Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 03 Feb 2010 18:39 Onderwerp:
| |

|
Misschien is het handig om een miereneuker topic aan te maken,
en het in dit topic gewoon tot LittleBigPlanet te beperken.
(heb al wat foto's uit mn oud-pronk reply weggesmurft) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 15 Feb 2010 21:06 Onderwerp:
| |

|
*Broer van Paul
Ik (Luos_Desruc) en "TheAdipose" hebben een nieuw level gereleased..
niet voor visuals.. maar echt pure 2 player fun!
Hier is een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=xZKtWZZPlLI
Daag je vrienden uit en verneder ze vervolgens door te winnen!
Veel plezier medemensen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 19 Feb 2010 20:07 Onderwerp:
| |

|
En nog een nieuwe tutorial,
deze keer de zeer omstreden/geliefde "3d glitch" waardoor je op meer dan de 3 dikke en 4 dunne lagen kan werken.
engelse tekst:
Hiya,
It's been a while but Adi and Luos are back with another tutorial!
Today we are tackling the 3D layer glitch
http://www.youtube.com/watch?v=VYRGeojQMr4
This video is accompanied by a pair of levels containing the existing 3D layer tools - AND some new ones that I made to help you place objects accurately into the back/foreground. I've found it hard in the past to find one place with all the tools together - so I've made one. The video explains how to use the 3D tools, and explains how to put objects into the background layers.
Search for @TheAdipose to find the pair of levels. Complete the first to unlock the copyable level.
Credit to...
BakScratch, Comphermc, Teebonesey, Luos_Desruc
We should have another tutorial for you detailing character creation by the end of the week.
You can see our previous tutorials here....
|
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 21:22 Onderwerp:
| |

|
Goedendag,
Deze keer hebben "TheAdipose" en ik een nieuw level gemaakt als eerbetoon aan "Discworld" van "Terry Pratchett"
Discworld: Thieves of Ankh Morpork -- by TheAdipose & Luos Desruc
TheAdipose and Luos_Desruc return with a homage to the great Terry Pratchett with this LittleBigPlanet level set in Ankh Morpork. Playing as Cyril on his first day at the Thieves Guild you must find secret routes around the city, overcome difficult puzzles, sneak past killer parrots, battle power crazy wizards... and... above all... avoid being sold anything by CMOT Dibbler.
Video trailer: http://www.youtube.com/watch?v=WzPjWLikSiA |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 03 Apr 2010 18:36 Onderwerp:
| |

|
Het is een beetje rustig hier,
Ik heb ondertussen mn naat uit gewerkt om het volgende te produceren:
Sack, The legendary level 5 (parts 1 and 2) en Boss challenge level.
(Worden allemaal rond zondagavond gepublished)
Plaatjesspam:
En wat youtube spam:
Trailer level 5 deel 1 and 2:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HHQjJm0WBdg[/youtube]
Trailer boss challenge:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p_0W2kpQ57k&feature=channel[/youtube]
Hopelijk vinden jullie het wat! |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 03 Apr 2010 18:42 Onderwerp:
| |

|
ho..ly..shit man...
Echt mooi gedaan hoe die huisjes helemaal met straatjes naar de achtergrond lopen O_O
Als mn broertje hier weer eens is in het weekend zal ik dat level even met em spelen. (vorige verjaardag van mij hebben we the color of magic gehuurd namelijk ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 03 Apr 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 04 Apr 2010 22:04 Onderwerp:
| |

|
Dank jullie wel!
De levels staan nu online!
De komende 2 uur zijn ze nog gelocked, maar als je mn sleutel-level speelt moet je gewoon even 2446 invullen en dan krijg je de sleutels!
PSN: Luos_Desruc |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Apr 2010 18:07 Onderwerp:
| |

|
hey luos en theadipose, ik heb gisteren met mijn broertje samen jullie levels bekeken, ik vond het erg jammer dat de code voor de sleutel niet werkte, zou die sleutel graag willen om die sack the legendary met hem te kunnen spelen vanavond.
In het discworld level kwamen we helaas niet verder dan de kerk (wel wat gestolen in een kamer vol starende raven maar goed) En het level met een rups was ook erg leuk, we hebben heel erg moeten lachen bij het race gedeelte, ik ben zelf niet slecht (ik heb zelf nogal uitdagende levels gemaakt welk maar weinig mensen doorheen komen, ikzelf kan ze (al dan niet consistent) wél halen. (zoek maar eens het level 'pretty hot' van 'calamaistr' op.) maar we gingen wel een paar keer stom dood, mischien kwam het omdat we rare pakjes aanhadden getrokken om in de sfeer van het level te blijven, mn broertje was een aapje en ik had een klein wit poesje :')
Maar goed ik zou dus graag een werkende code hebben dat ik die sleutel kan krijgen.
Groetjes D: |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 16 Apr 2010 02:57 Onderwerp:
| |

|
hey sorry dat de levels gesloten waren, wat eikels in de community vonden het leuk om met 1 ster te spammen.
de levels zijn weer unlocked en je kunt ze spelen.
Om het nog leuker te maken heb ik afgelopen week een leveltje in elkaar geflanst..
en eerlijk is eerlijk.. het is visueel mn beste level tot nu toe!
hier alvast een lekkermakertje voordat ik mn level morgen release!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 16 Apr 2010 11:49 Onderwerp:
| |

|
Hey, ik merk in de afbeeldingen van je nieuwe level hierboven wat overeenkomsten met mijn lvl Hybernaculuüm, daar heb ik ook van diezelfde soort grote stenen ..eh.. nouja hamerachtige objecten welk je moet gebruiken om verder (en hoger) te komen. Ik zal trouwens eens hybernaculuüm 2 afmaken nu die 'memory' problemen verleden tijd zijn.
Of had je dat idee ook uit dat level? Hebben jullie weleens mn levels bekeken al?
Nou goed het zal wel gewoon toeval zijn.
Groeten D: |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 16 Apr 2010 13:51 Onderwerp:
| |

|
Nog nooit van het level gehoord, hem volgens mij ook geen hamer-achtige objecten die je moet gebruiken om verder/hoger te komen :p
Ik raad je aan om in-game naar mn level te kijken dan zal je wss zien dat er 0,0 overeenkomsten zijn.
Alles is door mij en c_mckamey ter plekke verzonnen.
In ieder geval, level is gepublished dus je kan een kijkje nemen!
Zal ook jouw level eens bekijken! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 28 Apr 2010 17:32 Onderwerp:
| |

|
Yea.. even more levels:
1P - Luos & Clay MFG. - Roller Manufacturing
levelpsn: Luos_Desruc
Image:
The biggest roller manufacturer of Rollers, "Luos & Clay MFG. - Roller Manufacturing" have opened the doors from one of their biggest and oldest factories.
They are proud to present you a fast-paced Roller-jumping experience with an original twist to one of the oldest and probably least original gameplay elements in the world of LBP.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:57 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
Enorm mooie levels! Een dikke proficiat voor dit werk, dit is trouwens waarom LBP mijn favoriete game is: zeer veel prachtige en leuke levels die sommige games van €60 het nakijken geven qua creativiteit, toffe gameplay of wow-factor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 28 Jun 2010 02:01 Onderwerp:
| |

|
hey paul_jambers.
see you @ lbp 2 :p
(dan ga ik weer spelen, en lvls maken uiteraard) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Jun 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
Ik baal er zo van dat ik echt nul komma nul skills heb om levels te maken. Ideeën genoeg, maar skills die zijn ver te zoeken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 28 Jun 2010 23:45 Onderwerp:
| |

|
Ontevredenheid is het begin van ontwikkeling!
Geef niet op, begin makkelijk.. maak gewoon een level wat je leuk vind na.. zoek op o.a. lbpc.com naar handleidingen, tips en informatie over alles wat je wilt weten om je level goed af te ronden.
als je passie hebt, moet je er alles aan doen om die te verzadigen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 15:53 Onderwerp:
| |

|
Hey mensen ik vraag niet veel en ik heb echt mijn princiepes.
Er zijn zoveel h4h'ers geweest toen ik lbp actief speelde en nog levels maken en daardoor werden altijd mijn levels ondergesneeuwd en werd ik amper tot niet opgemerkt, ik heb nogsteeds niet de trophy voor 50 hearts en 30 author hearts, ik moet enkel nog 11 author hearts en wil eigenlijk hier niet om 'vragen' maar ik vind wel dat ik al zat tijd in het spel gestopt heb, meer tijd dan de meeste lbp spelers die het dmv h4h hebben geplatinummed.
Daarom wil ik vragen of mensen die lbp hebben mischien even kunnen helpen die laatste 11 author hearts te geven zodat ik straks met een schone lei aan lbp2 kan beginnen, ik vind dat ik ze toch echt wel heb verdiend dus vind niet dat ik hiermee mijn princiepes opzij zet.
Is dat goed?
(mijn psn is calamaistr) (geen typefout in die naam nee) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Jun 2010 16:28 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: |
Ik zal je morgen ff bij helpen Kan ik gewoon bij LBP naar jou zoeken ofzo en dan jouw levels zien? Heb het namelijk lang niet gespeeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 16:46 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | D: schreef: |
Ik zal je morgen ff bij helpen Kan ik gewoon bij LBP naar jou zoeken ofzo en dan jouw levels zien? Heb het namelijk lang niet gespeeld  |
Jahoor gewoon naar community dan search en dan 'calamaistr'
je hoeft geen levels van me te hearten hoor, maar is wel leuk als je ze speelt en tis ook wel leuk als je zegt wat je er van vind. Alleen mij als author hearten ;p
Aanraders zijn de 'mountain shrine pilgrimage' levels (origineel eyecandy level en een platform challenge level)
Maar ook Strangled en Hybernaculuüm zijn aanraders.
Als je een echte uitdaging wilt moet je 'pretty hot' proberen, ik ben nogsteeds de enige die em gehaald heeft :p
De 'nightmare of lighter darker' serie (4 lvls) is verhaalgerelateerd maar nogal wat achterhaald, dat was de eerste serie die ik maakte en is ook redelijk uitdagend maar lang niet zo moeilijk als pretty hot.
Dan zijn er nog de 'the whole thing' levels, een serie minigames en co-op puzzels. Die zijn echt om je haren van uit je kop te rukken frustrerend maar haalbaar :p
Naja zou iig leuk zijn als ik die trophy eindelijk eens kon innen.
Alvast bedankt voor het meehelpen iig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 30 Jun 2010 01:21 Onderwerp:
| |

|
Nu heb je 20 harten dacht ik, anders heb ik het fout gedaan xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 05:14 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Nu heb je 20 harten dacht ik, anders heb ik het fout gedaan xD |
dan moet ik nog 10 ;o
vond je een level nog leuk oid? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 30 Jun 2010 09:16 Onderwerp:
| |

|
Pretty Hot heb ik geprobeerd, alleen ik kon merken dat ik het spel al lang niet meer gespeeld heb. Ging telkens dood bij de magneet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 15:19 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|