Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 20:40    Onderwerp: Game Room Reageren met citaat

Dit topic is gewijd aan de Game Room, welke sinds kort beschikbaar is voor de Xbox 360. Ik heb het gedownload, maar ik snap er nog weinig van. De Game Room is gratis, en ook zijn er twee Game Packs beschikbaar, ook gratis.

Echter, de Game Packs die geven me geen games, terwijl dat er wel staat. Iemand die dat even kan verhelderen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Yo dawg, i herd you liek games... so we put a game in your game, so you can play while you play!
Terug naar boven
RadiusK BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Game Room zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik lees op een forum blijkt dat de twee gratis pakketten je enkel toegang geven om de games te kunnen previewen. Pas wanneer je Microsoft Points spendeert kun je de game(s) tijdelijk spelen, ofwel toevoegen aan je collectie om deze zo vaak te spelen als je wil.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Koen Vrijdag schreef:
Ik heb Game Room zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik lees op een forum blijkt dat de twee gratis pakketten je enkel toegang geven om de games te kunnen previewen. Pas wanneer je Microsoft Points spendeert kun je de game(s) tijdelijk spelen, ofwel toevoegen aan je collectie om deze zo vaak te spelen als je wil.

Zeer slecht, als ik eerlijk ben. Het staat er niet eens bij aangegeven...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Koen Vrijdag schreef:

Zeer slecht, als ik eerlijk ben. Het staat er niet eens bij aangegeven...

Zou wel straf zijn zo'n 20 gratis games;

Ik vermaak me wel. Net finalizer gekocht (lees gisteren).

En ben ook al bezig aan challenges...En als je een achievement fan bent ga je ook wel genieten .

Trouwens elke vrijdag zouden er nieuwe games komen en ben eigenlijk wel een beetje verschoten hoe snel het uitkwam (de games room).
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zijn 14 games, die in de Game Packs zitten. En ja, ik denk dat Microsoft ter promotie wel een aantal games had mogen weggeven... zo werf je tenminste gebruikers. Dit lijkt nu enkel op geldklopperij...

240 MS Points = €3,60
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had gehoopt dat Pitfall erbij zat maar vraag me nu af of tie ooit wel komt.
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Ik had gehoopt dat Pitfall erbij zat maar vraag me nu af of tie ooit wel komt.

Pitfall is de max.
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Pff, Ik keek behoorlijk uit naar de gameroom, maar had op net iets meer gehoopt dan pre-8-bit games.

Ik open Game Room, loop er rond, en wat zie ik? Dat ik mag betalen voor een Atari-game die ik vroeger al niks vond, toen hij op een 16 games on one disk vehikel stond. Voor de Game Room moet je wel héél erg Retro gamer zijn, wil je er plezier aan hebben ;-)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: