Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 18:59    Onderwerp: Custom Xbox 360 faceplates idee? Reageren met citaat

beste gamers,

ik was laatst aan het gamen en vond mijn xbox 360 er toch wel heel saai uitzien. Ik besloot mijn oude (spuuglelijke blauwe) faceplate te pimpen. Na een uurtje knutselen rolde er dit uit.
[img][/img]

[/img]

ik had er echt plezier in, en ben nu van plan nog meer faceplates te gaan maken. En mijn vraag was dus, hebben jullie nog leuke ideetjes voor andere faceplates? Want zelf kom ik slechts op te moeilijke of erg saaie ideeën.

ik hoor het graag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat heb je netjes gedaan, alleen had ik zelf het Xbox360 logo wat scherper gehouden dan dat het nu is, toch een punt van herkenning.

Wat ik nog wil vragen, heb je toevallig foto's genomen van het designen zelf? Hoe je alles in elkaar heb gezet enzo, dat zou er wat meer sfeer aan het hele design geven.

Als ik zelf zou gaan knutselen aan zo'n ding zou ik voor een noire-stijl gaan, meer iets Mafia/Godfathers achtig iets. Of gewoon heerlijk abstract
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

nee, heb geen foto's van het proces, maar het kwam eigenlijk neer op stukjes schuimplasic in vorm van rotsen op de plaat plakken, een xbox logotje in 3d maken met piepschuim, en het geheel verven.

een Noire-stijltje is idd wel een leuk idee, met veel zwart een mischien met sierlijke letters iets erop ofzo. Thnx, concept 1 is binnen
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Tof gedaan hoor!
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

flipflop schreef:
nee, heb geen foto's van het proces, maar het kwam eigenlijk neer op stukjes schuimplasic in vorm van rotsen op de plaat plakken, een xbox logotje in 3d maken met piepschuim, en het geheel verven.

een Noire-stijltje is idd wel een leuk idee, met veel zwart een mischien met sierlijke letters iets erop ofzo. Thnx, concept 1 is binnen

Maar dan wel foto's maken van de progressie, kunnen we allemaal meekijken, meeleven en eventueel feedback geven. Plus dat het een mooie collage kan opleveren als je meerdere faceplates heb gemaakt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel erg vet! Misschien zin om mijne te pimpen?

Een Comic achtige faceplate zal wel vet zijn met een paar superhelden bijvoorbeeld. Of met een thema van een game of film zodat je er actiefiguurtjes bij kunt doen op bijvoorbeeld de power button(zag het net al een paar keer op google)

Hier staan een paar hele mooie waar je misschien iets aan hebt:
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=529128
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeer mooi gedaan flipflop! Heel cool! Als je open staat voor commentaar, dan stel ik voor om het witte stuk wat te schuren ofzo, dat het wat vlakker lijkt. Of juist het tegenovergestelde.

Nogmaals; Zeer mooi gedaan.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Apr 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel mooie faceplate, vooral omdat ie ook echt reliëf bevat.

Maar euh, kun je nu nog zien of je een RROD hebt?
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Uhm... Wat dacht je van Super Mario op je faceplate
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Apr 2009 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb zelf deze faceplate van Lost Planet.

Verder heb ik er nog van Splinter Cell: Double Agent, Rainbow Six: Vegas en Alone in the Dark

Die van AitD vind ik niet terug op het internet o.O
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

fallout 3 do i need to say more?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: