Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Jervans BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Apres Ski is echt de verschrikkelijkste muziek die ik ooit heb gehoord, zelfs op jump heb ik me een avond vermaakt.

Werkelijk waar, ik ben altijd zo verschrikkelijk blij als carnaval voorbij is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 07:24    Onderwerp: Reageren met citaat

wat ik echt hatelijke muziek vind: hardcore maar ook die troep wat ze in disco draaien en toppertje ofzo bluuhhh

ik hou van hiphop en niet van wannabe nigga shit maar the real gangsta shit

Peace !!
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij bent me er ene.. Ik luister wel naar hiphop maar dus echt niet naar 'Gangsta shit'. Bijna alle tracks daarvan hebben lyrics die gewoon nergens op slaan. En bij de meeste van zo een soort rappers (het zijn niet eens rappers) doen ze wel lijp van ik schiet die en die neer.. Maar als het erop aankomt schijten ze alle kleuren van de regenboog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cfreak24 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Sn34ky schreef:
Jij bent me er ene.. Ik luister wel naar hiphop maar dus echt niet naar 'Gangsta shit'. Bijna alle tracks daarvan hebben lyrics die gewoon nergens op slaan. En bij de meeste van zo een soort rappers (het zijn niet eens rappers) doen ze wel lijp van ik schiet die en die neer.. Maar als het erop aankomt schijten ze alle kleuren van de regenboog

daar hebben ze weer heel veel bodyguards voor
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse schreef:
Pantoffelman schreef:
De slechtste band die ik ken is U2 Althans, niet zo zeer te slechtste, wel de meest overschatte band ooit.

Duidelijk een muziekbarbaar jij...

Maar ok, Bono heeft het misschien wel wat hoog in de bol, maar hun muziek is zeker wel goed.

Popmuziekbarbaar, misschien. En tja, smaken verschillen nou eenmaal.

Overigens bestaat er wel goede hip hop imo. Beastie Boys, Public Enemy, Run DMC e.d.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

The Streets, Outkast en Fun Lovin'Criminals vind ik ook wel goede hiphop.

Maar bij zo iemand als Opgezwolle, die alom wordt geprezen, denk ik: wat is dat kut.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Mike Skinner (the streets dus) maakt zo nu en dan wel een hip hop nummer, maar overall is het meer Garage en andere random shizzle.

Nederhop ben ik ook niet zo'n fan van nee, al heb ik de OP een keer live gezien en dat kon ik wel waarderen

Oh en kennen we deze nog
http://youtube.com/watch?v=eNeATODLKZY

Té fout
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 07:32    Onderwerp: Reageren met citaat

OP, opgezwolle en je moeder zijn live best okee idd van mike skinner / the streets kan ik me niet echt een hip hop nummer herinneren. vind hip hop sowieso niet echt geweldig, af en toe een nummer moet wel kunnen.
Terug naar boven
heempie BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Opgezwolle vind ik wel goed hoor. Slechte muziek? Mmh weet niet hoor :p ik hou sowieso niet van hardcore etc.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Je Moeder vond ik niet-zo. Doet toch een beetje wat Neuk! een paar jaar geleden deed, maar dan slechter.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
van mike skinner / the streets kan ik me niet echt een hip hop nummer herinneren.

http://www.youtube.com/watch?v=aIRb__ZzExY

http://www.youtube.com/watch?v=ZSx3sUSUFxM
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat

'Lets push things forward' heeft toch meer een garage-feel met wat ska/reggae invloeden. When you wasn't famous is ook niet echt hip hop, al zou 'k niet weten hoe k het wel moet omschrijven.

Hij heeft wel hip hop nummers, Prangin' Out bijvoorbeeld, maar daar vind 'k dan weer weinig aan.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Opgezwolle vind ik toch wel degelijk goed.. Teksten die ergens over gaan, ook al lijkt het er niet op. In ieder geval toch wat anders dan ali b en de qlicue ...
Terug naar boven
headed BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Opgezwolle word in mijn ogen erg onderschat en dan heb ik het over de mensen die bij tmf voorbij zappen en dan WEER een hiphop clip zien.
Maar ze timmeren al aardig lang aan de weg en eigenlijk waren ze niet echt bekend bij de mensen.
Ik ken ze eingelijk van de internet tracks, deze waren tot nu toe erg dope en nu heb ik best wel een collectie van deze jongens.
Vooral het nummer Gekkenhuis met Jawat is de moeite waard om eens te luisteren.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Jawat vind ik eigenlijk nog beter! Nog betere teksten Heb paar maanden geleden nog zn album Ut Zwarte Aap gekocht.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Opgezwolle ónderschat? Ze worden door elke 'nederhop' liefhebber de hemel ingeprezen. Vind dat ze vaak juist teveel krediet krijgen.

Overigens heb 'k door dit topic OPM van The Streets weer es opgezocht - blijft een klasse album
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 25 Jan 2007 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Je Moeder vond ik niet-zo. Doet toch een beetje wat Neuk! een paar jaar geleden deed, maar dan slechter.

mja, tis veel minder hard dan neuk! idd, maar blijft wel okee. jammer dat allebei die bandjes uit elkaar zijn
Terug naar boven
Jean BerichtGeplaatst: 15 Feb 2007 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Hiphop
Terug naar boven
Seagull5 BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2007 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel van het bovenstaande vind ik niks: gangsta's, hardcore, kindermuziek. Het meeste erger ik me aan covers, en dan vooral aan de mensen die niet weten dat een bepaald nummer een cover is. Of nee, wacht! Mijn allergrootste ergenis op muziekgebied is Sky Radio. Al die Marco Borsato / Ilse de Lange / Andrea Bocelli / Anastacia shit! En dan ook nog eens 10x per uur... Je zou er zelfmoordneigingen van ontwikkelen.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2007 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

En ze draaien vier maanden per jaar kerstmuziek
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 16 Jul 2007 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Jumpstyle is echt verschrikkelijk. Zag laatst nog iets van Patrick Jumpen op tv(wie bedenkt in vredesnaam 'Patrick Jumpen' :') ) en die clip was zo amateuristisch, dat kan ik zelf beter.

Oh, en Opgezwolle wordt niet zonder reden de hemel ingeprezen, beter krijg je het niet bij Nederlandstalige Hiphop.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 16 Jul 2007 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Jumpstyle is indd een stomme trend.

Verder vind 'k U2 nogsteeds een kutband.

Verrek, dat rijmt.
Terug naar boven
Arrie BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

U2 vind ik dan ook een van de meest overgewaardeerde bands die er zijn. Al hebben ze wel een paar aardige nummers. Jumpstyle zelf vind ik op zich niet slecht, alleen Patrick Jumpen en dat nummer van hem wel. :')
Terug naar boven
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 27 Jul 2007 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

De muziek die mijn woning NIET in komt zijn al die nederlandse artiesten als Frans Bauer, Gerard Joling, Gordon, Rene Froger en al die huidige artiesten die uit volendam komen zoals jan smit. Vroeger had je The Cats, die waren leuk maar die jonge artiesten maken alleen maar kindermuziek
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Jul 2007 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

haat :Jump,Hardcore,Slagher,Metal,rock(alleen groepen als Nailpin enzo wel goed,niet te hard),darkmetal,emo,gothic enzo

goed:R&B,anti-commerieele Rap(underground),techno,Drum&basse,
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: