Auteur |
Bericht |
|
Shadowx |
Geplaatst: 27 Jan 2010 23:26 Onderwerp: Te Koop James Cameron Avatar The Game - Nieuw Sealed (PS3)
| |

|
Ik verkoop Avatar the Game nieuw in Seal (PS3 versie) kep hem namelijk gewonnen met een prijsvraag en is dus helemaal nieuw ongebruikt maar ik heb hem al op de Xbox 360 dus verkoop ik hem, de prijs die ik ervoor hebben wil is 30 euro inclusief verzendkosten en ik verstuur altijd in een nieuwe bubbeltjes envelop.
Als er iemand intresse heeft antwoord dan hier en stuur een PM, gezien ik niet elke dag PM`s lees maar wel het forum en dit topic is dat makkelijker voor me.
Greets
Laatst aangepast door Shadowx op 28 Jan 2010 01:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 27 Jan 2010 23:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Is het ook de 360 versie die je hebt gewonnen? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk en het kan handig zijn voor eventuele kopers
Edit: Oops, Sony sectie, ik ga er dus vanuit dat het een PlayStation 3 versie is. Dacht dat dit onder Algemeen stond, mijn excuses  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 28 Jan 2010 01:45 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Is het ook de 360 versie die je hebt gewonnen? Dat wordt me namelijk niet echt duidelijk en het kan handig zijn voor eventuele kopers
Edit: Oops, Sony sectie, ik ga er dus vanuit dat het een PlayStation 3 versie is. Dacht dat dit onder Algemeen stond, mijn excuses  |
Hi
Ja kep zelf de Xbox 360 versie gekocht en won verleden maand de PS3 versie met een prijsvraag ik kreeg hem verleden week pas binnen, maar ik heb het er toch ff bijgezet om welke versie het nu eigenlijk gaat is toch iets makkelijker bedankt om het op te merken maakt het wat makkelijker. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 29 Jan 2010 23:06 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|