Auteur |
Bericht |
|
Love Bunny |
Geplaatst: 05 Feb 2007 13:55 Onderwerp: The-Battleground.nl
| |
|
Beste,
Mijn naam is Sylvano Witte en samen met een andere jongen ben ik een nieuw project gestart namelijk, The-Battleground.nl. Deze website heeft als doel om tournaments, leagues en in de toekomst misschien ladders te organiseren voor de consoles die nu op de markt zijn en nog komen.
The-Battleground heeft als doel om een website op poten te zetten die zich bezig houdt met het online gedeelte van alle online game consoles zoals de PlayStation 2, Nintendo DS, Xbox 360, Wii, Sony PSP en binnenkort ook de PlayStation 3. Wij vonden dat er te weinig Nederlandse sites zijn die zich hier fanatiek mee bezighouden en daarom willen wij dat dolgraag doen. Voorheen werkte we onder de naam PlayStation 2 Tournaments en dat hebben we dus inmiddels veranderd omdat we multiplatform willen gaan.
De vorige site verliep goed en men was ook erg tevreden over onze inspanningen en dat zette ons aan tot een blijvende website. Echter wouden wij de andere consolebezitters ook niet teleurstellen en besloten we dus nu op te richten, www.The-Battleground.nl.
Momenteel is onze website in de maak en is de scripter fanatiek bezig met het ontwikkelen van een heel makkelijk clansysteem. Dat je gewoon heel simpel kan inloggen en dat je daarna de mogelijkheid krijgt om een game/tournament te joinen om vervolgens je eigen clan kan aanmaken en ook je leden heel makkelijk kan toevoegen.
Momenteel is ons forum wel al in de lucht en is dat ook ons belangrijkste basis. Ons forum zal dan ook één van de leukste fora worden omdat heel veel gamers daar hun informatie kunnen vinden en elkaar kunnen uitdagen tot een potje gamen. Het forum is ook momenteel ons grootste sollicitatieplek aangezien we nog mensen zoeken!
Omdat we met deze site nog maar net begonnen zijn, zoeken we mensen die ons team kunnen versterken. We zoeken nog mensen zoals een vrijwillige scripter, Global Moderators, Game Administrators en Referee's. Dus heb je eventueel interesse om ons team te versterken, registreer je op ons forum en help ons!
Forum: The Battleground Forums
Website: The Battleground Site |
|
Terug naar boven |
|
|
Sylvano |
Geplaatst: 05 Feb 2007 16:19 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 06 Feb 2007 00:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Love Bunny |
Geplaatst: 06 Feb 2007 00:23 Onderwerp:
| |
|
L!nk schreef: | omg, jij ;x |
Cool he  |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 06 Feb 2007 21:01 Onderwerp:
| |

|
haat je me nog steeds, of ben je daar alweer overheen? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaStEr_E1 |
Geplaatst: 06 Feb 2007 21:42 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat dit een succes gaat worden Love bunny zal het systeem zeg maar het zelfde werken als Clanbase?
Als de Wii met leuke online spellen komt dan ga ik mij zeker bij jullie inschrijven.
Gr |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 07 Feb 2007 07:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
Waarom maak je een game site als je van konijnen houd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 07 Feb 2007 16:23 Onderwerp:
| |

|
mmm volgens mij wordt het wel lastig om clanbase eruit te concureren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 08 Feb 2007 09:29 Onderwerp:
| |

|
Zoiets zal inderdaad heel erg lastig zijn... Toch zijn er genoeg andere sites die het doen en die succes hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Love Bunny |
Geplaatst: 10 Feb 2007 20:08 Onderwerp:
| |
|
L!nk schreef: | haat je me nog steeds, of ben je daar alweer overheen? |
Nee hoor . En heb je ook nooit gehaat, ik vond echter de actie beetje misselijkmakend waar jij gedeeltelijk aan meedeed.
Aan de andere: er zijn enkele sites die dit ook doen ja. En ons doel is niet om als kloon te dienen en proberen wij ook anders te doen. Uiteraard is ons doel om als één van de grootste te zijn, maar we zullen niemand eruit willen bootsen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|