Formule 1 2010 Ga je hem halen |
Tuurlijk zonder twijfel |
|
50% |
[ 2 ] |
Daar moet ik eerst over nadenken |
|
50% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 4 |
|
Auteur |
Bericht |
|
brend5 |
Geplaatst: 30 Mrt 2010 22:42 Onderwerp: Formule 1 2010
| |

|
Formule 1 2010
Formule 1 is de nieuwe race game van Codemaster. Een race game waar vele van ons op hebben gewacht komt nu toch eindelijk, maar wat vinden jullie hier nou eigenlijk van. Komt het niet een beetje laat? of wat verwacht je ervan? Discuseer er hier over met anderen
Ik zelf vind dat hij eigenlijk al te laat komt, want het seizoen is al lang aan de gang als de game nog moet komen. Het had beter geweest als je de game eerder hadden uitgebracht en dan later met Gratis DLC waren gekomen om het nieuwe seizoen erin te zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 22:22 Onderwerp:
| |

|
Jammer dat er na F1: Championship Edition geen F1-games meer op de PS3 zijn verschenen. De rechten zijn nu niet meer bij Sony, en is de game dus multiplatform. Niet dat dat erg is, hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 21 Apr 2010 11:20 Onderwerp:
| |

|
Ik koop deze omdat ik echt van F1 hou. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 21 Apr 2010 12:23 Onderwerp:
| |

|
uiteraard koop ik die en ik vind het zeker niet te laat. Tegen het einde van seizoen weet je wel wie en wat de sterksten zijn en is het dan ook realistischer weergegeven. Je zal geen gekke dingen zien, wat soms voorkwam met games die ah begin vh seizoen uitkwamen en dan "onrealistisch" bleken als je verloop vh seizoen zag, of teams die zich zo verbeterd hadden dat het opeens nt meer klopte.
We willen allemaal wel gratis DLC met een update, maar of dat realistisch is... denk dat er dan zoveel aan te passen wordt dat het ten eerste al duur wordt en ten tweede veel te groot om te downloaden, dus kunnen ze beter wachten tot einde vh seizoen en gelijk een goed product afleveren |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|