Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 29 Dec 2009 01:06 Onderwerp: Little Big Planet
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 29 Dec 2009 01:56 Onderwerp:
| |

|
ziet er goed uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 29 Dec 2009 08:37 Onderwerp:
| |

|
mja, jammer dat hij er een jaar te laat mee is. (en mm zelf ook overigens, met de adds.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 29 Dec 2009 11:26 Onderwerp:
| |

|
Nou..
als je er over nadenkt..
in de goede weekenden zijn er al snel 200.000+ mensen online in little big planet, en twee weken terug zag ik zelfs de 500.000 voorbij komen.
dus te laat.. dat zou ik zeker niet zeggen want afgelopen week zijn er al bijna 10.000 nieuwe levels bij gekomen.
dat, en het spel is nu stabieler en met het water nog veel leuker geworden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Dec 2009 12:37 Onderwerp:
| |

|
Paul_jambers schreef: | Nou..
als je er over nadenkt..
in de goede weekenden zijn er al snel 200.000+ mensen online in little big planet, en twee weken terug zag ik zelfs de 500.000 voorbij komen.
dus te laat.. dat zou ik zeker niet zeggen want afgelopen week zijn er al bijna 10.000 nieuwe levels bij gekomen.
dat, en het spel is nu stabieler en met het water nog veel leuker geworden. |
Ik zal je vertellen dat ik wekenlang levels heb gemaakt in dat spel, met alle bugs en alle problemen die mm nooit oploste zoals het profile save probleem (terwijl ik geen user content had opgeslagen, bedoel maar) waardoor ik niet verder kon met mn levels. Maar ook waren er amper mensen die mijn levels speelden omdat de search niet goed werkte en de fp constant volstond met kutkinderen met hun h4h troep en cheat levels (free points voor de trophys etc) welk aan de lopende band gebumped werden, maw op de fp gehouden dmv refresh.
Ik moest zelfs op de little big workshop topics maken en review crews tippen om mijn levels uberhaupt plays te geven laat staan scores, en dan nog had ik maar 20 + - player hearts en elk level van me niet meer dan 10.
Ik heb samengespeeld en gewerkt (videos maken voor zn promos maar ook ideeen uitwisselen bijv een van zn levels genaamd 'simplexity' heeft 2 roterende doolhofen, dat idee had ik em gegeven) met een van de betere levelbuilders (rayvolution) en zelfs dat hielp me niet in het krijgen van animo.
http://forums.littlebigworkshop.com/lbp/board/message?board.id=promozone&thread.id=9764 zijn levels + videos waar ik in voorkom (calamaistr)
Uiteindelijk had ik dus zoiets van, het is het niet waard om hier dagen en nachten aan levels te werken want je word er toch wel uit gespammed door h4h jankers, ik heb persoonlijk nogsteeds geen platinum omdat ik nogsteeds de create trophy hebben moet.
Daarom dus, is hij wat laat. Het zal hem ook ongetwijfeld gebeuren.
Een goed voorbeeld van mijn levels: mountain shrines prilgrimage, hybernaculuüm en strangled. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 29 Dec 2009 19:39 Onderwerp:
| |

|
De juiste spelling is LittleBigPlanet. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 29 Dec 2009 20:53 Onderwerp:
| |

|
vandaag ook aangeschaft lbp geweldige game vooral om met meer man tegelijk te doen hoeveel koste die pirates of the caribbean pack ook al weer?? |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 29 Dec 2009 21:17 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | lpds schreef: | vandaag ook aangeschaft lbp geweldige game vooral om met meer man tegelijk te doen hoeveel koste die pirates of the caribbean pack ook al weer?? |
Wat is je psn? Ik speel de game ook af en toe, ik heart je, jij heart mij, deal?  |
men psnID: Amaterasu09
voor mensen die me adden meld dit even van te voren of Pm me anders accept ik je lkkr toch niet >.<
@gezer Deal  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 30 Dec 2009 01:51 Onderwerp:
| |

|
(broer van Paul)
D: schreef: |
Ik zal je vertellen dat ik wekenlang levels heb gemaakt in dat spel, met alle bugs en alle problemen die mm nooit oploste zoals het profile save probleem (terwijl ik geen user content had opgeslagen, bedoel maar) waardoor ik niet verder kon met mn levels. Maar ook waren er amper mensen die mijn levels speelden omdat de search niet goed werkte en de fp constant volstond met kutkinderen met hun h4h troep en cheat levels (free points voor de trophys etc) welk aan de lopende band gebumped werden, maw op de fp gehouden dmv refresh. |
Misschien verstandig om erover met een psychiater te praten,
je hebt kennelijk nog wat te verwerken
Profile save probleem is eindelijk verholpen, heb zelf in totaal 4 maanden werk verloren en lbp een jaar lang opgegeven.
Op co-op online create na is lbp nu aardig stabiel.
De search werkt nu wel goed.
Dat je levels "goed" zijn betekend niet perse dat hij veel gespeeld word,
je loopt nu te zeiken op die kutkinderen maar daar is waar games zich nu voornamelijk op richten (ga aub niet komen met andere voorbeelden zoals o.a. manhunt want DUHH) en die krijg je niet over met alleen een mooi stukje level, terwijl de meeste games juist wel verkopen omdat het er mooi uit ziet ipv gameplay.
Als een level echt leuk is dan word hij veel gespeeld punt.
Ook is de refresh nu aardig verbeterd en komt er niet zomaar iets op de front page door constant te refreshen.
ook zijn de meeste trophy/h4h levels nu in 1e oogopslag redelijk weg,
wel hebben ze plaats gemaakt voor bombing running.
Citaat: | Ik moest zelfs op de little big workshop topics maken en review crews tippen om mijn levels uberhaupt plays te geven laat staan scores, en dan nog had ik maar 20 + - player hearts en elk level van me niet meer dan 10. |
Misschien op meer plekken publiceren?
Misschien waren ze toch niet zo goed?
Verkeerde moment gesubmit?
wat wil je met bijna 1.7 miljoen levels.
Citaat: | Ik heb samengespeeld en gewerkt (videos maken voor zn promos maar ook ideeen uitwisselen bijv een van zn levels genaamd 'simplexity' heeft 2 roterende doolhofen, dat idee had ik em gegeven) met een van de betere levelbuilders (rayvolution) en zelfs dat hielp me niet in het krijgen van animo. |
Doe je toch iets niet goed
Roterende doolhoven werden btw al gemaakt sinds de beta van lbp...
Citaat: | http://forums.littlebigworkshop.com/lbp/board/message?board.id=promozone&thread.id=9764 zijn levels + videos waar ik in voorkom (calamaistr) |
zal ze eens inkijken in het nieuwe jaar, het is druk.
Citaat: | Uiteindelijk had ik dus zoiets van, het is het niet waard om hier dagen en nachten aan levels te werken want je word er toch wel uit gespammed door h4h jankers, ik heb persoonlijk nogsteeds geen platinum omdat ik nogsteeds de create trophy hebben moet. |
Misschien ipv alles zo negatief inzien eens een roze bril opzetten en dingen die je zogenaamd irriteren gewoon negeren.
CoD heeft campers, WoW heeft bots/koreanen-farmers.. elk spel heeft zo wel wat.
Negeren die boel ipv je op te winden.
Citaat: | Daarom dus, is hij wat laat. Het zal hem ook ongetwijfeld gebeuren. |
Mn tutorial-filmpjes op youtube hebben anders in de 1e 12 uur al 100 views opgeleverd.
Mn levels zijn in 3 maanden tijd misschien maar 400x gespeeld, maar het gaat elke dag iets sneller.
Het heeft tijd nodig om te groeien.
Grootste probleem is dat mn gameplay/puzzels beter moeten, maar ben ermee aan de slag.
Citaat: | Een goed voorbeeld van mijn levels: mountain shrines prilgrimage, hybernaculuüm en strangled. |
Zal ze proberen.
Citaat: | Wat is je psn? Ik speel de game ook af en toe, ik heart je, jij heart mij, deal? |
jullie moeten dus nu meteen stoppen met little big planet.
heart for heart is de (vul ziekte in) die little big planet verzieken.
heart alleen als iets het waard is ffs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 30 Dec 2009 01:55 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Dec 2009 09:35 Onderwerp:
| |

|
nou paul ik wens jullie veel geluk maar ik doe er niet meer aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 30 Dec 2009 12:30 Onderwerp:
| |

|
dankje maar mijn broer speelt het ik vindt het een tergende game met onmogelijke besturing:)
doe mij maar mario bros wii;) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 10 Jan 2010 23:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 16 Jan 2010 00:50 Onderwerp:
| |

|
We've updated and improved a lot based on your suggestions. Here is the changelog.
--improved colours in water game
--added prize bubble and changed some of the doors in water puzzle
--improved scenery in various sections
--hid dark matter and covered open door sections
--closed 'level hole' leading to logic (whoops)
--recalibrated various prox switches to make titles cleaner and magpie leaner!
--add ROCK to stop players going round level twice (only applies in 2p)
--added text and logic depending on whether player returns with or without ring (surprisingly hard!)
--adjusted final checkpoint (added perm and piston) so players cannot get trapped at top of tree
--fixed elevator bug where players could get cave lighting outside
--found some random LEDs in the water... and deleted them
--found the stupid piece of invisible DM that was stopping the player moving backwards and forwards outside water puzzle
Level has now got over 1000 players, is happily sitting on page 4 of cool levels, has 4 stars, loads of nice comments, and some great feedback on various forums.
Thank you all for your feedback AND plays AND support with this.
We are always interested in more viewpoints so we can get this level as good as it can be. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 01 Feb 2010 00:44 Onderwerp:
| |

|
Goedendag mede-lbp-erlanders!
(hmm.. dat klonk beter in mijn hoofd!)
Ik ben net klaar met level 4 van "Sack, The legendary"
Hier is een trailertje:
"http://www.youtube.com/user/MrMorris1980#p/a/u/0/nhL0mSWnyrw
Als je hem in lbp wilt vinden, moet je even zoeken naar "Luos" of "Luos_Desruc"
veel plezier!
*broer van paul* |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Feb 2010 16:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Wow, dat ziet er geweldig uit, ziet er zelfs beter uit dan maps gemaakt door Media Molecule zelf. Als ik LBP weer eens in m'n PS3 steek ga ik zeer zeker deze maps even opzoeken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 01 Feb 2010 18:23 Onderwerp:
| |

|
Echt cool!
Zou ik misschien mogen weten hoe dat nummer heet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 02 Feb 2010 23:51 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Echt cool!
Zou ik misschien mogen weten hoe dat nummer heet? |
Moet ik even vragen aan die andere jongen en bedankt voor die reacties:) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 03 Feb 2010 16:15 Onderwerp:
| |

|
Heb wat updatetjes gedaan @ "Sack 4".
Oranje rups is nu veel makkelijker te grijpen, en makkelijker te gebruiken om op het randje van de uitgang te komen.
Een vlindertje die je uitlegt hoe je de groene rups moet gebruiken.
Paar randjes verbeterd om het springen te bevorderen.
@ devine: heb nog geen antw. gekregen van Adi, mogelijk vanavond!
@ Stefan: Dank je!
"Maps?" Dat komt voornamelijk uit de "Unreal" scene aangezien de levels daar "maps" genoemd worden. Ook aan het editen geslagen?
grets,
Luos.. het oudere kleinere broertje van Paul. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 03 Feb 2010 16:25 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Vroeger heb ik nog wel wat ontworpen ja in de GTA modding scéne. Samen met een scripter heb ik het volgende gemaakt, het eiland heb ik zelf in elkaar gezet, de scripter heeft het in GTA: San Andreas geplaatst en de camerastandpunten bepaald. Helaas nooit meer mee verder gegaan. De trailer kun je hieronder zien
http://www.youtube.com/watch?v=4OXcac4kQVs |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Feb 2010 16:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Paul_jambers schreef: | @ Stefan: Dank je!
"Maps?" Dat komt voornamelijk uit de "Unreal" scene aangezien de levels daar "maps" genoemd worden. Ook aan het editen geslagen?
|
"Maps" is toch in de meeste spellen een algemeen gebruikte term, misschien komt het oorspronkelijk van Unreal maar veel games gebruiken de term tegenwoordig hoor In LBP worden het echter levels genoemd inderdaad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Feb 2010 16:53 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Vroeger heb ik nog wel wat ontworpen ja in de GTA modding scéne. Samen met een scripter heb ik het volgende gemaakt, het eiland heb ik zelf in elkaar gezet, de scripter heeft het in GTA: San Andreas geplaatst en de camerastandpunten bepaald. Helaas nooit meer mee verder gegaan. De trailer kun je hieronder zien
http://www.youtube.com/watch?v=4OXcac4kQVs |
Mooi!
Heb vroeger ook nog gemod voor GTA: Vice City en talloze Star Wars games. Ah, met die next-gen consoles ben ik het bijna allemaal vergeten. Misschien als ik een betere pc heb, weer aan beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 03 Feb 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Vroeger heb ik nog wel wat ontworpen ja in de GTA modding scéne.
|
Cool,
nooit de tijd genomen om gta te modden..
anders had ik dordrecht nagemaakt :p
Idem met fallout.. als ik daar aan begin stop ik niet tot ik een vernuked dordrecht heb gemaakt :p
Heb nog levels gemaakt voor N+, Trials HD en nog wat andere onnoemenswaardige dingen.
Maar weet wat je bedoeld.. soms lukt het gewoon niet om iets af te maken.. soms komt het echte level irriteren :p
Zal voor de grap wat plaatjes posten van oud werk.
[spoiler]
DM-Sirea (ut2k4)
DM-Drathi (ut2k4)
TCOS level: (een v/d 3 waar ik aan gewerkt heb)
Eind project plaatjes:
(ik had graag by bethesda gewerkt aan fallout zoals je ziet :p)
Standbeeld voor in de stad:
[\spoiler]
is wel genoeg pimpin van mijn kant.
(beetje ingekort :p)
Laatst aangepast door Paul_jambers op 03 Feb 2010 18:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Feb 2010 17:40 Onderwerp:
| |

|
Misschien handig om een "Pronk Topic" aan te maken, en het in dit topic gewoon tot LittleBigPlanet te beperken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 03 Feb 2010 17:49 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | De juiste spelling is LittleBigPlanet. |
Is het nou Mierenneuker of Mieren neuker? |
|
Terug naar boven |