Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Love Bunny BerichtGeplaatst: 05 Feb 2007 13:55    Onderwerp: The-Battleground.nl Reageren met citaat

Beste,

Mijn naam is Sylvano Witte en samen met een andere jongen ben ik een nieuw project gestart namelijk, The-Battleground.nl. Deze website heeft als doel om tournaments, leagues en in de toekomst misschien ladders te organiseren voor de consoles die nu op de markt zijn en nog komen.

The-Battleground heeft als doel om een website op poten te zetten die zich bezig houdt met het online gedeelte van alle online game consoles zoals de PlayStation 2, Nintendo DS, Xbox 360, Wii, Sony PSP en binnenkort ook de PlayStation 3. Wij vonden dat er te weinig Nederlandse sites zijn die zich hier fanatiek mee bezighouden en daarom willen wij dat dolgraag doen. Voorheen werkte we onder de naam PlayStation 2 Tournaments en dat hebben we dus inmiddels veranderd omdat we multiplatform willen gaan.

De vorige site verliep goed en men was ook erg tevreden over onze inspanningen en dat zette ons aan tot een blijvende website. Echter wouden wij de andere consolebezitters ook niet teleurstellen en besloten we dus nu op te richten, www.The-Battleground.nl.

Momenteel is onze website in de maak en is de scripter fanatiek bezig met het ontwikkelen van een heel makkelijk clansysteem. Dat je gewoon heel simpel kan inloggen en dat je daarna de mogelijkheid krijgt om een game/tournament te joinen om vervolgens je eigen clan kan aanmaken en ook je leden heel makkelijk kan toevoegen.

Momenteel is ons forum wel al in de lucht en is dat ook ons belangrijkste basis. Ons forum zal dan ook één van de leukste fora worden omdat heel veel gamers daar hun informatie kunnen vinden en elkaar kunnen uitdagen tot een potje gamen. Het forum is ook momenteel ons grootste sollicitatieplek aangezien we nog mensen zoeken!

Omdat we met deze site nog maar net begonnen zijn, zoeken we mensen die ons team kunnen versterken. We zoeken nog mensen zoals een vrijwillige scripter, Global Moderators, Game Administrators en Referee's. Dus heb je eventueel interesse om ons team te versterken, registreer je op ons forum en help ons!

Forum: The Battleground Forums
Website: The Battleground Site
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sylvano BerichtGeplaatst: 05 Feb 2007 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de hoop dat ik zo wel kan posten. De link naar forum is: http://forums.the-battleground.nl

En de website is http://www.the-battleground.nl

Overigens heb ik toestemming van René Groen voor dit topic.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 06 Feb 2007 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

omg, jij ;x
Terug naar boven
Love Bunny BerichtGeplaatst: 06 Feb 2007 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
omg, jij ;x

Cool he
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 06 Feb 2007 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

haat je me nog steeds, of ben je daar alweer overheen?
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2007 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat dit een succes gaat worden Love bunny zal het systeem zeg maar het zelfde werken als Clanbase?
Als de Wii met leuke online spellen komt dan ga ik mij zeker bij jullie inschrijven.

Gr
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 07 Feb 2007 07:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom maak je een game site als je van konijnen houd
Terug naar boven
Stefan L BerichtGeplaatst: 07 Feb 2007 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

mmm volgens mij wordt het wel lastig om clanbase eruit te concureren.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 08 Feb 2007 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoiets zal inderdaad heel erg lastig zijn... Toch zijn er genoeg andere sites die het doen en die succes hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Love Bunny BerichtGeplaatst: 10 Feb 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
haat je me nog steeds, of ben je daar alweer overheen?

Nee hoor . En heb je ook nooit gehaat, ik vond echter de actie beetje misselijkmakend waar jij gedeeltelijk aan meedeed.

Aan de andere: er zijn enkele sites die dit ook doen ja. En ons doel is niet om als kloon te dienen en proberen wij ook anders te doen. Uiteraard is ons doel om als één van de grootste te zijn, maar we zullen niemand eruit willen bootsen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: