Auteur |
Bericht |
|
Codewarrior |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 00:26 Onderwerp: [PS3] Kara
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 00:32 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3413
|
Toen ik de tt zag dacht ik aan een topic hierover
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 00:42 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
SNSD all the way :')
Maar effe serieus, de tech demo heeft me behoorlijk emotioneel gemaakt, I want to live! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 00:43 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Aug 2007 Berichten: 1121
|
Ik vind er niets uitermate knap aan, maar het maakt me wel benieuwd naar een eventueel volgend project van ze. =) |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 01:26 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Sony zou Quantic Dream eens moeten kopen zodat ze know how kunnen delen met andere first party studios zoals Santa Monica en Naughty Gods  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 02:18 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Aug 2009 Berichten: 6073
|
Dit verhaaltje had al best tot een spel kunnen uitgewerkt worden
Een emotioneel verhaal over een robot etc |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 10:43 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Citaat: | Kara was shot with a new engine developed by Quantic Dream, and Cage says the studio's objective with the new engine is to clone living actors, handle significant volumes of motion capture assets, and deliver high quality at the lowest cost.
Kara shows 50% of the features in the new PlayStation 3 engine. The film was shot a year ago with version 1 of the engine. Quantic Dream is now on version 3 of the unnamed engine.
The new engine features a "direct-to-engine" pipeline that allows the team to work with the motion capture data with minimal editing, and boasts retargeting, complex shaders, FX, dynamic wounds, and facial hair. |
Vind de gezicht animaties heel goed gedaan, maar het is een beetje blurry. Komt waarschijnlijk door het 6 jaar oude RSX gpu. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 08 Mrt 2012 13:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jul 2009 Berichten: 692
|
Ja dat zag je ook bij Heavy Rain iedereen was enthousiast over de tech demo maar de game zelf was stukken mooier, en dat zal nu ook zo zijn.
Door de oude build van deze demo kan je daar zeker van zijn.
Plus het was al bevestigd dat dit een PS3 game zou worden .
(Edit) Gezer quote dit ook al in het Engels, maar ik ben benieuwd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 00:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6018
|
Gezer schreef: | Sony zou Quantic Dream eens moeten kopen zodat ze know how kunnen delen met andere first party studios zoals Santa Monica en Naughty Gods  |
En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen.
Gezer schreef: | Citaat: | Kara was shot with a new engine developed by Quantic Dream, and Cage says the studio's objective with the new engine is to clone living actors, handle significant volumes of motion capture assets, and deliver high quality at the lowest cost.
Kara shows 50% of the features in the new PlayStation 3 engine. The film was shot a year ago with version 1 of the engine. Quantic Dream is now on version 3 of the unnamed engine.
The new engine features a "direct-to-engine" pipeline that allows the team to work with the motion capture data with minimal editing, and boasts retargeting, complex shaders, FX, dynamic wounds, and facial hair. |
Vind de gezicht animaties heel goed gedaan, maar het is een beetje blurry. Komt waarschijnlijk door het 6 jaar oude RSX gpu. |
Dat hoeft niet perse iets met de RSX te maken te hebben. zoals QD zelf al zegt, dit was gemaakt met versie 1.0 van de engine.
Technisch zit er wel wat meer rek in de PS3 dan de 360... |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 01:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Citaat: | En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen. |
Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.
Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld? |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 06:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6018
|
Gezer schreef: | Citaat: | En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen. |
Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.
Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld? |
Nee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 12:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Redneckerz schreef: | Gezer schreef: | Citaat: | En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen. |
Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.
Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld? |
Nee. |
Ik kan alleen maar medelijden hebben met je. Hurry the hell up en speel ze.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 13:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Dit ziet er awesome uit. Damn. Mogen ze van mij wel een spel van maken.
Maar liever iets gritty's en realistischers, Heavy Rain vond ik ook qua thematiek toffer dan Fahrenheit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 16:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Aug 2007 Berichten: 1121
|
Gezer schreef: | Redneckerz schreef: | Gezer schreef: | Citaat: | En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen. |
Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.
Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld? |
Nee. |
Ik kan alleen maar medelijden hebben met je. Hurry the hell up en speel ze.  |
Copy that. Je moet echter wel van interactieve films houden en geen problemen hebben met een (naar mijn mening) slechte tweede helft in Fahrenheit.
@GekooktEi
Dat vind ik dus ook. Door het rare verhaal in de tweede helft van Fahrenheit, vind ik Heavy Rain over het algemeen echt veel beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 10 Mrt 2012 00:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6018
|
Gezer schreef: | Redneckerz schreef: | Gezer schreef: | Citaat: | En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen. |
Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.
Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld? |
Nee. |
Ik kan alleen maar medelijden hebben met je. Hurry the hell up en speel ze.  |
Je hoeft geen medelijden te hebben. En om dat te doen moet ik sowieso eerst een PS3 aanschaffen. Ik ben een occasionele retrogamer en technews lurker, niet een hardcore gamer. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Mrt 2012 01:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Stammetje91 schreef: | @GekooktEi
Dat vind ik dus ook. Door het rare verhaal in de tweede helft van Fahrenheit, vind ik Heavy Rain over het algemeen echt veel beter. |
Precies. Kijk, Fahrenheit is gewoon een fantastisch spel, ik heb er ontzettend veel plezier aan beleefd, maar het hele mystieke van het begin wordt grandioos onderuit gehaald door een oud vrouwtje dat een Mechwarrior wordt (of zoiets) en een The Matrix-achtig gevecht op het einde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Mrt 2012 20:39 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 25 Jan 2009 Berichten: 8355
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|