Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Shadowx BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 23:26    Onderwerp: Te Koop James Cameron Avatar The Game - Nieuw Sealed (PS3) Reageren met citaat

Ik verkoop Avatar the Game nieuw in Seal (PS3 versie) kep hem namelijk gewonnen met een prijsvraag en is dus helemaal nieuw ongebruikt maar ik heb hem al op de Xbox 360 dus verkoop ik hem, de prijs die ik ervoor hebben wil is 30 euro inclusief verzendkosten en ik verstuur altijd in een nieuwe bubbeltjes envelop.

Als er iemand intresse heeft antwoord dan hier en stuur een PM, gezien ik niet elke dag PM`s lees maar wel het forum en dit topic is dat makkelijker voor me.

Greets

Laatst aangepast door Shadowx op 28 Jan 2010 01:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Is het ook de 360 versie die je hebt gewonnen? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk en het kan handig zijn voor eventuele kopers

Edit: Oops, Sony sectie, ik ga er dus vanuit dat het een PlayStation 3 versie is. Dacht dat dit onder Algemeen stond, mijn excuses
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Is het ook de 360 versie die je hebt gewonnen? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk en het kan handig zijn voor eventuele kopers

Edit: Oops, Sony sectie, ik ga er dus vanuit dat het een PlayStation 3 versie is. Dacht dat dit onder Algemeen stond, mijn excuses

Hi

Ja kep zelf de Xbox 360 versie gekocht en won verleden maand de PS3 versie met een prijsvraag ik kreeg hem verleden week pas binnen, maar ik heb het er toch ff bijgezet om welke versie het nu eigenlijk gaat is toch iets makkelijker bedankt om het op te merken maakt het wat makkelijker.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Verkocht.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mooi, dan gooi ik dit topic op slot
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: