plan om Hitman Reborn! te kijken.

Het is wel effe doorzetten hoor In het begin denk je wat is dit voor random sh*t, maar als je eenmaal door bent wordt het beter en beter. Het was voor mij wennen want ik ben niet echt gewend aan het comedy genre van anime (behalve One Piece enzo) en het chibi gedoe.

Ik ben nog steeds van plan om Code Geass te kijken en eindelijk weer eens verder te gaan met Allison to Lilia. Maar heb het nu een beetje druk met school.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Daarnaast heb ik de eerste serie van FMA net afgerond. Het werdt erg rommelig aan 't eind. En toen besloot ik de FMA film te bekijken omdat daar dingen in afgerond zouden worden (had ik gehoord). Dat was dom; wat een ongelofelijk slechte film, zeg. Het verhaal is hilarisch slecht, de film focust totaal op de verkeerde dingen, nieuwe characters zijn irritant, het voelt niet als FMA, het heeft nazis, zelfs interessante oude characters zijn nu irritant, alles wat in de originele serie opgebouwd werdt is nu verpest. Niet kijken. Echt.

De film was inderdaad minder dan de serie, maar overdrijf je niet een beetje? Ik vond de film lang niet zo slecht, ook al viel deze wat tegen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

@Uchiha
Begin zo meteen aan episode 3, 1 en 2 waren trouwens wel goed. Helaas is het geen anime die er echt uitspringt.

@Lawliet
Comedy zeg je? Dan zit het wel goed. xD
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Jun 2009 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Daarnaast heb ik de eerste serie van FMA net afgerond. Het werdt erg rommelig aan 't eind. En toen besloot ik de FMA film te bekijken omdat daar dingen in afgerond zouden worden (had ik gehoord). Dat was dom; wat een ongelofelijk slechte film, zeg. Het verhaal is hilarisch slecht, de film focust totaal op de verkeerde dingen, nieuwe characters zijn irritant, het voelt niet als FMA, het heeft nazis, zelfs interessante oude characters zijn nu irritant, alles wat in de originele serie opgebouwd werdt is nu verpest. Niet kijken. Echt.

De film was inderdaad minder dan de serie, maar overdrijf je niet een beetje? Ik vond de film lang niet zo slecht, ook al viel deze wat tegen.

Alles wat in de serie wordt opgebouwd werdt of in de film afgebroken of was gewoon niet meer van toepassing. Het was al erg genoeg dat 't verhaal zelf vol met plotholes zat, maar dat het ook nog enkele dingen stuk maakt die in de serie zelf naar voren kwamen maakt het alleen maar erger. De film liet absoluut niks van de intelligentie, drama, humor of sterke characters zien die de serie zo vet maakten en dat vind ik zeer kwalijk te nemen. Voor een film die een sequel moest zijn op een serie ontbrak er ook een grote mate van continuďteit.

Mensen klagen veel over het einde van de originele serie maar wat mij betreft verkracht de film de serie nog een keer, om ons vervolgs een nog net iets slechter einde te geven.

Dus ja, ik vond 'm echt slecht.

@ lawliet: ik raad persoonlijk af om Allison & Lillia verder te kijken...
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Oh, wordt het dan uiteindelijk zo slecht? De plot van de anime boeide me niet zo veel, maar meer de relatie tussen Allison en Wilhelm. Dus raad je me af om de plot?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Oh, wordt het dan uiteindelijk zo slecht? De plot van de anime boeide me niet zo veel, maar meer de relatie tussen Allison en Wilhelm. Dus raad je me af om de plot?

Ja. Als ik de anime in een woord kan opsommen is het wel "oversimplification"; alle plot "twists" zijn vrij zielig simpel en onrealistisch. En dat is meestal niet zo erg in anime maar A&L neemt zichzelf toch behoorlijk serieus en heeft een vrij "echte" backdrop. Het verhaal en plot past daar helaas totaal niet bij.

En ik was 't zelfde als jou; ik keek de anime puur omdat ik aan de characters gehecht raakte en ik wou weten hoe 't met ze zou eindigen. En jammer genoeg focust de anime daar nooit op, er zit eigenlijk nauwelijks vooruitgang in de relatie tussen de 2 (en later 6) characters. De tweede helft van de serie is nog trager en simpeler... uiteindelijk zou ik de anime een 6je geven. Niet echt de moeite waard dus.

Ongelofelijk dat zo'n (te) simpel verhaal gekomen is van iemand die ook Kino no Tabi heeft geschreven; een van m'n favoriete anime aller tijden, nogal intelligent en diep over de menselijke psyche. Kijk die maar ipv A&L
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga verder met hitman reborn hopelijk word het better ik was bij episode 3 gebleven
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 10 Jun 2009 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

naast de grote 3 ...................

volg tegenwoordig Pandora Hearts
vindt t wel grappig
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eden of the East gaat nu wel echt de kant van Code Geass R2 op, moet ik zeggen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Naruto Shippuden weer omdat de filler voorbij is. 114 was echt tof gedaan.

En Htiman Reborn. Nu bij 124 en de anime is echt leuk om naar te kijken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb nu pas door dat Eden of the East vorige week afgelopen is. Episode 11 was het einde.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

wel jammer dat ie gestopt is, aangezien ze nog heel veel plotholes hebben, zoals de andere selecao, om maar iets te noemen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
wel jammer dat ie gestopt is, aangezien ze nog heel veel plotholes hebben, zoals de andere selecao, om maar iets te noemen.

Er zijn al 2 (anime) films aangekondigt; eentje komt dit jaar uit, de andere volgend jaar.

Zie ook:
http://www.animenewsnetwork.com/news/2009-06-18/eden-of-the-east-gets-two-theatrical-films-green-lit
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, maar dat is nog zo lang wachten.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, je krijgt in elk geval nog het einde van het verhaal te horen, er zijn zo veel anime plots die nooit meer afgemaakt zullen worden

Ik kijk het trouwens ook (maar volg Frostii, die zijn nog niet klaar) maar vind de anime nou ook weer niet zo goed.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Jul 2009 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zomer 2009 anime seizoen is begonnen.

En, zijn er nog mensen die nieuwe anime gaan checken?

Qua vervolgen kijk ik uit naar het 3de seizoen van Sayonara Zetsubou Sensei (zie avatar), Spice & Wolf II en ik heb de nieuwe Minami-Ke ODA al gezien (die was overigens erg goed).

Qua nieuwe anime zijn er veel twijfel gevallen.
- Tokyo Magnitude 8.0 wordt denk ik de Eden Of The East van dit seizoen, gemaakt door BONES.
- Bakemonogatari heeft een heerlijke stijl (en wordt door SHAFT, een van m'n favoriete teams gemaakt).
- Umineko no Naku Koro ni is van dezelfde schrijver als Higurashi, denk dat ie tof gaat worden (ga straks de eerste ep kijken).
- Aoi Hana, van de makers van onder andere Nodame Cantabile en Honey & Clover
- Canaan ziet er interessant uit.
- GA Design Class en Kanamemo zorgen voor de nodige slice of life/school life anime dit seizoen en zien er beide goed uit.

Dan zijn er nog anime als Needless (van Madhouse). En heel, heel erg veel ecchi/magical girl anime die ik allemaal maar laat voor wat ze zijn (tenzij er eentje echt heel hoog scoort... betwijfel 't).

Als er belangstelling voor is wil ik wel kort per anime (met een plaatje) posten of ze een beetje de moeite waard is. Anders post ik later gewoon een lijstje met anime die ik ben gaan kijken.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Het zomer 2009 anime seizoen is begonnen.

En, zijn er nog mensen die nieuwe anime gaan checken?

- Tokyo Magnitude 8.0
- Canaan
-

Dit zijn toch wel de enige animes die mij interesseren ik heb een klein beetje van canaan gezien en het ziet er veel belovend uit.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de eerste episode van Canaan inderdaad gezien (en daarnaast nog een half dozijn andere anime). De anime heeft zeer veel potentie, als ik de eerste ep met 1 anime moet vergelijken dan is het wel Baccano!. Ik betwijfel of ie zo goed zal worden maar we zullen zien. In ieder geval prachtige stijl, animatie en heerlijke gunfights.
Samen met Aoi Hana (jawel, een shoujo-ai... maar een goede!) de beste anime die ik dit seizoen heb gezien. Umineko was sterk maar heerlijk over-the-top. Taishou Yakyuu was dik in orde. Umi Monogatari was een meevaller.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Jul 2009 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakemonogatari is eindelijk gesubbed. Eens kijken:

- Verreweg de best uitgewerkte en meest interessante karakters uit 't seizoen tot nu toe.
- Prachtige experimentele visuele stijl met prima animatie.
- Een vlot verhaal dat thriller, horror en komedie mixed -- het voelt lekker fris.
- Soundtrack klinkt een beetje als Cowboy Bebop.
- Geweldige voice acting.

De show is niet zo goed als ik had verwacht - hij is 10 keer beter. Ik weet dat ik 't een beetje lijk te overhypen maar voor mij persoonlijk kan ik me geen betere 1ste episode voorstellen. Het zou me niks verrassen als dit een serieuze mededinger voor "beste anime van 2009" wordt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jul 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iemand toevallig al de special Kawa no Hikari (over een stel muizen) tegengekomen? die lijkt me leuk. En laat zeker iets weten als Tokyo Magnitude goed wordt. Ziet er namelijk goed uit.

Volledig overzicht series: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=366519
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 9

Ga naar: