Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Jervans |
Geplaatst: 22 Jan 2007 00:16 Onderwerp:
| |

|
Apres Ski is echt de verschrikkelijkste muziek die ik ooit heb gehoord, zelfs op jump heb ik me een avond vermaakt.
Werkelijk waar, ik ben altijd zo verschrikkelijk blij als carnaval voorbij is... |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 22 Jan 2007 07:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
wat ik echt hatelijke muziek vind: hardcore maar ook die troep wat ze in disco draaien en toppertje ofzo bluuhhh
ik hou van hiphop en niet van wannabe nigga shit maar the real gangsta shit
Peace !! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 22 Jan 2007 15:04 Onderwerp:
| |

|
Jij bent me er ene.. Ik luister wel naar hiphop maar dus echt niet naar 'Gangsta shit'. Bijna alle tracks daarvan hebben lyrics die gewoon nergens op slaan. En bij de meeste van zo een soort rappers (het zijn niet eens rappers) doen ze wel lijp van ik schiet die en die neer.. Maar als het erop aankomt schijten ze alle kleuren van de regenboog |
|
Terug naar boven |
|
|
cfreak24 |
Geplaatst: 22 Jan 2007 15:14 Onderwerp:
| |

|
Sn34ky schreef: | Jij bent me er ene.. Ik luister wel naar hiphop maar dus echt niet naar 'Gangsta shit'. Bijna alle tracks daarvan hebben lyrics die gewoon nergens op slaan. En bij de meeste van zo een soort rappers (het zijn niet eens rappers) doen ze wel lijp van ik schiet die en die neer.. Maar als het erop aankomt schijten ze alle kleuren van de regenboog |
daar hebben ze weer heel veel bodyguards voor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 22 Jan 2007 20:28 Onderwerp:
| |

|
Jesse schreef: | Pantoffelman schreef: | De slechtste band die ik ken is U2 Althans, niet zo zeer te slechtste, wel de meest overschatte band ooit. |
Duidelijk een muziekbarbaar jij...
Maar ok, Bono heeft het misschien wel wat hoog in de bol, maar hun muziek is zeker wel goed. |
Popmuziekbarbaar, misschien. En tja, smaken verschillen nou eenmaal.
Overigens bestaat er wel goede hip hop imo. Beastie Boys, Public Enemy, Run DMC e.d. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 22 Jan 2007 20:44 Onderwerp:
| |

|
The Streets, Outkast en Fun Lovin'Criminals vind ik ook wel goede hiphop.
Maar bij zo iemand als Opgezwolle, die alom wordt geprezen, denk ik: wat is dat kut. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 22 Jan 2007 20:48 Onderwerp:
| |

|
Mike Skinner (the streets dus) maakt zo nu en dan wel een hip hop nummer, maar overall is het meer Garage en andere random shizzle.
Nederhop ben ik ook niet zo'n fan van nee, al heb ik de OP een keer live gezien en dat kon ik wel waarderen
Oh en kennen we deze nog
http://youtube.com/watch?v=eNeATODLKZY
Té fout  |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 23 Jan 2007 07:32 Onderwerp:
| |

|
OP, opgezwolle en je moeder zijn live best okee idd van mike skinner / the streets kan ik me niet echt een hip hop nummer herinneren. vind hip hop sowieso niet echt geweldig, af en toe een nummer moet wel kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
heempie |
Geplaatst: 23 Jan 2007 08:55 Onderwerp:
| |

|
Opgezwolle vind ik wel goed hoor. Slechte muziek? Mmh weet niet hoor :p ik hou sowieso niet van hardcore etc. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 23 Jan 2007 19:24 Onderwerp:
| |

|
Je Moeder vond ik niet-zo. Doet toch een beetje wat Neuk! een paar jaar geleden deed, maar dan slechter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 23 Jan 2007 20:59 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 24 Jan 2007 10:27 Onderwerp:
| |

|
'Lets push things forward' heeft toch meer een garage-feel met wat ska/reggae invloeden. When you wasn't famous is ook niet echt hip hop, al zou 'k niet weten hoe k het wel moet omschrijven.
Hij heeft wel hip hop nummers, Prangin' Out bijvoorbeeld, maar daar vind 'k dan weer weinig aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:17 Onderwerp:
| |

|
Opgezwolle vind ik toch wel degelijk goed.. Teksten die ergens over gaan, ook al lijkt het er niet op. In ieder geval toch wat anders dan ali b en de qlicue ... |
|
Terug naar boven |
|
|
headed |
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:55 Onderwerp:
| |

|
Opgezwolle word in mijn ogen erg onderschat en dan heb ik het over de mensen die bij tmf voorbij zappen en dan WEER een hiphop clip zien.
Maar ze timmeren al aardig lang aan de weg en eigenlijk waren ze niet echt bekend bij de mensen.
Ik ken ze eingelijk van de internet tracks, deze waren tot nu toe erg dope en nu heb ik best wel een collectie van deze jongens.
Vooral het nummer Gekkenhuis met Jawat is de moeite waard om eens te luisteren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 24 Jan 2007 15:45 Onderwerp:
| |

|
Jawat vind ik eigenlijk nog beter! Nog betere teksten Heb paar maanden geleden nog zn album Ut Zwarte Aap gekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 24 Jan 2007 16:04 Onderwerp:
| |

|
Opgezwolle ónderschat? Ze worden door elke 'nederhop' liefhebber de hemel ingeprezen. Vind dat ze vaak juist teveel krediet krijgen.
Overigens heb 'k door dit topic OPM van The Streets weer es opgezocht - blijft een klasse album  |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 25 Jan 2007 09:56 Onderwerp:
| |

|
Pantoffelman schreef: | Je Moeder vond ik niet-zo. Doet toch een beetje wat Neuk! een paar jaar geleden deed, maar dan slechter. |
mja, tis veel minder hard dan neuk! idd, maar blijft wel okee. jammer dat allebei die bandjes uit elkaar zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jean |
Geplaatst: 15 Feb 2007 15:41 Onderwerp:
| |

|
Hiphop  |
|
Terug naar boven |
|
|
Seagull5 |
Geplaatst: 20 Mrt 2007 12:19 Onderwerp:
| |

|
Veel van het bovenstaande vind ik niks: gangsta's, hardcore, kindermuziek. Het meeste erger ik me aan covers, en dan vooral aan de mensen die niet weten dat een bepaald nummer een cover is. Of nee, wacht! Mijn allergrootste ergenis op muziekgebied is Sky Radio. Al die Marco Borsato / Ilse de Lange / Andrea Bocelli / Anastacia shit! En dan ook nog eens 10x per uur... Je zou er zelfmoordneigingen van ontwikkelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 20 Mrt 2007 15:26 Onderwerp:
| |

|
En ze draaien vier maanden per jaar kerstmuziek |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 16 Jul 2007 20:17 Onderwerp:
| |

|
Jumpstyle is echt verschrikkelijk. Zag laatst nog iets van Patrick Jumpen op tv(wie bedenkt in vredesnaam 'Patrick Jumpen' :') ) en die clip was zo amateuristisch, dat kan ik zelf beter.
Oh, en Opgezwolle wordt niet zonder reden de hemel ingeprezen, beter krijg je het niet bij Nederlandstalige Hiphop.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 16 Jul 2007 21:13 Onderwerp:
| |

|
Jumpstyle is indd een stomme trend.
Verder vind 'k U2 nogsteeds een kutband.
Verrek, dat rijmt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Arrie |
Geplaatst: 21 Jul 2007 11:15 Onderwerp:
| |

|
U2 vind ik dan ook een van de meest overgewaardeerde bands die er zijn. Al hebben ze wel een paar aardige nummers. Jumpstyle zelf vind ik op zich niet slecht, alleen Patrick Jumpen en dat nummer van hem wel. :') |
|
Terug naar boven |
|
|
Lennie1973 |
Geplaatst: 27 Jul 2007 23:12 Onderwerp:
| |

|
De muziek die mijn woning NIET in komt zijn al die nederlandse artiesten als Frans Bauer, Gerard Joling, Gordon, Rene Froger en al die huidige artiesten die uit volendam komen zoals jan smit. Vroeger had je The Cats, die waren leuk maar die jonge artiesten maken alleen maar kindermuziek |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 27 Jul 2007 23:42 Onderwerp:
| |

|
haat :Jump,Hardcore,Slagher,Metal,rock(alleen groepen als Nailpin enzo wel goed,niet te hard),darkmetal,emo,gothic enzo
goed:R&B,anti-commerieele Rap(underground),techno,Drum&basse, |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |