Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Maarten101 BerichtGeplaatst: 31 Okt 2009 12:32    Onderwerp: Groene verticale lijn op monitor. Reageren met citaat

Op mijn 24'' Samsung monitor heb ik een 1 Pixel dikke groene verticale lijn.

Ik heb mijn DVI kabel op beide ingangen van m'n videokaart geprobeert, maar geen succes.
Mijn videokaart is een 9800GTX+.

Heb gisteren trouwens ook de laatste drivers voor mijn videokaart gedownload. Omdat m'n pc vastliep tijdens Borderlands, alle textures waren gekleurd, leek net een disco.

Ik heb nog een jaar garantie bij Alternate, of is het op te lossen? Enige suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2009 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer die schroefjes goed vast te draaien aan de buitenkant zodat er niet een pinnetje los kan zitten, daarnaast kan je ook proberen die kabel via HDMI of VGA te laten lopen als het mogelijk is.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 31 Okt 2009 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

heb ik ook bij mijn laptop gehad, is het ook als je tegen het scherm drukt, of tegen de rand, dat hij dan knippert/verdwijnt? Ik zou iig het probleem melden aan alternate, valt gewoon onder de garantie
Terug naar boven
Maarten101 BerichtGeplaatst: 31 Okt 2009 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

XPowerStef schreef:
heb ik ook bij mijn laptop gehad, is het ook als je tegen het scherm drukt, of tegen de rand, dat hij dan knippert/verdwijnt? Ik zou iig het probleem melden aan alternate, valt gewoon onder de garantie

Gebeurt niks als ik er op druk BTW, moet ik hem opsturen naar Samsung, of naar Alternate?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: