Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jun 2010 21:11 Onderwerp:
| |

|
Ziet er leuk uit, ik vind het echter spijtig dat Sony zoveel aankondigt vóór E3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Jun 2010 21:13 Onderwerp:
| |

|
Lelijkste artwork in jaren. Moet deel 1 nog spelen. Zal dat proberen te doen voor deel 2 uit is. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 04 Jun 2010 21:48 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ik vind het één van de betere artworks imo, heeft zo'n beetje de GTA EFLC gevoel.
@Christian: ach bekijk het van de positieve kant, nu krijgen we waarschcijnlijk wel trailers te zien ipv een aankondiging van de game. =) | precies, door al die felle kleuren te gebruiken doet het mij ook denken aan ballad of gay tony. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Jun 2010 21:57 Onderwerp:
| |

|
Ziet er op zich best mooi uit (lightning effect kan stuk beter) alleen die hoofdpersonage mist echt zoveel charisma en karakter... Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Jun 2010 21:52 Onderwerp:
| |

|
- Cole McGrath is niet jonger dan in het eerste deel, het gaat simpelweg om een re-design met een andere stemacteur. Lame
- Het doel van Cole is om een 'super-super held' te worden om zo het beest te verslaan. Klinkt lame
- De game moet verhalender gaan worden, waardoor er echte cutscenes worden gebruikt in tegenstelling tot de comic stijl uit het eerste deel. De comic stijl cutscenes waren juist zo vet omdat het anders was dan de rest. (Faal numero 3)
- Je springt dit keer niet simpelweg op een gebouw, maar moet manieren vinden om dit te doen. Als voorbeeld worden objecten genoemd, die het gevoel van exploratie moet vergroten. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, afwachten dan maar.
- Zeke zal je beter behulpzaam zijn. Wacht eens even.. zijn we vergeten wat er tussen Zeke en Cole in het eerste deel is gebeurd?
---
http://www.examiner.com/examiner/x-6894-Video-Game-News-Examiner~y2010m6d6-Sucker-Punch-explains-why-they-decided-to-redesign-Cole-in-inFamous-2
Lol.. dit is echt te belachelijk voor woorden.
Laatst aangepast door No'tje op 06 Jun 2010 22:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 06 Jun 2010 22:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik ben nu ook wat terughoudender geworden wat betreft deze titel, ik hoop dat de eerste beelden me weer omver kunnen halen. Het is gewoon zonde dat ze die ùbah-comic stijl uit deel één hebben laten vallen voor een meer mainstream uiterlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 06 Jun 2010 22:38 Onderwerp:
| |

|
Ja ik vind het ook maar niks. Die comic stijl was juist de handtekening van inFamous. Trouwens, Zeke en Cole kunnen toch nog prima verder? Ondanks alle dingen in inFamous.
Ik vond het juist cool dat inFamous anders was en nu proberen ze het idd te mainstreamen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Jun 2010 22:52 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ja ik vind het ook maar niks. Die comic stijl was juist de handtekening van inFamous. Trouwens, Zeke en Cole kunnen toch nog prima verder? Ondanks alle dingen in inFamous. |
De oude Cole zou zoiets wat Zeke hem flikte nooit vergeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 07 Jun 2010 00:01 Onderwerp:
| |

|
Mwuah, I don't know, ligt aan je karma I guess  |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 07 Jun 2010 09:48 Onderwerp:
| |

|
Het veranderen van Cole zelf is een stom idee, al wacht ik nog wat af... Misschien is die nieuwe nog zo slecht niet. Daarbij een artwork is geen ingame footage he? Niks zegt dat het verschil zo groot zal zijn in de game zelf.
Het idee van een super-superheld te moeten worden (of super-superslechterik ) vind ik wel iets hebben, alles hangt natuurlijk af van de presentatie.
Gezien het einde van inFamous1 is Cole eerder boos op zichzelf dan op Zeke lijkt me Daarbij niemand zij iets over vrienden... Misschien wil Zeke gewoon vergiffenis en is hij daarom Cole aan het volgen zonder dat deze er (in het begin althans) iets van afweet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jun 2010 09:54 Onderwerp:
| |

|
what in the blue hell hebben ze met zijn uiterlijk gedaan?!!
Hij zag er prima uit hiervoor. >.<
Ik hoop echt dat ze deze keer niet weer de herfst als setting gebruiken. Dat was echt jammer de vorige keer. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 07 Jun 2010 11:29 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: |
- Je springt dit keer niet simpelweg op een gebouw, maar moet manieren vinden om dit te doen. Als voorbeeld worden objecten genoemd, die het gevoel van exploratie moet vergroten. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, afwachten dan maar. |
Misschien soort van free running ala Mirrors Edge? Dat je d.m.v. objecten (trap, containers, auto's) naar het dak moet komen |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 08 Jun 2010 09:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:00 Onderwerp:
| |

|
Helaas lijkt Cole helemaal niet meer op Cole...Best Jammer.
Maar van wat er op de scans te zien is word het alsnog super vet volgens mij
Die Induction launch lijkt me wel een vette nieuwe kracht
Laatst aangepast door lpds op 08 Jun 2010 10:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:02 Onderwerp:
| |

|
vind het zelf nu beter en als je de scans al bekijkt word het gruwelijk:)
en cole ziet er nu uit als iemand die je vandaag nog kan tegenkomen |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:08 Onderwerp:
| |

|
KeyBlade schreef: | vind het zelf nu beter en als je de scans al bekijkt word het gruwelijk:)
en cole ziet er nu uit als iemand die je vandaag nog kan tegenkomen |
Deze cole ziet er idd wel wat realistischer uit. Maar vond de Cole uit Infamous 1 toch wel wat hebben.
Ben echt benieuwd of ze het Karma gedoe erin laten goed/slechte powers en dergelijke. Was voor mij toch de reden om de game 2x uit te spelen en lkkr badass te kunnen zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:10 Onderwerp:
| |

|
had ergens gelezen dat je nu aan een soort hartaanval kan merken dat je iets goed doet of slecht en de gevolgen zijn erger dan normaal w8 efe opgezocht hier check maar
Zo zal het verloop radicaler veranderen in het spel afhankelijk van de manier van spelen. In het eerste spel had je simpelweg een karma-meter voor goed en slecht, maar de tweede game geeft je een 'hartaanval', zo zegt de developer.
Het eerste deel was volgens Sucker Punch een heldengame. De tweede game is anders. Er zijn grotere consequenties voor je acties en het gaat niet enkel om goed en slecht. De moraal is een belangrijk component hierbij. Alles moet gevoeliger worden en meer impact hebben. Het moet je figuurlijk een hartaanval opleveren. Daarnaast is ook de gameplay wat verder uitgebreid wat betreft het klimmen op gebouwen en dergelijke. Je hebt weer volledige vrijheid, maar een en ander zal wat veranderd gaan worden. Daarover kon men tot dusver nog niet al te veel vertellen.
Laatst aangepast door KeyBlade op 08 Jun 2010 10:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:12 Onderwerp:
| |

|
Dat ze maar snel wat ingame footage tonen en een release date of op zijn minst een demo.
Deze game word sowieso een must voor mij heb deeltje 1 plat gespeeld |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:13 Onderwerp:
| |

|
op de e3 kunnen we wel wat verwachten |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Jun 2010 10:39 Onderwerp:
| |

|
Vind hem er in die scans beslist niet beter uitzien dan deel 1. De graphics mogen, van wat je eraan kunt zien, wat strakker zijn, maar op het gebied van stijl leveren ze een boel in. Hopelijk zijn de gameplaybeelden overtuigender. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:07 Onderwerp:
| |

|
Die scans zien er tof uit, ben echt benieuwd naar de eerste beelden. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:36 Onderwerp:
| |

|
ik weet niet waarom maar om de een of andere redenen, bijna altijd heeft roderick wel iets negatiefs te zeggen over een ps3 exclusive.net zoals nu, bijna iedereen vind de scans indrukwekkend maar een bepaald persoon weer niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:46 Onderwerp:
| |

|
Moeten ze die games maar beter presenteren aan het begin. |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:50 Onderwerp:
| |

|
dat doe je wel bij elk exclusive van sony ook al bij killzone 3 |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:50 Onderwerp:
| |

|
Nee hoor, jullie zien alleen het negatieve. Check mijn post in het Motorstorm 3 topic maar van een paar dagen geleden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |