Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Okt 2008 22:47 Onderwerp: Mass Effect
| |

|
Graag wil ik een "Mass Effect"-topic opstarten. Ik weet niet of die er voorheen als was, maar mocht dat zo zijn, dan is dit een reboot van de eerdere versie.
Ik zal maar meteen beginnen met mijn vragen:
- Welke class kun je het beste kiezen?
- Maakt het verschil qua kracht (fysiek) wanneer je een vrouwelijk personage kiest? |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 21 Okt 2008 23:09 Onderwerp:
| |

|
Man of Vrouw maakt niets uit.
En de "beste" klasse is er niet, hangt totaal af van jouw speelstijl.
Ben lvl 60 Soldier en +/- level 45 Vanguard |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 21 Okt 2008 23:27 Onderwerp:
| |

|
Ik ben een 60 soldier en heb daarna met elke andere class gespeeld maar die speelde niet zo heel lekker .
Ik heb hem wel al vaak uitgespeeld. Echt een meesterwerk  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 10:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Adept is ook wel nice, in het begin is het wat moeilijker omdat je krachten nog niet al te veel voorstellen maar na een verloop van tijd blaas je groepen vijanden weg met 1 druk op de knop.
Lift, Throw en singularity zijn gewoon zalig
Als je trouwens van de hogervermelde krachten de achievement hebt van X aantal keer gebruiken dan kan je bij het maken van een nieuw character één van deze krachten selecteren als bonus.
Een Soldier met lift/throw/singularity is gewoon enorm sterk ^_^
Als je dan toch met soldier speelt kan je de Assault rifle achievement behalen waardoor je die skill ook mee kan geven aan andere classes. Een Adept met machinegeweren is ook wel sterk (al zijn machinegeweren overbodig als biotic gebruiker).
Damn, nu krijg ik weer zin in de game
Toch maar laten of ik ben weer een 100-tal uren kwijt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Okt 2008 12:18 Onderwerp:
| |

|
Dankjewel voor de tips.
Ik had, voordat ik dit topic startte, al een vrouwelijke Vanguard gemaakt, maar was bereid opnieuw te starten, mocht dit toch niet zo geweldig blijken... niet nodig dus. Ik ben nu weer bijna een Spectre. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenobixios |
Geplaatst: 22 Okt 2008 12:46 Onderwerp:
| |

|
Momenteel is de eerste (en hopelijk niet de laatste) DLC "bring down the sky" in de aanbieding.
Zeer leuke missie.
Raad ik iedereen aan |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Okt 2008 16:50 Onderwerp:
| |

|
Kenobixios schreef: | Momenteel is de eerste (en hopelijk niet de laatste) DLC "bring down the sky" in de aanbieding.
Zeer leuke missie.
Raad ik iedereen aan |
Wat kost die uitbreiding nu dan? Ik heb nog 200 punten over... |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 22 Okt 2008 17:20 Onderwerp:
| |

|
Heb je nog 200 punten extra nodig als ik het niet mis heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Okt 2008 18:02 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat hij momenteel 260 kost, heb em zelf voor 400 gekocht. Mass Effect 2 haal ik tevens wel op pc ipv op Xbox 360. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Okt 2008 21:15 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik denk dat hij momenteel 260 kost, heb em zelf voor 400 gekocht. Mass Effect 2 haal ik tevens wel op pc ipv op Xbox 360. |
Waarom op de PC?
En ik ga niet voor 60 punten weer een hele kaart kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenobixios |
Geplaatst: 22 Okt 2008 21:40 Onderwerp:
| |

|
ik geloof dat hij van 400 naar 300 punten is gegaan.
Mass effect 2 kijk ik ook naar uit.
Als de helft van de geruchten die we hier een tijd geleden zagen waar is.Wordt dat mijn favo spel allertijden  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Okt 2008 22:49 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | JasperCLA schreef: | Ik denk dat hij momenteel 260 kost, heb em zelf voor 400 gekocht. Mass Effect 2 haal ik tevens wel op pc ipv op Xbox 360. |
Waarom op de PC?
En ik ga niet voor 60 punten weer een hele kaart kopen  |
Omdat alles op PC nu eenmaal beter draait. Zelfs Saints Row 1 op een Full HD spelen is onmogelijk online bij het minste actie heb je al framedrops. Met MIJN pc heb ik dat niet en is bovendien nog goedkoper om games aan te schaffen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 22 Okt 2008 22:52 Onderwerp:
| |

|
ik ben er ook aan begonnen op PC, ben soldier class. Helaas nu gestopt vanwege amper tijd, zit weer tot over m'n oren met schoolwerk.. tis wel goed, je ziet duidelijk de hand van de makers van KOTOR |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 23 Okt 2008 19:12 Onderwerp:
| |

|
ik heb em net uitgespeelt wat een geweldige game !
ik ben wel bang dat elke zin die je zegt toch het zelfde zal gaan zijn ook al ga je voor paragon / die andere.., of moet ik me daar geen zorgen over maken en is elke regel die je kiest ook echt anders? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:39 Onderwerp:
| |

|
Een vriendelijk goededagje of een harde dreun tegen iemands gezicht...
Ik zie het verschil inderdaad ook niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Nov 2008 21:30 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraag over een bepaalde sidequest:
Deze quest kun je net voor je Spectre word beginnen.
- Het gaat om de persoon Samesh Bathia. Zijn vrouw is overleden en de overheid weigert haar lichaam terug te geven aan Samesh. Het is aan mij de taak om ervoor te zorgen dat het lichaam van Samesh' vrouw teruggebracht word, waardoor hij haar kan begraven.
Deze beste man vertelt me steeds dat Mr. Bokster (de persoon die ik moet aanspreken), gevonden in de 'expensive bar over there'. Maar ik heb geen enkel idee waar deze bar zit. Zou ik hier wat tips voor kunnen krijgen van mijn mede-leden? Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 09 Nov 2008 21:50 Onderwerp:
| |

|
Die linkertrap op en dan rechtdoor
Je hebt btw een map he Daar staat t denk ik ook op  |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 19 Nov 2008 19:27 Onderwerp:
| |

|
nice spel heb hem uitgespeeld
binnenkort verder als mijn xbox van geslacht veranderd is ga dan met mijn gastje verder alleen jammer dat ik sniper gekozen heb
trouwens wie hebben jullie laten sterven het vrouwtje of het mannetje?
vind het verhaal wel tof en het idee dat er een deel 2 komt is al helemaal vet hoop dat die binnenkort ook uitkomt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 19 Nov 2008 20:17 Onderwerp:
| |

|
Ik had een LVL 30 (ongeveer) Vanguard, helaas niet verder gelevelt omdat ik niet echt in het spel kwam. |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 19 Nov 2008 20:21 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een lever 60 Soldier en heb dan ook de game 2 keer uitgespeelt, was wel een gepuzzel aangezien ik de game had voordat er walkthroughs waren voor de game als je ergens vast zat  |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 24 Nov 2008 10:59 Onderwerp:
| |

|
AmazingShikoku schreef: | Ik heb een lever 60 Soldier en heb dan ook de game 2 keer uitgespeelt, was wel een gepuzzel aangezien ik de game had voordat er walkthroughs waren voor de game als je ergens vast zat  |
is 60 max dan?
aangezien ik na 1x spelen op 56 zit 0_o |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Nov 2008 11:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Yup, lvl 60 is het max level.
In je eerste playthrough maxen is nagenoeg niet mogelijk of je moet echt elke hoek van de wereld(en) hebben gezien.
Trouwens, de game bloeit pas echt open na de eerste keer uitspelen omdat je hierna verder kan gaan met een goed character in een pittige moeilijkheidsgraad.
Ook kan je je met vrijgespeelde bonusskills een nieuw character maken. Een Soldier met Singularity, Throw of Lift is zalig of een Biotic met enkele techskills speelt ook wel apart. Zo kan je de klassen nog een beetje aanpassen naar je zin
Zelf heb ik de X360 versie maar denk ik erover om de PC versie te halen vanwege de interface verbeteringen en een pak vloeiendere performance.
Kan iemand me zeggen of je Windows Live en/of achievements voor de PC versie hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Orian |
Geplaatst: 24 Nov 2008 16:32 Onderwerp:
| |

|
Kopen, zeker weten. Beste 360 game imo  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Nov 2008 16:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Speelduur is zowat 10-15 uurtjes als je enkel en alleen de hoofdquest aangaat. Als je de game op je gemak speelt en regelmatig sidequests vind of planeten ontdekt dan kan je het gerust rekken tot een 50-tal uurtjes.
Als je het dan 1x hebt uitgespeeld, kan je verder op de hogere (en leukere imho) moeilijkheidsgraden en je character maxen in level en gear of een nieuw karakter beginnen met bonusskills van je vorige character.
In ieder geval, voor € 26 heb je zeker waar voor je geld
De storende elementen: Veel geloop als je niet weet waar je moet zijn / Liften zijn gemaskeerde ladingstijden / verslavend spel  |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 24 Nov 2008 20:22 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Yup, lvl 60 is het max level.
In je eerste playthrough maxen is nagenoeg niet mogelijk of je moet echt elke hoek van de wereld(en) hebben gezien.
|
ben op zowat alle planeten geweest en had zowat alle questen gedaan tot ik er flauw van werd en de main quest maar ging doen...
dus het is wel mogelijk.. aangezien ik een paar planeten nog niet gezien heb
trouwens sniper is bagger class om mee te beginnen wist ik veel wat voor spel het was wist dat het een rpg was en 1e x spelen heb ik hem na 10 min eruit geflikkerd omdat ik het niets aan vond daarna wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |