Auteur |
Bericht |
|
Maarten101 |
Geplaatst: 31 Okt 2009 12:32 Onderwerp: Groene verticale lijn op monitor.
| |
![]()
|
Op mijn 24'' Samsung monitor heb ik een 1 Pixel dikke groene verticale lijn.
Ik heb mijn DVI kabel op beide ingangen van m'n videokaart geprobeert, maar geen succes.
Mijn videokaart is een 9800GTX+.
Heb gisteren trouwens ook de laatste drivers voor mijn videokaart gedownload. Omdat m'n pc vastliep tijdens Borderlands, alle textures waren gekleurd, leek net een disco.
Ik heb nog een jaar garantie bij Alternate, of is het op te lossen? Enige suggesties? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 31 Okt 2009 14:30 Onderwerp:
| |

|
Probeer die schroefjes goed vast te draaien aan de buitenkant zodat er niet een pinnetje los kan zitten, daarnaast kan je ook proberen die kabel via HDMI of VGA te laten lopen als het mogelijk is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 31 Okt 2009 14:34 Onderwerp:
| |

|
heb ik ook bij mijn laptop gehad, is het ook als je tegen het scherm drukt, of tegen de rand, dat hij dan knippert/verdwijnt? Ik zou iig het probleem melden aan alternate, valt gewoon onder de garantie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Maarten101 |
Geplaatst: 31 Okt 2009 14:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
XPowerStef schreef: | heb ik ook bij mijn laptop gehad, is het ook als je tegen het scherm drukt, of tegen de rand, dat hij dan knippert/verdwijnt? Ik zou iig het probleem melden aan alternate, valt gewoon onder de garantie  |
Gebeurt niks als ik er op druk BTW, moet ik hem opsturen naar Samsung, of naar Alternate? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|