Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Orian |
Geplaatst: 26 Nov 2008 15:47 Onderwerp:
| |

|
Het is niet mogelijk in je eerste playthrough, omdat in je eerste playthrough (met dat mannetje) het max lvl nog lvl 50 is. Pas als je door speelt met hem komen de laatste 10 lvl's vrij. |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 26 Nov 2008 16:26 Onderwerp:
| |

|
oke maar volgens mij was ik laatste x spelen wel lvl 56 hoor..
kan ook zijn dat ik die laatste 6 lvls in 2e x heb gekregen maar dan moet ik hard gelvld zijn :S
zal binnenkort even kijken.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:50 Onderwerp:
| |

|
Vandaag gebeurde me er toch iets raars...
Ik was rustig Mass Effect aan het spelen, tot ik het spel wilde opslaan. Dus ik druk op de START-toets, selecteer de 'SAVE'-optie, en op dat moment verdwenen bijna alle kleuren van het scherm. Ik had enkel nog een groene en grijs/bruine gloed op mijn scherm. Ook flikkerde het scherm de hele tijd, met licht en donkere lijnen door het scherm heen. Ik heb het spel daarom maar via een nieuw databestand ogeslagen, waarna ik de console uitzette. Ik heb het apparaat sindsdien niet meer aangezet. Vanavond probeer ik het nog eens, hopend dat het slechts een foutje was.
Mijn vraag is of iemand anders hier deze situatie (of een soortgelijke) weleens heeft meegemaakt. En zoja, was het tijdelijk? Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:58 Onderwerp:
| |

|
Ja zeer tijdelijk, daarna was het gedaan met Xbox 360. Ik hoop dat het bij jou anders gaat maar ik denk als je hem gaat aanzetten, je een RROD gaat krijgen. (DENK he, ik ben niet zeker) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2009 21:01 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ja zeer tijdelijk, daarna was het gedaan met Xbox 360. Ik hoop dat het bij jou anders gaat maar ik denk als je hem gaat aanzetten, je een RROD gaat krijgen. (DENK he, ik ben niet zeker) |
Dat zou natuurlijk een erg stevige domper zijn. Echter zijn er ergere dingen dan een RROD. We zullen zien. De tijd zal het ons leren...
Overigens bedankt voor de info! |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Feb 2009 21:13 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|