Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 00:26    Onderwerp: [PS3] Kara Reageren met citaat

Holy shit, Quantic Dream(makers van Heavy Rain/Fahrenheit) hebben zo net een nieuwe tech demo laten zien, volledig gerendered door PS3 power

http://www.youtube.com/watch?v=Dou4Gy0p97Y&feature=youtu.be&hd=1

Volgens Eurogamer dateert de demo van een jaar geleden!

http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-07-introducing-quantic-dreams-kara

Ik ben benieuwd naar hun nieuwste project, al denk ik dat het doorgeschoven zal worden naar de PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen ik de tt zag dacht ik aan een topic hierover
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

SNSD all the way :')

Maar effe serieus, de tech demo heeft me behoorlijk emotioneel gemaakt, I want to live!
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind er niets uitermate knap aan, maar het maakt me wel benieuwd naar een eventueel volgend project van ze. =)
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 01:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony zou Quantic Dream eens moeten kopen zodat ze know how kunnen delen met andere first party studios zoals Santa Monica en Naughty Gods
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 02:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit verhaaltje had al best tot een spel kunnen uitgewerkt worden

Een emotioneel verhaal over een robot etc
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Kara was shot with a new engine developed by Quantic Dream, and Cage says the studio's objective with the new engine is to clone living actors, handle significant volumes of motion capture assets, and deliver high quality at the lowest cost.

Kara shows 50% of the features in the new PlayStation 3 engine. The film was shot a year ago with version 1 of the engine. Quantic Dream is now on version 3 of the unnamed engine.

The new engine features a "direct-to-engine" pipeline that allows the team to work with the motion capture data with minimal editing, and boasts retargeting, complex shaders, FX, dynamic wounds, and facial hair.

Vind de gezicht animaties heel goed gedaan, maar het is een beetje blurry. Komt waarschijnlijk door het 6 jaar oude RSX gpu.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat zag je ook bij Heavy Rain iedereen was enthousiast over de tech demo maar de game zelf was stukken mooier, en dat zal nu ook zo zijn.
Door de oude build van deze demo kan je daar zeker van zijn.
Plus het was al bevestigd dat dit een PS3 game zou worden .

(Edit) Gezer quote dit ook al in het Engels, maar ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Sony zou Quantic Dream eens moeten kopen zodat ze know how kunnen delen met andere first party studios zoals Santa Monica en Naughty Gods

En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen.

Gezer schreef:
Citaat:
Kara was shot with a new engine developed by Quantic Dream, and Cage says the studio's objective with the new engine is to clone living actors, handle significant volumes of motion capture assets, and deliver high quality at the lowest cost.

Kara shows 50% of the features in the new PlayStation 3 engine. The film was shot a year ago with version 1 of the engine. Quantic Dream is now on version 3 of the unnamed engine.

The new engine features a "direct-to-engine" pipeline that allows the team to work with the motion capture data with minimal editing, and boasts retargeting, complex shaders, FX, dynamic wounds, and facial hair.

Vind de gezicht animaties heel goed gedaan, maar het is een beetje blurry. Komt waarschijnlijk door het 6 jaar oude RSX gpu.

Dat hoeft niet perse iets met de RSX te maken te hebben. zoals QD zelf al zegt, dit was gemaakt met versie 1.0 van de engine.

Technisch zit er wel wat meer rek in de PS3 dan de 360...
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
En dan het risico lopen dat ze uiteindelijk worden weggezet binnen Sony. Laat ze nog maar even onafhankelijk wezen en kijken wat voor moois ze nog uit kunnen poepen.

Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.

Btw, heb je überhaupt een Quantic Dream game gespeeld?
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 06:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Citaat:

Alsof ze nu geen risico lopen, het beste voor hen is om deel uit te maken van de Playstation ecosystem met Sony als geldschieter, die ook nog eens begrip heeft voor originele en aparte games. Maak je geen zorgen, het is één grote familie daar met verschillende ontwikkelstudio's die elkaar helpen, niemand wordt weggezet.

Nee.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Citaat:

Nee.

Ik kan alleen maar medelijden hebben met je. Hurry the hell up en speel ze.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dit ziet er awesome uit. Damn. Mogen ze van mij wel een spel van maken.

Maar liever iets gritty's en realistischers, Heavy Rain vond ik ook qua thematiek toffer dan Fahrenheit.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Citaat:

Nee.

Copy that. Je moet echter wel van interactieve films houden en geen problemen hebben met een (naar mijn mening) slechte tweede helft in Fahrenheit.

@GekooktEi
Dat vind ik dus ook. Door het rare verhaal in de tweede helft van Fahrenheit, vind ik Heavy Rain over het algemeen echt veel beter.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Citaat:

Nee.

Je hoeft geen medelijden te hebben. En om dat te doen moet ik sowieso eerst een PS3 aanschaffen. Ik ben een occasionele retrogamer en technews lurker, niet een hardcore gamer.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stammetje91 schreef:
@GekooktEi
Dat vind ik dus ook. Door het rare verhaal in de tweede helft van Fahrenheit, vind ik Heavy Rain over het algemeen echt veel beter.

Precies. Kijk, Fahrenheit is gewoon een fantastisch spel, ik heb er ontzettend veel plezier aan beleefd, maar het hele mystieke van het begin wordt grandioos onderuit gehaald door een oud vrouwtje dat een Mechwarrior wordt (of zoiets) en een The Matrix-achtig gevecht op het einde.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/603?ch=1

Interessant interview met David Cage!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: