Auteur |
Bericht |
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Apr 2009 18:59 Onderwerp: Custom Xbox 360 faceplates idee?
| |

|
beste gamers,
ik was laatst aan het gamen en vond mijn xbox 360 er toch wel heel saai uitzien. Ik besloot mijn oude (spuuglelijke blauwe) faceplate te pimpen. Na een uurtje knutselen rolde er dit uit.
[img] [/img]
[/img]
ik had er echt plezier in, en ben nu van plan nog meer faceplates te gaan maken. En mijn vraag was dus, hebben jullie nog leuke ideetjes voor andere faceplates? Want zelf kom ik slechts op te moeilijke of erg saaie ideeën.
ik hoor het graag  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 18 Apr 2009 19:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat heb je netjes gedaan, alleen had ik zelf het Xbox360 logo wat scherper gehouden dan dat het nu is, toch een punt van herkenning.
Wat ik nog wil vragen, heb je toevallig foto's genomen van het designen zelf? Hoe je alles in elkaar heb gezet enzo, dat zou er wat meer sfeer aan het hele design geven.
Als ik zelf zou gaan knutselen aan zo'n ding zou ik voor een noire-stijl gaan, meer iets Mafia/Godfathers achtig iets. Of gewoon heerlijk abstract  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Apr 2009 19:22 Onderwerp:
| |

|
nee, heb geen foto's van het proces, maar het kwam eigenlijk neer op stukjes schuimplasic in vorm van rotsen op de plaat plakken, een xbox logotje in 3d maken met piepschuim, en het geheel verven.
een Noire-stijltje is idd wel een leuk idee, met veel zwart een mischien met sierlijke letters iets erop ofzo. Thnx, concept 1 is binnen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 18 Apr 2009 19:37 Onderwerp:
| |

|
Tof gedaan hoor!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 18 Apr 2009 19:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
flipflop schreef: | nee, heb geen foto's van het proces, maar het kwam eigenlijk neer op stukjes schuimplasic in vorm van rotsen op de plaat plakken, een xbox logotje in 3d maken met piepschuim, en het geheel verven.
een Noire-stijltje is idd wel een leuk idee, met veel zwart een mischien met sierlijke letters iets erop ofzo. Thnx, concept 1 is binnen  |
Maar dan wel foto's maken van de progressie, kunnen we allemaal meekijken, meeleven en eventueel feedback geven. Plus dat het een mooie collage kan opleveren als je meerdere faceplates heb gemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 18 Apr 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
Heel erg vet! Misschien zin om mijne te pimpen?
Een Comic achtige faceplate zal wel vet zijn met een paar superhelden bijvoorbeeld. Of met een thema van een game of film zodat je er actiefiguurtjes bij kunt doen op bijvoorbeeld de power button(zag het net al een paar keer op google)
Hier staan een paar hele mooie waar je misschien iets aan hebt:
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=529128 |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 18 Apr 2009 20:20 Onderwerp:
| |

|
Zeer mooi gedaan flipflop! Heel cool! Als je open staat voor commentaar, dan stel ik voor om het witte stuk wat te schuren ofzo, dat het wat vlakker lijkt. Of juist het tegenovergestelde.
Nogmaals; Zeer mooi gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 18 Apr 2009 21:04 Onderwerp:
| |

|
Heel mooie faceplate, vooral omdat ie ook echt reliëf bevat.
Maar euh, kun je nu nog zien of je een RROD hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 21 Apr 2009 12:44 Onderwerp:
| |

|
Uhm... Wat dacht je van Super Mario op je faceplate  |
|
Terug naar boven |