Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Formule 1 2010 Ga je hem halen
Tuurlijk zonder twijfel
50%
 50%  [ 2 ]
Daar moet ik eerst over nadenken
50%
 50%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht   
brend5 BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:42    Onderwerp: Formule 1 2010 Reageren met citaat

Formule 1 2010

Formule 1 is de nieuwe race game van Codemaster. Een race game waar vele van ons op hebben gewacht komt nu toch eindelijk, maar wat vinden jullie hier nou eigenlijk van. Komt het niet een beetje laat? of wat verwacht je ervan? Discuseer er hier over met anderen

Ik zelf vind dat hij eigenlijk al te laat komt, want het seizoen is al lang aan de gang als de game nog moet komen. Het had beter geweest als je de game eerder hadden uitgebracht en dan later met Gratis DLC waren gekomen om het nieuwe seizoen erin te zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat er na F1: Championship Edition geen F1-games meer op de PS3 zijn verschenen. De rechten zijn nu niet meer bij Sony, en is de game dus multiplatform. Niet dat dat erg is, hoor
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 21 Apr 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop deze omdat ik echt van F1 hou.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 21 Apr 2010 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

uiteraard koop ik die en ik vind het zeker niet te laat. Tegen het einde van seizoen weet je wel wie en wat de sterksten zijn en is het dan ook realistischer weergegeven. Je zal geen gekke dingen zien, wat soms voorkwam met games die ah begin vh seizoen uitkwamen en dan "onrealistisch" bleken als je verloop vh seizoen zag, of teams die zich zo verbeterd hadden dat het opeens nt meer klopte.

We willen allemaal wel gratis DLC met een update, maar of dat realistisch is... denk dat er dan zoveel aan te passen wordt dat het ten eerste al duur wordt en ten tweede veel te groot om te downloaden, dus kunnen ze beter wachten tot einde vh seizoen en gelijk een goed product afleveren
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: