Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 07 Apr 2008 23:51 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Juuppel, dan ben je ongeveer bij de Crocodile arc neem ik aan? Anywayz, blijf kijken, ik zeg je 1 ding: Sir Crocodile gaat binnen 25 afleveringen dood door Ruffy  |
Niet spoilen
Je hebt het zoiezo verkeerd 26 om precies te zijn.
Ik ben bijna bij de magische grens van 350 als hij uit komt.
Citaat: | ik bescgeur me bijna elke aflevering weer om die humor |
Je moest eens weten wat er nog allemaal komt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 11 Apr 2008 22:38 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Kurosaki, my bad maar nu heb jij gespoild over sir crocodiles dood  |
ergens best logisch als luffy t haasje was geweest had de serie niet zolang geweest
schiet ondertussen aardig op en t blijft geweldig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Apr 2008 23:17 Onderwerp:
| |

|
@Gezer kijk je niet de Japanse aangezien jij Ruffy zegt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Apr 2008 23:22 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Jep, Japans met Engelse ondertiteling. En jij? |
Oh ok ik ook.
Maar in de Duitse en Franse zeggen ze Ruffy vandaar.
Maar de Japanse rockt gewoon.
Ben je ook al in de Thrillerbark arc? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Apr 2008 23:33 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ahh int Duits had ik vroeger ook gekeken maar ze kwamen nooit verder dan de Arlong arc. Was in 2003 ofzo dacht ik
Momenteel kijk ik niet naar One Piece, ik ben gestopt bij aflevering 326 ongeveer: opa van Ruffy arriveert in Water 7 en Ruffy krijgt op zijn dak  |
Ben je aan het stapelen? (zelf zou ik dat niet kunnen) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 11 Apr 2008 23:43 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Geloof het of niet, vorige zomervakantie keek ik soms 5,6 afleveringen op één dag Maar tis gewoon verslavend, als je 1 keer kijkt, dan wil je nog meer, tot als u ogen moe worden van naar het scherm kijken, nooit voorgehad?  |
Lol ik geloof het zeker.
Ik heb 116 tot 347 in 2 tot 3 weken gekeken soms 20(als het er niet meer zijn) per dag.
Dat noem ik Anime dag(week).  |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 11 Apr 2008 23:53 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Geloof het of niet, vorige zomervakantie keek ik soms 5,6 afleveringen op één dag Maar tis gewoon verslavend, als je 1 keer kijkt, dan wil je nog meer, tot als u ogen moe worden van naar het scherm kijken, nooit voorgehad?  |
dat van die 5,6 afleveringen per dag gaat vor mij ook wel op wil asap bij zijn (en dat gaat me lukken) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Apr 2008 00:00 Onderwerp:
| |

|
Juuppel schreef: | Gezer schreef: | Geloof het of niet, vorige zomervakantie keek ik soms 5,6 afleveringen op één dag Maar tis gewoon verslavend, als je 1 keer kijkt, dan wil je nog meer, tot als u ogen moe worden van naar het scherm kijken, nooit voorgehad?  |
dat van die 5,6 afleveringen per dag gaat vor mij ook wel op wil asap bij zijn (en dat gaat me lukken) |
Waar kijken jullie als ik mag vragen?
Ik zelf keek eerst op DBZ media daar hadden ze eerst alle afleveringen op goed kwaliteit snel gedownload elke aflevering was 50 MB. Ja nu kijk ik via INP HD kwaliteit.
Dat neveneffect heb ik al 3 keer meegemaakt. Bleach,Naruto en One piece  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 12 Apr 2008 00:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ik kijk op veoh.com, afleveringen zijn van goede kwaliteit(ongeveer 200MB). Je kunt de afleveringen ook downloaden maar in Vlaanderen heb je de middeleeuwse datalimieten nog
Bleach wil ik wel is kijken, Naruto iets minder omdat het ook zo'n lange serie is en daar wil ik echt niet aan beginnen hoor  |
wel man naruto is super leuk tot afl 80 ofzo gewoon kijken na afl 80 merk je stiekem toch wel dat het minder wordt ik vond het echt een goede serie en als je van one piece houd vind je naruto ook wel nice hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Apr 2008 00:13 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ik kijk op veoh.com, afleveringen zijn van goede kwaliteit(ongeveer 200MB). Je kunt de afleveringen ook downloaden maar in Vlaanderen heb je de middeleeuwse datalimieten nog
Bleach wil ik wel is kijken, Naruto iets minder omdat het ook zo'n lange serie is en daar wil ik echt niet aan beginnen hoor  |
Veoh heeft nog alleen de spaanse volgens mij.
EDIT***
Citaat: | wel man naruto is super leuk tot afl 80 ofzo gewoon kijken na afl 80 merk je stiekem toch wel dat het minder wordt ik vond het echt een goede serie en als je van one piece houd vind je naruto ook wel nice hoor |
Hij kan beter Bleach kijken veel en veel leuker.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Apr 2008 00:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 12 Apr 2008 12:42 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Juuppel schreef: | Gezer schreef: | Geloof het of niet, vorige zomervakantie keek ik soms 5,6 afleveringen op één dag Maar tis gewoon verslavend, als je 1 keer kijkt, dan wil je nog meer, tot als u ogen moe worden van naar het scherm kijken, nooit voorgehad?  |
Waar kijken jullie als ik mag vragen?
Ik zelf keek eerst op DBZ media daar hadden ze eerst alle afleveringen op goed kwaliteit snel gedownload elke aflevering was 50 MB. Ja nu kijk ik via INP HD kwaliteit.
Dat neveneffect heb ik al 3 keer meegemaakt. Bleach,Naruto en One piece  |
t begon bij mij met naruto (dankzij deze geweldige site ) daarna bleach met deze 2 ben ik nu bij, one piece gaat nog wel ff duren
kijk ook veel via veoh.com goeie kwaliteit afleveringen |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 12 Apr 2008 19:12 Onderwerp:
| |

|
1. Beck
2. Code Geass
3. Naruto (wel de manga anime vind ik wel goed maar kijk ik niet meer... wil wel weer gaan kijken dus ik zoek een goeie download plek ... weet iemand een website waar je snel kan downloaden)
4. Death note
4. One Piece (wel de manga want anime ben ik nog niet zo ver mee...)
5. Samurai champloo
Laatst aangepast door shikamaru op 29 Dec 2008 12:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:02 Onderwerp:
| |

|
Iemand nog tips voor minder mainstream anime? Heb de meeste bekendere animes al gezien, ben nu op zoek naar anime die minder bekend is maar je wel gezien moet hebben.
Iemand nog tips? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:08 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: | Iemand nog tips voor minder mainstream anime? Heb de meeste bekendere animes al gezien, ben nu op zoek naar anime die minder bekend is maar je wel gezien moet hebben.
Iemand nog tips? |
Welke heb je al gezien? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:44 Onderwerp:
| |

|
Als ik begin met het opnoemen van een lijstje ben ik morgen nog niet klaar :S.
Met underrated anime heb ik het over anime als Baccano, Seirei no moribito, Black Jack, Akagi, etc (even snel zo uit m'n hoofd). Anime die niet slecht zijn maar minder naamsbekendheid genieten dan animes als naruto, death note, code geas, etc.
Ben pas begonnen met de minder bekende series dus als iemand een aanrader heeft is er een grote kans dat ik hem nog niet heb gezien. Heb vanaf donderdag 3 weken voordat ik met afstuderen begin. Hierin wil ik onder andere een aantal goede series bekijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:55 Onderwerp:
| |

|
beste anime: Samurai Champloo
andere goede: Ergo Proxy / FLCL / Elfen Lied / Beck / Death Note (vooral de manga) / Blood+ / Full Metal Panic: The Second Raid / Cowboy Bebop / Darker Than Black / Haruhi Suzumiya
beste anime film: Byousoku 5 Centimeter
Ik kan nog wel een half uur door gaan, maar (op Darker Than Black na) dit zijn stuk voor stuk must-sees what mij betreft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 09:30 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | beste anime: Samurai Champloo
andere goede: Ergo Proxy / FLCL / Elfen Lied / Beck / Death Note (vooral de manga) / Blood+ / Full Metal Panic: The Second Raid / Cowboy Bebop / Darker Than Black / Haruhi Suzumiya
Ik kan nog wel een half uur door gaan, maar (op Darker Than Black na) dit zijn stuk voor stuk must-sees what mij betreft. |
Vetgedrukte heb ik gezien, niet vetgedrukte heb ik niet gekeken maar spreken me ook niet aan (heb ze wel).
De series die je noemt zijn ook de wat bekendere series (op 5cm per seconds na). |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 12:24 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | beste anime: Samurai Champloo
Vetgedrukte heb ik gezien, niet vetgedrukte heb ik niet gekeken maar spreken me ook niet aan (heb ze wel).
De series die je noemt zijn ook de wat bekendere series (op 5cm per seconds na). |
Hangt er van af wat je bekend noemt Bekend in de anime wereld wel, ja, maar ik dacht dat je bedoelde onbekend in Nederland (bijvoorbeeld, in de poll zijn allemaal anime die over het algemeen ook wel bekend zijn in NL en de meeste mensen in deze thread hebben niet veel meer gezien dan Naruto/Bleach/Death Note, lijkt het).
Maar goed, wat onbekendere? Allison & Lillia is nieuw dit seizoen, dus als je van wekelijks een aflevering kijken houdt is die zeer aan te raden - lijkt een groot avontuur te worden. En als je van mech anime houdt (ivm je avatar...) lijkt Macross Frontier ook goed te worden. EDIT: Ik was Mushi-Shi helemaal vergeten. Redelijk bekend in de anime wereld, maar zeer underrated. Echt een topper, met veel mysterie, maar je moet wel een beetje door de zure appel (een redelijk traag tempo) heen bijten.
Voor de rest, tja, ga ik meestal wel voor de bekendere series, of gewoon de series met de hogere ratings (op ANN, daar kun je natuurlijk ook altijd veel series vandaan halen) omdat die meestal beter zijn. Oh en als je nog specifieke genres noemt kan ik er wel wat bij vinden - ik heb wel een stuk of 50 anime in totaal gezien, maar die ~15 die ik op noem zijn gewoon het beste wat mij betreft.
En Ergo Proxy (meest intelligente en diepe anime die ik ooit heb gezien), Samurai Champloo (coolste anime ooit met goed verhaal) en Beck (muziek + anime = <3) spreken je echt niet aan? Ach ja, ieder z'n eigen mening. En Byousoku 5 Cm is een must wat mij betreft, zelfs de Ghibli films kunnen daar niet aan tippen.
EDIT2: De meeste anime die jij noemde had ik al van gehoord, maar van "Baccano!" nog niet en ik moet zeggen dat hij me zeer aan spreekt! Ga ik zeker proberen, bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
wesmoen |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:08 Onderwerp:
| |

|
hanaukyo maids tai, najica, green green , aika ,noir eh...... wat nog meer dbz serie. he's my master, my wife is a high scholer. poeh veel. haruhi suzumiya. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:14 Onderwerp:
| |

|
Baccano is een van de beste series die ik heb gezien van het afgelopen jaar.
Beck krijg ik vaker aangeraden, nooit de moeite genomen hem te kijken. Denk dat ik dat toch ga doen.
Mijn favoriete genre is het mysterie, actie, horror genre. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:20 Onderwerp:
| |

|
wesmoen schreef: | hanaukyo maids tai, najica, green green , aika ,noir eh...... wat nog meer dbz serie. he's my master, my wife is a high scholer. poeh veel. haruhi suzumiya. |
Veel hentai/ecchi dus? Ik vind Love Hina een van de weinige ecchi series die de moeite waard is om te kijken.
Ik was Read Or Die (OVA) trouwens nog even vergeten bij m'n vorige post, die is ook erg vet (ben geloof ik nog wel een stuk of 10 andere anime vergeten die de moeite waard zijn om te kijken...)
Citaat: | Mijn favoriete genre is het mysterie, actie, horror genre. |
... Ergo Proxy heeft dat allemaal! Ok, hij is nogal moeilijk om in te komen maar de spanning zit er snel in.
EDIT: ik keek 2-3 jaar geleden behoorlijk veel anime, maar sinds die tijd heb ik eigenlijk weinig nieuwe series gezien. Heb je nog meer dingen aan te raden? Ik hou over het algemeen meer van nieuwe anime dan oude. Genres maakt me niet zo veel uit, al zijn er maar weinig Mech anime waar ik van hou (Tengen Toppa Gurren-Lagann is een uitzondering) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:46 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | wesmoen schreef: | hanaukyo maids tai, najica, green green , aika ,noir eh...... wat nog meer dbz serie. he's my master, my wife is a high scholer. poeh veel. haruhi suzumiya. |
Veel hentai/ecchi dus? Ik vind Love Hina een van de weinige ecchi series die de moeite waard is om te kijken.
Ik was Read Or Die (OVA) trouwens nog even vergeten bij m'n vorige post, die is ook erg vet (ben geloof ik nog wel een stuk of 10 andere anime vergeten die de moeite waard zijn om te kijken...)
... Ergo Proxy heeft dat allemaal! Ok, hij is nogal moeilijk om in te komen maar de spanning zit er snel in.
EDIT: ik keek 2-3 jaar geleden behoorlijk veel anime, maar sinds die tijd heb ik eigenlijk weinig nieuwe series gezien. Heb je nog meer dingen aan te raden? Ik hou over het algemeen meer van nieuwe anime dan oude. Genres maakt me niet zo veel uit, al zijn er maar weinig Mech anime waar ik van hou (Tengen Toppa Gurren-Lagann is een uitzondering) |
Is goed, ik zal Ergo Proxy dan gaan kijken volgend week. Heb hem toevallig nog wel staan op m'n pc.
Een serie die ik ook best goed vind is Getbackers. Hij krijgt niet het krediet dat hij verdient imho. Heb net ook, eindelijk, Hajimo No Ippo afgerond. Vond die verrassend genoeg ook wel goed.
Als ik zo thuis ben kijk ik voor een aantal series. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:57 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | wesmoen schreef: | hanaukyo maids tai, najica, green green , aika ,noir eh...... wat nog meer dbz serie. he's my master, my wife is a high scholer. poeh veel. haruhi suzumiya. |
Is goed, ik zal Ergo Proxy dan gaan kijken volgend week. Heb hem toevallig nog wel staan op m'n pc.
Een serie die ik ook best goed vind is Getbackers. Hij krijgt niet het krediet dat hij verdient imho. Heb net ook, eindelijk, Hajimo No Ippo afgerond. Vond die verrassend genoeg ook wel goed.
Als ik zo thuis ben kijk ik voor een aantal series. |
GetBackers al gezien, was inderdaad heel aardig. Makkelijk om in te komen, denk dat hij goed te vergelijken is met anime als Bleach/Naruto enzo wat dat betreft. Vond hem niet super ofzo, maar zeker wel de moeite waard. Maar wel gewoon een beetje een typische shounen anime, terwijl ik tegenwoordig meer van Seinen hou.
Niet dat alle Seinen nou altijd volwassen en intelligent is, er zijn ook kinderachtige juweeltjes zoals Chi's Sweet Home. Ja, ik linkte nu net naar een manga over een kat. Is ook net een anime van gemaakt, elke ep is 3 minuutjes lang. Ik vind 'm super, maar anderen zullen er kotsmisselijk van worden.
Hajime No Ippo... ik weet niet. Ik heb nog nooit een sport anime gezien en ik kan eerlijk gezegd niet echt aan het idee wennen. Misschien check ik 'm nog eens, samen met Prince Of Tennis ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Apr 2008 16:46 Onderwerp:
| |

|
http://myanimelist.net/animelist/Kurosaki01
Hier dit is een lijst van wat ik gezien heb of kijk of ga kijken.
Tja ik begin nu pas met de onbekendere(hoewel die ook redelijk bekend zijn).
Maar misschien vind je hier wat tussen je kan ook bij andere members kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |