Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:53 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Nee hoor, jullie zien alleen het negatieve. Check mijn post in het Motorstorm 3 topic maar van een paar dagen geleden. | ik probeer niet te zeggen dat je een fanboy of wat dan ook bent maar je moet zelf ook wel toegeven dat je meer aan de xbox kant zit..... |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Jun 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
Tsja, je mag concluderen wat je wil, maar met 23 PS3 games heb ik een grotere PS3 library dan menig gamer hier. Ben alleen gewoon erg uitgesproken over m'n gamekeuzes.  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Jun 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Tsja, je mag concluderen wat je wil, maar met 23 PS3 games heb ik een grotere PS3 library dan menig gamer hier. Ben alleen gewoon erg uitgesproken over m'n gamekeuzes.  | oke laten we het maar bij uitgesproken houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 16 Jun 2010 21:49 Onderwerp:
| |

|
TOTAAL geen fan van de nieuwe cole, ik hoop dat SuckerPunch alle kritiek aanhoort en alsnog de oude Cole terugbrengt. |
|
Terug naar boven |
|
|
GeneralSecura |
Geplaatst: 03 Jul 2010 00:39 Onderwerp:
| |

|
Het spel ziet er tof uit maar de nieuwe Cole is echt ruk. Hij lijkt focking Nathan Drake wel man.
Ik ben benieuwd wat de reden achter deze retcon is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 03 Jul 2010 00:42 Onderwerp:
| |

|
GeneralSecura schreef: | Het spel ziet er tof uit maar de nieuwe Cole is echt ruk. Hij lijkt focking Nathan Drake wel man.
Andere voice-actor. |
|
Terug naar boven |
|
|
GeneralSecura |
Geplaatst: 03 Jul 2010 03:15 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | GeneralSecura schreef: | Het spel ziet er tof uit maar de nieuwe Cole is echt ruk. Hij lijkt focking Nathan Drake wel man.
Andere voice-actor. | Een andere voice-actor is toch geen reden om een personage volledig te veranderen? Maak er dan meteen een nieuw personage van! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 03 Jul 2010 09:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
In deel één wisten ze niet dat ze genoeg kracht tot hun beschikking hadden om haar te renderen, dat hebben ze nu dus wel gedaan en samen met een nieuwe voice-actor hebben ze dus besloten een nieuwe look te kiezen. Verder is deze nog 'work in progress' dus er zou nog van alles kunnen veranderen. Als je bijvoorbeeld naar de eerste screen van Cole kijkt bij de inFamous screenshots in de Gamed database ziet hij er ook een stuk anders uit dan het finale resultaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Jul 2010 15:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jul 2010 15:46 Onderwerp:
| |

|
Looks great, vind ik!  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 05 Jul 2010 16:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Trailers zagen er tot nu toe wel goed uit.
Met het uiterlijk van Cole zal ik wel kunnen leven, al vind ik het bizar dat ze dit in deel 1 al niet gedaan hadden. Nu komt deze verandering erg weird over.
Voor de rest zal het zien en afwachten worden. Ik heb er wel vertrouwen in  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Jul 2010 16:07 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Trailers zagen er tot nu toe wel goed uit.
Met het uiterlijk van Cole zal ik wel kunnen leven, al vind ik het bizar dat ze dit in deel 1 al niet gedaan hadden. Nu komt deze verandering erg weird over.
Voor de rest zal het zien en afwachten worden. Ik heb er wel vertrouwen in  |
Weten we al hoeveel jaren, maanden , enz dit deel zich afspeelt na het eerste deel? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 05 Jul 2010 16:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Bij de eerste screens en artwork had ik eerder gedacht dat deel 2 een pre-quel zou zijn (maar dat kan dus niet op basis van het verhaal uit 1) aangezien ik vind dat Cole er jonger uitziet dan deel 1
Het zal nog wat wachten zijn tot de eerste details omtrent het verhaal vrijgegeven zullen worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Jul 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Het nieuwe uiterlijk zal wss wat met de krachten van Cole te maken hebben . Deel 2 moet wel na deel 1 zijn aangezien hij nieuwe aanvallen kent (niet echt een pre voor een sequel op het verhaal maar wel logisch) en hij kreeg zijn krachten pas in deel 1  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 05 Jul 2010 18:53 Onderwerp:
| |

|
Is het niet een hele nieuwe reboot, ook qua verhaal aangezien het ook een 'nieuwe' Cole is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 06 Jul 2010 09:31 Onderwerp:
| |

|
Misschien is het gewoon een oudere Cole.
In de PoP Sand of Time trilogie veranderde de prins ook na elk deel. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Jul 2010 10:46 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Is het niet een hele nieuwe reboot, ook qua verhaal aangezien het ook een 'nieuwe' Cole is? |
Dat zou de franchise toch verpesten, vooral na die cliffhanger in deel 1. En zoals al eerder is gezegd hebben ze Cole veranderd omdat er een nieuwe stemacteur kwam. Maar dat ze daarbij ook zijn character moeten veranderen snap ik niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 06 Jul 2010 11:13 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | elemeNt schreef: | Is het niet een hele nieuwe reboot, ook qua verhaal aangezien het ook een 'nieuwe' Cole is? |
Dat zou de franchise toch verpesten, vooral na die cliffhanger in deel 1. En zoals al eerder is gezegd hebben ze Cole veranderd omdat er een nieuwe stemacteur kwam. Maar dat ze daarbij ook zijn character moeten veranderen snap ik niet. |
Uhm ja maar sommige studio's willen nog wel eens verkeerde keuzes maken helaas... en geen idee want ik heb deel 1 niet Het ziet er nu totaal anders uit dan deel 1 (van wat ik heb gezien in de demo) en zou best een 'nieuwe start' kunnen zijn. Wat ik ook een mega domme keuze zou vinden.
Een nieuwe stemacteur is geen reden om dee hoofdpersoon te veranderen van je game, dan zoek je een stemacteur die bij de personage past. Waarschijnlijk hadden ze dus het idee al om de boel (Cole in dit geval of toch meer?) om te gooien. Anders kies je niet een stemacteur waardoor je je hoofdpersonage moet aanpassen. Dat zou gewoon ronduit belachelijk zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 06 Jul 2010 12:44 Onderwerp:
| |

|
Wat een gezeur over het uiterlijk. Vonden jullie de kale Cole met dat gele apenpakje dan echt zoveel beter dan deze? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:07 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het is geen reboot of zoiets. Het spel zal verder gaan na de gebeurtenissen uit deel 1 waarbij Cole probeert sterker te geraken voor wat zal komen.
Sucker Punch geeft Cole gewoon een andere, interessantere (t'is hoe je het bekijkt natuurlijk) look. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:22 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Wat een gezeur over het uiterlijk. Vonden jullie de kale Cole met dat gele apenpakje dan echt zoveel beter dan deze? |
Nee idd cole was niet bepaald een knap voorkomen maar nu in deeltje 2 is cole gewoon cole niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:23 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | ninodude schreef: | elemeNt schreef: | Is het niet een hele nieuwe reboot, ook qua verhaal aangezien het ook een 'nieuwe' Cole is? |
Uhm ja maar sommige studio's willen nog wel eens verkeerde keuzes maken helaas... en geen idee want ik heb deel 1 niet Het ziet er nu totaal anders uit dan deel 1 (van wat ik heb gezien in de demo) en zou best een 'nieuwe start' kunnen zijn. Wat ik ook een mega domme keuze zou vinden.
Een nieuwe stemacteur is geen reden om dee hoofdpersoon te veranderen van je game, dan zoek je een stemacteur die bij de personage past. Waarschijnlijk hadden ze dus het idee al om de boel (Cole in dit geval of toch meer?) om te gooien. Anders kies je niet een stemacteur waardoor je je hoofdpersonage moet aanpassen. Dat zou gewoon ronduit belachelijk zijn. |
Idd, daar ben ik het helemaal mee eens. Volgens mij kennen ze bij Sucker Punch de uitspraak "If it ain't broke, don't fix it" niet.
Overigens zit het met de gameplay wel goed zo te zien, ze hebben nu ook de stad de aandacht gegeven die het verdiende, het klimmen en grinden is veel uitgebreider en die nieuwe tornado aanval is echt de shit.
BTW: Totaal anders ziet het er niet uit hoor, ze hebben volgens mij de footage die getoond werd wat getweaked voor de trailer.
Laatst aangepast door No'tje op 06 Jul 2010 17:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:24 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | Mafusto schreef: | Wat een gezeur over het uiterlijk. Vonden jullie de kale Cole met dat gele apenpakje dan echt zoveel beter dan deze? |
Nee idd cole was niet bepaald een knap voorkomen maar nu in deeltje 2 is cole gewoon cole niet meer. |
Waarom zou hij niet gewoon Cole zijn?
Was de prince in PoP in de Warrior Within anders dan de prins in the Sands of time en the two thrones? |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:29 Onderwerp:
| |

|
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar toch blijf ik erbij dat ze cole niet hadden moeten veranderen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:34 Onderwerp:
| |

|
Oftewel iedereen loopt te zeiken zonder reden of onderbouwde argumentatie. |
|
Terug naar boven |
|