Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 08 Okt 2008 14:17 Onderwerp: Xbox 360 Towel Trick
| |

|
Ik ben van plan straks efe uit te proberen of de bekende towel trick werkt voor mijn kapotte Xbox 360. Alleen zou ik graag willen horen van een paar mensen of dit nou echt werkt want op youtube zijn er wel filmpjes maar hoe betrouwbaar is dit nou echt? Ze kunnen net zo goed een kapote Xbox 360 aanlaten en in de 15 minuten warm worden een nieuwe neerzetten waar de achterste stroom kabel niet goed inzit zodat je een soort van RROD krijgt, die er goed in doen en zeggen dat hun Xbox 360 het weer doet. Alvast Bedankt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Okt 2008 14:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het werkt, het is enkel niet aan te raden.
Met deze truc doet hij het inderdaad weer een poosje maar het is maar een verloop van tijd voordat hij in zijn rrod-gewoonte hervalt.
Het risico aan de towel-trick is dat het mogelijk is dat hiermee de overige hardware overbelast wordt en je daarmee dus de gehele 360 om zeep helpt.
Verder is het gebruik van deze truc uitgesloten uit de garantie-waarborg ALS ze bij het repair centrum erachter kunnen komen dat je die hebt gebruikt.
Je bent dus m.a.w. veel beter af om hem gewoon op te sturen en rustig de herstelperiode af te wachten dan kunstmatig de levensduur van de console te verlengen met een aantal weekjes om hem dan geweigerd terug te krijgen van het repaircentrum. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 16 Okt 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 25 Nov 2008 09:51 Onderwerp:
| |

|
btw zijn ook clamps die kun je er onder drukken...
zodat de boel weer stevig vast zit op het moederbord.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 25 Nov 2008 11:15 Onderwerp:
| |

|
btw zijn ook clamps die kun je er onder drukken...
zodat de boel weer stevig vast zit op het moederbord..
Wat denk je zelf? Een maand na de laatste post nog eens reageren? Ik denk persoonlijk dat hij het al lang opgelost heeft. Beetje domme manier om een oud topic weer nieuw leven in te blazen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Nov 2008 15:16 Onderwerp:
| |

|
mijn xbox is vandaag met de bus terug uit frankfurt aan het komen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 25 Nov 2008 15:19 Onderwerp:
| |

|
Het werkte trouwens, af en toe doet het een week maar soms ook maar 2-3 dagen. Heb Zondag een nieuwe besteld via Wehkamp, nou maar hopen dat die snel aankomt want ik will Fallout 3 weer verder spelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Danie-san |
Geplaatst: 04 Jan 2009 16:32 Onderwerp:
| |

|
Een vriend van me heeft dit een tijdje geleden geprobeerd. Het werkte, alleen na een paar dagen ging hij weer stuk. Niet aan te raden dus |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 05 Jan 2009 12:48 Onderwerp:
| |

|
ik heb het gisteren gebropeerd en er kwam rook uit me xbox 360 lol
hij dee het wel naar 30 min afkoelen maar naar een uur spelen kreeg ik ring of death al weer dat word dus een nieuwe xbox 360 kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Danie-san |
Geplaatst: 10 Jan 2009 13:35 Onderwerp:
| |

|
Ik kreeg van de week mijn 82 cm lcd tv binnen. Was helemaal blij natuurlijk, kon ik eindelijk op full hd gamen
Toen ik mijn Xbox erop aansloot en aanzette gaf hij de RROD.....
Ik heb toch het risico genomen en de towel trick gedaan, en hij doet het weer!
Nu afwachten voor hoelang. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 11 Jan 2009 18:51 Onderwerp:
| |

|
Danie-san schreef: | Ik kreeg van de week mijn 82 cm lcd tv binnen. Was helemaal blij natuurlijk, kon ik eindelijk op full hd gamen
Ik schat een week max.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 11 Jan 2009 18:59 Onderwerp:
| |

|
De Towel-Trick kan ik persoonlijk WEL aanraden.
Ik had mijn x-box vorig jaar februari gekocht (voor me verjaardag) rond de 20ste.
De 22ste ofzo had ik een RROD, maar een vriend van me die ook 360 had liet me toweltrick op youtube zien.
Heb ik gedaan.
En het werkte.
Toen 2 dagen later weer.
Weer gedaan.
En tot op heden HELEMAAL NOOIT NIET meer. Werkt tot nou bijna een jaar na dato nog steeds helemaal perfect.
Dus tja.
Sommige zullen denk ik beter reageren.
Ik zou zeggen: Stuur em wel ff op als je een RROD krijgt want als MS er 8er komt ben je het bokje Dus gewoon opsturen (niet speciaal voor marciano maar gewoon voor iedereen met RROD) |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 11 Jan 2009 19:12 Onderwerp:
| |

|
Zanar schreef: | Danie-san schreef: | Ik kreeg van de week mijn 82 cm lcd tv binnen. Was helemaal blij natuurlijk, kon ik eindelijk op full hd gamen
Ik schat een week max.  |
licht eraan hoe lang je het doet, soms smelt het er een beetje op en gaatie snel weer stuk, soms precies goed, maar je kan het ook overdrijven en dan smeelt het eraf.. en dan ben je de lul |
|
Terug naar boven |
|
|
Samael BS |
Geplaatst: 11 Jan 2009 20:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
2x RROD gehad met mijn xbox. eerste keer de towel trick gedaan en dat 3x herhaald. daarna opgestuurd, 2weken later teruggekregen waarna die na 1week weer kapot ging, 1 week moeten wachten tot ik m weer terugkreeg.
Daarna heb ik m maar verkocht en een elite er voor teruggekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Samael BS |
Geplaatst: 16 Jan 2009 07:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
Gezer schreef: | Samael BS schreef: | 2x RROD gehad met mijn xbox. eerste keer de towel trick gedaan en dat 3x herhaald. daarna opgestuurd, 2weken later teruggekregen waarna die na 1week weer kapot ging, 1 week moeten wachten tot ik m weer terugkreeg.
Daarna heb ik m maar verkocht en een elite er voor teruggekocht. |
Hmmm, is het niet zo dat als je de towel trick uitvoert je je garantie verliest? Hoe kan je dan je console hebben opgestuurd? | Nou je hebt je antwoord dan toch. je verliest je garantie dus niet |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 16 Jan 2009 08:56 Onderwerp:
| |

|
wel als ze het zien battie |
|
Terug naar boven |
|
|
Danie-san |
Geplaatst: 17 Jan 2009 10:14 Onderwerp:
| |

|
Zanar, je had gelijk, hij is weer naar de klote
Kga em binnekort zelf maar ff openmaken.
Kheb ook geen garantie meer want heb em van iemand gekocht die zei dat ie van de vrachtwagen was gevallen, en ik had er zoiezo al een andere vin ingezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kim0 |
Geplaatst: 18 Jan 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
En jij gelooft dat ie van de vrachtwagen is gevalen? als et een vriend van je is wel,maar als het marktplaats is,dan is t gwn bullshit |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 18 Jan 2009 22:21 Onderwerp:
| |

|
Danie-san schreef: | Zanar, je had gelijk, hij is weer naar de klote
Kheb ook geen garantie meer want heb em van iemand gekocht die zei dat ie van de vrachtwagen was gevallen, en ik had er zoiezo al een andere vin ingezet. |
from now on this topic shall be referred to as the F.A.I.L. topic, and YOU are now the MASTER OF F.A.I.L.! |
|
Terug naar boven |
|
|
Danie-san |
Geplaatst: 19 Jan 2009 00:37 Onderwerp:
| |

|
Dat heeft toch niets met falen te maken? Aan onzinnige reacties heeft niemand wat |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 19 Jan 2009 00:42 Onderwerp:
| |

|
je koopt toch geen xbox van iemand met zo'n verhaal? |
|
Terug naar boven |
|
|
Danie-san |
Geplaatst: 19 Jan 2009 01:29 Onderwerp:
| |

|
FloriX schreef: | je koopt toch geen xbox van iemand met zo'n verhaal? |
Ik kende hem goed, en ik kreeg pas een jaar nadat ik hem kocht de rrod. Dat ding was nieuw, elite plus 2 controllers plus limited halo voor 200 balle |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 19 Jan 2009 10:21 Onderwerp:
| |

|
FloriX schreef: | Danie-san schreef: | Zanar, je had gelijk, hij is weer naar de klote
from now on this topic shall be referred to as the F.A.I.L. topic, and YOU are now the MASTER OF F.A.I.L.! |
Ga jij ff naar de Steam forum met dat soort reacties.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 19 Jan 2009 15:54 Onderwerp:
| |

|
Danie-san schreef: |
Ik kende hem goed, en ik kreeg pas een jaar nadat ik hem kocht de rrod. Dat ding was nieuw, elite plus 2 controllers plus limited halo voor 200 balle |
Das dus een gestolen console he.... Ik zeg niet dat jouw vriend hem gestolen heeft, maar de console zelf is alleszins door iemand gepikt en 9 kansen op 10 dat je vriend dit wist.
Trouwens gewoon een opmerking: is een 360 echt zo onbetrouwbaar??? Ik hoor niks anders als krassen hier en RROD's daar en "het is reeds mijn 3e console op 1 jaar tijd"... Waarom kopen jullie die rommel in godsnaam als hij toch binnen een jaar of twee kapot gaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Jan 2009 16:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Niels schreef: | Waarom kopen jullie die rommel in godsnaam als hij toch binnen een jaar of twee kapot gaat? |
Halo 3, Mass Effect, Fable II, Dead or Alive 4, Ninja Gaiden 2, Gears of War, Lost Odyssey, Star Ocean 4, TES: Oblivion, Too Human, Tenchu Z, PGR, Crackdown, ...
Dus m.a.w. omdat 2-3 jaar gamen niets is ten opzichte van je console een 4-tal weken te missen.
Een beetje te vergelijken met 'een mens wordt niet herinnerd vanwege zijn laatste moment maar vanwege alle momenten gedurende zijn leven.'  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |