Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 20:40 Onderwerp: Game Room
| |

|
Dit topic is gewijd aan de Game Room, welke sinds kort beschikbaar is voor de Xbox 360. Ik heb het gedownload, maar ik snap er nog weinig van. De Game Room is gratis, en ook zijn er twee Game Packs beschikbaar, ook gratis.
Echter, de Game Packs die geven me geen games, terwijl dat er wel staat. Iemand die dat even kan verhelderen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 20:47 Onderwerp:
| |

|
Yo dawg, i herd you liek games... so we put a game in your game, so you can play while you play! |
|
Terug naar boven |
|
|
RadiusK |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 21:10 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Game Room zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik lees op een forum blijkt dat de twee gratis pakketten je enkel toegang geven om de games te kunnen previewen. Pas wanneer je Microsoft Points spendeert kun je de game(s) tijdelijk spelen, ofwel toevoegen aan je collectie om deze zo vaak te spelen als je wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 21:20 Onderwerp:
| |

|
Koen Vrijdag schreef: | Ik heb Game Room zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik lees op een forum blijkt dat de twee gratis pakketten je enkel toegang geven om de games te kunnen previewen. Pas wanneer je Microsoft Points spendeert kun je de game(s) tijdelijk spelen, ofwel toevoegen aan je collectie om deze zo vaak te spelen als je wil. |
Zeer slecht, als ik eerlijk ben. Het staat er niet eens bij aangegeven... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 18:05 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Koen Vrijdag schreef: | Ik heb Game Room zelf nog niet kunnen testen, maar van wat ik lees op een forum blijkt dat de twee gratis pakketten je enkel toegang geven om de games te kunnen previewen. Pas wanneer je Microsoft Points spendeert kun je de game(s) tijdelijk spelen, ofwel toevoegen aan je collectie om deze zo vaak te spelen als je wil. |
Zeer slecht, als ik eerlijk ben. Het staat er niet eens bij aangegeven... |
Zou wel straf zijn zo'n 20 gratis games;
Ik vermaak me wel. Net finalizer gekocht (lees gisteren).
En ben ook al bezig aan challenges...En als je een achievement fan bent ga je ook wel genieten .
Trouwens elke vrijdag zouden er nieuwe games komen en ben eigenlijk wel een beetje verschoten hoe snel het uitkwam (de games room). |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
Het zijn 14 games, die in de Game Packs zitten. En ja, ik denk dat Microsoft ter promotie wel een aantal games had mogen weggeven... zo werf je tenminste gebruikers. Dit lijkt nu enkel op geldklopperij...
240 MS Points = €3,60 |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Ik had gehoopt dat Pitfall erbij zat maar vraag me nu af of tie ooit wel komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 09 Apr 2010 19:06 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Ik had gehoopt dat Pitfall erbij zat maar vraag me nu af of tie ooit wel komt. |
Pitfall is de max.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Toretto |
Geplaatst: 22 Apr 2010 23:15 Onderwerp:
| |

|
Pff, Ik keek behoorlijk uit naar de gameroom, maar had op net iets meer gehoopt dan pre-8-bit games.
Ik open Game Room, loop er rond, en wat zie ik? Dat ik mag betalen voor een Atari-game die ik vroeger al niks vond, toen hij op een 16 games on one disk vehikel stond. Voor de Game Room moet je wel héél erg Retro gamer zijn, wil je er plezier aan hebben ;-) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|