Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Andere, Hikaru no Go en Neon Genesis Evangelion.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

1.Bleach

Naruto en One piece(ben wel pas bij 195) zijn ook zo vet hoor.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

1. Bleach
2. Trigun
3. Hellsing
4. Full Metal Alchemist
5. Naruto

etc.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

moeilijk ben nog maar net nieuw in anime land vindt t eigenlijk allemaal ubervet bleach naruto death note enz enz enz
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gezer schreef:
Sasuke, Hellsing is dat niet met die vampiers enzo? Vroeger een paar episodes van gezien, ik herinner me nog dat de goeie vampier een zeer sterke gun had.
Yep, maar zijn wapen was eigenlijk niet zo speciaal. Zijn kogels waren gewoon gemaakt van zilver afkomstig van een heilig kruis, elk gewoon wapen kan daarmee vampiers doden.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb maar even voor Death Note gekozen, maar dat komt (waarschijnlijk) ook doordat ik nog maar erg weinig anime heb gezien. Desondanks is het een erg mooie serie. Naruto heeft naar mijn mening een paar fantastisch momenten die kunnen concurreren met die van Death Note of ze zelfs overstijgen, maar de serie is gewoon niet constant genoeg.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Naruto & Death Note

Top anime
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2008 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

heb net de serie Elfen lied afgekeken vond t eigenlijk best wel jammer dat er maar 13 afleveringen waren vondt t zooooo n boeiende serie

die komt wel heel hoog in mijn (voorlopige, alhoewel ik denk datr dit n blijvertje is in mijn top 10) top 10 voor de rest tja naruto bleach death note zjn wel toppers in mijn ogen maar er is nog n heleboel wat ik nog niet gezien heb dus eigenlijk komt dit topic voor mij n beetje te vroeg
(ik weet t ja ik val in herhaling )
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Naruto, ik ga aan Bleach en One Piece beginnen. Ze hebben allebei een Mr. Sandman!!
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

CengizMan schreef:
Naruto, ik ga aan Bleach en One Piece beginnen. Ze hebben allebei een Mr. Sandman!!

bij Bleach is het maar een minorcharakter en het is een slang dus. Het is niet als Gaara en Mr.zero
Terug naar boven
SILK_24 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

D.grayman en kenichi , naruto , bleach , one piece , hunter x hunter de beste maar ben nog bezig met d.grayman duss

maar als je zou moeten beginnen tussen bleach of one piece begin aan bleach die is suppperrr tof
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat

SILK_24 schreef:
D.grayman en kenichi , naruto , bleach , one piece , hunter x hunter de beste maar ben nog bezig met d.grayman duss

maar als je zou moeten beginnen tussen bleach of one piece begin aan bleach die is suppperrr tof

D.grayman is dat wat? Ik heb een epi gekeken maar het beviel mij niet echt goed(dat is wel vaker had ik ook bij Bleach). Maar wordt het wel dan tof een beetje als Bleach Naruto achtig kwa muziek en spannende momenten dan.
Terug naar boven
DarkCloud98 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Death note is zalig
Elfen lied vond ik goe en Noir
Rurouni kenshin vond ik ook wel tof
..en ik zie ernaar uit om Kaze No stigma te zien :d
Terug naar boven
SILK_24 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 15:16    Onderwerp: D.grayman is dat wat? Ik heb een epi gekeken maar het beviel Reageren met citaat

D.grayman is dat wat? Ik heb een epi gekeken maar het beviel mij niet echt goed(dat is wel vaker had ik ook bij Bleach). Maar wordt het wel dan tof een beetje als Bleach Naruto achtig kwa muziek en spannende momenten dan.

JAA ZO N BEETJE MAAR NARUTO EN BLEACH ZIJN TOCH DE BESTE SAMEN MET KENICHI,, KENICHI IS ECHT TOFF D.GRAYMAN BEETJE MAAR
HIJ IS WEL GOED
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vote : Dragonball/ Z/ GT

Blijft geweldig ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
SILK_24 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

beste is gewoon BAN-KAIIIIII
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk de laaste tijd ook Megaman (Nee niet die battle network crap)

Best gaaf
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

SILK_24 schreef:
beste is gewoon BAN-KAIIIIII

Njaaa ok dan. Wat bijna net zo goed is is: GOMU GOMU PUNCH.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar is SCHOOL RUMBLE?! De nummer 1 comedy anime naar mijn mening! Hehe, nja Naruto en Bleach zijn beide toffe series maar niet mijn favorieten. Komt bij dat sommige arc's/afleveringen gewoon niet zoals eerder genoemd constant zijn..maar dat heb je ook bij een serie van boven de 100 afleveringen.
Death Note mag wel tot mijn favorieten horen, van begin tot eind subliem spannend en boeiend. Fantastische serie is het.
Verder mag Welcome to the NHK en Clannad tot mijn favo's horen die ik kijk. Een top 5 samenstellen vind ik lastig, houd namelijk wel van meerdere genre's. Al heb ik de typische Shonen anime's wel gezien.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

digimon beyblade ftw

neah dragonball z blijft m'n favo
Terug naar boven
SILK_24 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 07:33    Onderwerp: Reageren met citaat

kurosaki01 schreef:
Njaaa ok dan. Wat bijna net zo goed is is: GOMU GOMU PUNCH

of weetje ook wat super gevaarlijk is ODOMA RASENGANNNNN
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2008 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

In willekeurige volgorde: Fullmetal Alchemist, Rurouni Kenshin, Great Teacher Onizuka, Gungrave, X TV, Baccano! en Code Geass. (even uit m'n hoofd, zal er vast anders uitzien als ik door m'n collectie blader)

Daarnaast vind ik Detective Conan en City Hunter ook wel noemenswaardig, ben met die laatste nu bezig en vind hem wel verslavend.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2008 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

City Hunter

Lang geleden dat ik dat nog gehoord heb. In ieder geval is die ook zeker wel de moeite waard. Bij momenten is die echt hilarisch

Ik herinner het me nog heel goed wanneer hij bij een gijzeling door zijn eigen hand schiet, héél stoer overkomen en achteraf gaan janken like a sissy >_<
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2008 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
City Hunter

Lang geleden dat ik dat nog gehoord heb. In ieder geval is die ook zeker wel de moeite waard. Bij momenten is die echt hilarisch

Ik herinner het me nog heel goed wanneer hij bij een gijzeling door zijn eigen hand schiet, héél stoer overkomen en achteraf gaan janken like a sissy >_<

haha, ja een van de eerste afleveringen :p.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ben nu bij de magische three digit grens van one piece (100) en ik bescgeur me bijna elke aflevering weer om die humor verders houy ik wel bleach en naruto bij

sta altijd open voor aanraders
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

Ga naar: