Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 13:14    Onderwerp: XBOX LIVE SHOULD BE FREE? Reageren met citaat

Sinds de laatste systeemupdate van PS3( 2.40 ) Zijn zijn functies bijna gelijk aan die van Xbox Live. Zou het dan kunnen dat Microsoft xbox live gratis maakt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

De functies zijn in geen 100 jaar gelijk aan Xbox Live door de 2.4 update. Daar mag Sony nog tig updates voor verrichten. Het lijkt alsof de functies gelijkstaan, maar bij gebruik merk je dat er niks van terecht is gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gratis zal Xbox Live nooit worden. Misschien zou Microsoft een ad-based Xbox Live Pearl ofzo moeten overwegen. Gratis Xbox Live'n in ruil voor ads te bekijken.
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu al 2 jaar een 360 en nu sinds 2 weken een ps3.
Hoe ongehoord ik mij erger aan het sony netwerk, trage downloads tot het installeren van demo's.
Serieus de tijd dat ik bezig ben om 1 demo'tje te zien te krijgen op de ps3 dan heb ik half de marketplace al gespeeld.

Het online gamen heb ik nog niet getest want ik was het al zat na het downloaden van de mgs4 update 1.01 ofzo.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

HcV83 schreef:
Hoe ongehoord ik mij erger aan het sony netwerk, trage downloads tot het installeren van demo's.
Ik heb echt het gevoel dat Nederlandse gamers verwend zijn met hun downloadsnelheden. Mijn lijn is namelijk compleet maxed out bij het downloaden op het PSN.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
De functies zijn in geen 100 jaar gelijk aan Xbox Live door de 2.4 update. Daar mag Sony nog tig updates voor verrichten. Het lijkt alsof de functies gelijkstaan, maar bij gebruik merk je dat er niks van terecht is gekomen.

Kleine typo 'Sony' hoort 'Microsoft' te zijn.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

EenGeregistreerdeGast schreef:
Roderick schreef:

Kleine typo 'Sony' hoort 'Microsoft' te zijn.

Onzin, Microsofts Xbox Live is echt in alle opzichten beter dan het PlayStation Network. De infrastructuur is beter, de snelheid is beter, de functies zijn beter, etc. Ik vind het geen probleem om hiervoor te betalen, het is voor mij ook duidelijk waarom ik betaal.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan nu wel zijn, dat is duidelijk ja. Maar over een tijdje zie ik dat voorbij gaan. XBL is al ruim 5 jaar oud ofzo en de PSN is dat net geen twee en het is al flink aan het vorderen. 'Playstation Home' en 'Life with Playstation' zijn een paar voorbeelden. Bovendien zijn er nu al geweldige features dat door velen gewoon genegeerd worden zoals globaal Remote Play en een Webbrowser waar je rechtstreeks Divx films van kan downloaden.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Life with PlayStation, Remote Play, Divx in een browser afspelen, wat een overbodig gelul Home moet zich nog bewijzen trouwens. Waar ik zo zat van word bij Sony discussies is dat de Sony verdediger altijd aankomt met: "het goede spul komt nog" waarbij ze vervolgens spul (zoals de tergend matige 2,4 update) hypen dat op andere consoles al twee jaar beschikbaar is. Hetzelfde geldt voor graphics, goede games, etc. Alles moet nog komen, en dat terwijl de PS3 straks toch echt 2 jaar op de markt is. Sony aanmoedigen terwijl ze extreem lang doen om op het niveau van de concurrent te komen: please. Ze moeten er voorbij, niet er achteraan sukkelen, dat geldt op alle fronten.

Microsoft innoveert weinig met Xbox Live, dat klopt helemaal, maar dat is ook niet nodig: het systeem is compleet, werkt nagenoeg perfect en was bij lancering innoverend genoeg. Wat moet je dan nog veranderen. Om even in Sony style nog wat te melden: eind dit jaar gaat Xbox Live over de kop: dus er komt zeker wel wat nieuws. Zullen ze op E3 vast wat over gaan melden.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

"Het goede spul komt nog", Waarom zou dat inderdaad zo vaak gezegd worden?
Het ligt aan één van de twee. Of jij (de 360 verdediger) bent te pessimistisch, of ik (de PS3 verdediger) ben te optimistisch.
Omdat één van de veel geprezen features (soort van) flopte geldt dat niet voor alle features, iets wat jij duidelijk tot het tegenstelling wil laten zien.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

lol is hier serieus een discussie over??!!!!!!! xboxlive is in alle opzichten beter dan psn .Punt
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil sowieso niet dat features floppen want ik heb een PS3 in huis waar ik zoveel mogelijk lol wil hebben. Daarom ben ik ook zo anti-het komt nog, want ik wil nu lol. En kom nu niet aan met: "Ga MGS4 nou maar halen", want daar schaam ik me al genoeg voor

Bij de 360 weet je dat er nu genoeg te spelen is, dat dat een jaar geleden zo was én dat dat in de toekomst zo gaat zijn. Bij de PS3 ging het zo: het gamesaanbod tijdens de US launch in 2006 viel tegen: "Wij europeanen krijgen wel een launch vol toppers": kwam niks van. Vervolgens verschoof het optimisme naar eind 2007: "Oke, de launch was aardig, maar eind 2007 komt het echte geweld!". Welgerekend 1 topper kwam er, dat wisten de PSfans ook goed. Dus de volgende boodschap: "2008 wordt het jaar van de PS3!" met lijsten vol exclusives die inmiddels in 2009 uitkomen of gewoon gecanned zijn. Nu is het al "2009 is het jaar van de PS3!". Beetje slap gelul voor een aankoop die begin 2007, eind 2007, of zelfs nu, te duur is voor hetgeen je ervoor krijgt. Maar dat is uiteraard mijn mening.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, Oke ik begrijp je punt wel maar het lijkt wel alsof je zegt dat we eigenlijk niets aan het prijzen zijn. Dat is niet waar, we zijn steeds hetzelfde pakketje aan het prijzen (LBP, KZ2, FF13, Home etc etc) maar..... dat wordt steeds uitgesteld lol.

dark lars schreef:
lol is hier serieus een discussie over??!!!!!!! xboxlive is in alle opzichten beter dan psn .Punt

Als je een beter zou lezen gaat het niet om PSN versus XBL heden maar om PSN versus XBL toekomst.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

nee ik las alleen de eerste paar posts en toen was ik zo verbaasd dat ik er ff iets van moest zeggenb

ik denk als psn net zo goed wil worden ze er ook geld voor meoten vragen hoor
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote=EenGeregistreerdeGast]Als je een beter zou lezen gaat het niet om PSN versus XBL heden maar om PSN versus XBL toekomst.[/quote]

Dat is jou discussie, niet die van dit topic. De discussie is: of Xbox live gratis moet worden nu PSN dankzij de 2.40 update dezelfde mogelijkheden gratis aanbiedt.

Waar het nu op neer komt is dat iemand de winkel binnenloopt en nog de overweging moet maken om of een 360 of een ps3 in huis te halen.
PSN is gratis en XBL is dokken. Keuze makkelijk gemaakt denkt die persoon dan.

Ik dacht tot voor kort serieus dat PSN niet veel onder deed voor XBL, maar mijn god wat zat ik fout.
Microsoft krijgt op dat gebied te weinig krediet als je het mij vraagt, niet alleen software matig maar ook hardwarematig (van stabiliteit tot het produceren van geluid)
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja het moet gratis worden en wel nu meteen!

maar efe serieus microsoft verdient heel veel geld aan xbox live gold members dus gratis maken zou erg dom zijn goedkoper kan altijd
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
Stel nu dat je op een gegeven moment op de PS4 en de Xbox 720 komt waarbij het PSN en Xbox Live dezelfde functies aanbieden. Dat komt er uiteindelijk wel. Je kunt niet eindeloos zinvolle features blijven toevoegen. (Of het komt op hetzelfde neer: Virtual Console, PSOne Classics en Xbox Originals). Wat denk je dan? Sowieso, het is geen idee van: zijn ze gelijk? Maar eerder: is de perceptie gelijk? Op het moment dat de perceptie van beiden gelijk is bij nieuwe consumenten komt de vraag van betalend versus gratis spelen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony en perceptie, dat brengt ze deze generatie een aardig eind.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
dark lars schreef:
Stel nu dat je op een gegeven moment op de PS4 en de Xbox 720 komt waarbij het PSN en Xbox Live dezelfde functies aanbieden. Dat komt er uiteindelijk wel. Je kunt niet eindeloos zinvolle features blijven toevoegen. (Of het komt op hetzelfde neer: Virtual Console, PSOne Classics en Xbox Originals). Wat denk je dan? Sowieso, het is geen idee van: zijn ze gelijk? Maar eerder: is de perceptie gelijk? Op het moment dat de perceptie van beiden gelijk is bij nieuwe consumenten komt de vraag van betalend versus gratis spelen.

ahahhaha joni ik wist dat je daarop zou reageren, enik wist ook dat ik dan niets van je reactie zou begrijpen....????

Ik raak je al kwijt bij stel, want ik heb het over iets wat al is en betrek daar de toekomst niet bij ^^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
Ik raak je al kwijt bij stel, want ik heb het over iets wat al is en betrek daar de toekomst niet bij ^^
Een discussie moet niet altijd over het heden gaan, het is niet omdat je vindt dat iets nu niet evenwaardig is, dat je niet kan nadenken over de toekomstige evolutie ervan.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
dark lars schreef:
Een discussie moet niet altijd over het heden gaan, het is niet omdat je vindt dat iets nu niet evenwaardig is, dat je niet kan nadenken over de toekomstige evolutie ervan.

je zegt nu dus; PSN doet neit onder van XBL omdat het in de toekomst beter/net zo goed kan worden???

ik zeg dat xbl nu beter is en dat daar neit over te twisten valt, met een tegenargument waarbij je de toekomst betrekt vreanderd daar niks aan hoor??? xbl is beter dan psn .
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
Joni Philips schreef:
dark lars schreef:

je zegt nu dus; PSN doet neit onder van XBL omdat het in de toekomst beter/net zo goed kan worden???

ik zeg dat xbl nu beter is en dat daar neit over te twisten valt, met een tegenargument waarbij je de toekomst betrekt vreanderd daar niks aan hoor??? xbl is beter dan psn .

Dat zegt Joni toch helemaal niet? Hij zegt dat je beter een discussie kunt voeren of het wel of niet betalen voor Xbox Live, op het moment dat de services gelijk aan elkaar zijn, iets wat op dit moment niet het geval is, omdat Xbox Live beter is dan het PSN.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dark lars is gewoon koppig.

Ik denk overigens wel dat MS wel een hoge ogen gooit als XBL gratis word. Ik weet zeker (bij mij in elk geval) dat het tegen ze werkt als mensen een console willen kopen. Ik heb geen ervaring met XBL maar PSN vind ik goed genoeg werken. Ik erger me alleen wel aan de tergende slome PSN servers van EA in BFBC... Of het komt door de regio's...
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
dark lars schreef:
Joni Philips schreef:
dark lars schreef:

Dat zegt Joni toch helemaal niet? Hij zegt dat je beter een discussie kunt voeren of het wel of niet betalen voor Xbox Live, op het moment dat de services gelijk aan elkaar zijn, iets wat op dit moment niet het geval is, omdat Xbox Live beter is dan het PSN.

jawel hoor

Wat denk je dan? Sowieso, het is geen idee van: zijn ze gelijk? Maar eerder: is de perceptie gelijk?

dus hierop baseer je dat je neit moet kijken naar wat ze nu zijn maar wat ze in de toekomst kunnen zijn..

dus volgens dat moet je niet kijken of xbl nu beter is maar of het dat over een paar jaar nog is.

en dat heeft niks te maken met wat ik zei, namelij kdat xbl nu beter is

en als je mijn reactie quote met de reactie die joni gaf( wat hij dus deed)..dan zegt hij dat dus wel...^^, neit dat ik er zo veel om geef maar idd ik ben koppig..
en en en en, dat was het weer
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
jawel hoor

Wat denk je dan? Sowieso, het is geen idee van: zijn ze gelijk? Maar eerder: is de perceptie gelijk?

dus hierop baseer je dat je neit moet kijken naar wat ze nu zijn maar wat ze in de toekomst kunnen zijn..

Hoe maak jij uit deze zin(nen) op dat Joni zegt dat je niet naar het heden maar naar de toekomst moet kijken?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: