| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
| dark lars |
Geplaatst: 06 Jul 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
ik dacht dat perceptie dat betekende , blijkbaar niet, dan heb ik het fout..sorry dan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 06 Jul 2008 23:05 Onderwerp:
| |

|
Live moet wel gratis worden alleen nog niet op dit moment.
Mijn argument: Sony gaat, en dat staat 100% vast, genoeg kwaliteit bieden die ervoor zullen zorgen dat er geen ontevredenheid meer is met het PSN. Either in this life or the next (Ps4).
Hoe ik tot mijn argument kom: MS heeft meer dan genoeg online- en softwareervaring door een vroege "test" bij de eerste Xbox en hun PC software. Vergeet niet dat dit een grote zo niet de grootste rol heeft gespeeld bij het feit dat Live gewoon goed in elkaar zit op dit moment; MS wist al vroeg wat de gamers wilden zien en heeft dit met Live aangeboden.
Sony komt pas bij hun derde generatie console met serieuze online dingen en moet door schade en schande (en afkijken bij de competitie) leren wat de klant uiteindelijk wil hebben.
Als MS niet uitkijkt zal het verschil straks niet meer de prijs waard zijn die wordt betaald voor Live daarom vind ik dat ze het gratis moeten maken of het verschil groter moeten maken. Ik gok zelf ook op dit laatste. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 06 Jul 2008 23:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| HcV83 |
Geplaatst: 06 Jul 2008 23:21 Onderwerp:
| |

|
Ik ben het niet met je eens Nash. Online gaming is al sinds quake1 populair, dit dan wel op de pc maar toch al deze kennis wordt vrijgegeven voor de hardware boeren en de softwaredevelopers.
Sony's marketing afdeling maakt een plan waarbij alle uitgaven en inkomsten berekend worden. Zij hebben aangegeven om iets gratis aan te bieden, daar bewust voor gekozen en daar een bepaald budget voor vrij te geven.
Terwijl Microsoft overal ter wereld servers plaatst dankzij de inkomsten moet sony het beduidend met minder doen. Als ze willen dan kan het net zo goed zijn als XBL maar sony doet het bewust niet. Het is dus niet zo dat Microsoft meer kennis heeft op dit gbied.
@ dark lars.
De perceptie van mensen nu is dat ze denken dat PSN gelijkwaardig is aan XBL, het heeft niet zozeer te maken met de toekomst. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 06 Jul 2008 23:49 Onderwerp:
| |

|
Dus de 2.40 update werkt voor geen reet? Want bij een vriend van mij met een PS3 kon hij niet eens muziek draaien over COD4, een of ander probleem met COD4 zelf. Op men 360 daarentegen kan ik het al bijna een jaar
En hij klaagt ook dat een update een halfuur duurt om te downen. Maar hij heeft wel geen last van lag. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 07 Jul 2008 00:05 Onderwerp:
| |

|
| HcV83 schreef: | Ik ben het niet met je eens Nash. Online gaming is al sinds quake1 populair, dit dan wel op de pc maar toch al deze kennis wordt vrijgegeven voor de hardware boeren en de softwaredevelopers.
Sony's marketing afdeling maakt een plan waarbij alle uitgaven en inkomsten berekend worden. Zij hebben aangegeven om iets gratis aan te bieden, daar bewust voor gekozen en daar een bepaald budget voor vrij te geven.
Terwijl Microsoft overal ter wereld servers plaatst dankzij de inkomsten moet sony het beduidend met minder doen. Als ze willen dan kan het net zo goed zijn als XBL maar sony doet het bewust niet. Het is dus niet zo dat Microsoft meer kennis heeft op dit gbied.
|
Ik doelde dus op online op consoles. Sony heeft beduidend minder ervaring dan MS. Daarnaast heeft MS een generatie lang kunnen experimenteren met een mindere versie van Xbox Live om vervolgens bij de 360 een verbeterd meer-op-de-gamer gerichte Live aan te bieden. Ervaring met online gaming op de MS operatin systems heeft ook een rol gespeeld, dit kan - wat je ook zegt - niet genegeerd worden. Sony heeft gewoon minder ervaring met software en veel meer ervaring met hardware, dit zie je ook terug in de consoles.
De keuze voor gratis online middels PSN is gemaakt omdat Sony ervan bewust is dat Live te ver is uitgelopen en hun huidige aanbod gewoon niks is vergeleken met Live. Geld vragen voor de (crappy-)PSN zoals deze op dit moment is zou waarschijnlijk een reductie van meer dan de helft aan online klanten betekenen.
Dat Sony het net zo goed als Live kan maken door geld te vragen zodat er uitgebreid kan worden kan goed mogelijk zijn echter dan zou Sony het wel gedaan hebben ipv achter de feiten aan te lopen.
Ik geloof zelf dat beide uiteindelijk gratis zullen zijn en hun inkomsten door middel van online ads binnen zullen halen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 07 Jul 2008 00:16 Onderwerp:
| |

|
ja dat had ik ook ff opgezocht en daarom had ik me dus verontschuldigd..als iemand zich aangevallen voelde dan iiig |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Bates |
Geplaatst: 07 Jul 2008 01:30 Onderwerp:
| |

|
ik zou het helemaaaaal niet erg vinden als xbox live gratis was
ik vind et wel zielig dat psn zo erg op xbox live lijkt dat mensen gaan denken dat ps3 het zelfde bied voor niks. en ook dat de ps3 dat juist na gaat doen? dan geef je toch toe dat je er geen moer van bakt, lijkt me geen goeie marketings strategie dat laten zien..
en toch die ongeregistreede fanboys die roepe dat ps3 beter is maar die stelling dan nergens op kunnen baseren.. ik heb er geen woorden voor.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 07 Jul 2008 12:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dark lars schreef: |
ja dat had ik ook ff opgezocht en daarom had ik me dus verontschuldigd..als iemand zich aangevallen voelde dan iiig |
No problems  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Niels |
Geplaatst: 07 Jul 2008 13:44 Onderwerp:
| |

|
En de Wii dan, waarom spreekt niemand daarover?
Hoe zit het eigenlijk met de Wii, hebben ze online features (behalve zo'n dwaze wereldbol)? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 07 Jul 2008 17:01 Onderwerp:
| |

|
wii kan eigenlijk imo geen bal ervan terechtbrengen alsje lekker online wil gaan, het is allemaal te steriel volgens mij, wie wil er nu zijn woorden KIEZEN uit een lijstje om te babbelen? Wel goed tegen kindermisbruik en van die dingen, maar het stoot echte gamers wel af hoor. Alhoewel er op XBL van die klojo's zijn met een vocabularium die zich beperkt tot fuck you en faggot. Ieder huisje heeft zijn inlegkruisje zouk maar zeggen
De wii wordt helaas beperkt door zijn opslagmedium, waardoor maps en films niet doenbaar zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jul 2008 17:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Magnum Delta |
Geplaatst: 07 Jul 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
bjistug perfecte samenvatting  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 07 Jul 2008 18:23 Onderwerp:
| |

|
Ik moest toch wel zeggen dat ik het klote vond dat ik 3 maanden Xbox live moest nemen om Oblivion add ons te downloaden, dan heb ik liever zoals bij PSN waar online gaan geen geld kost (maar dan had ik weer geen add ons voor Oblivion kunnen downloaden en er zijn ook geen PSN Cards) ach ik zie bij elk wel iets dat ik niet graag heb.
Maar over die downloadsnelheid, ik merkt toch niet veel verschil als ik iets download van PSN of XBLV. Mss dat Xbox live 10 seconden sneller iets download van 1 gig maar dat is echt mierenneuken =p. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Bates |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:00 Onderwerp:
| |

|
@ Joni Philips
dat beeld verandert nu de ps3 alle online features van de xbox copieert |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 08 Jul 2008 22:06 Onderwerp:
| |

|
| Master Bates schreef: | | dat beeld verandert nu de ps3 alle online features van de xbox copieert |
Kopiëren is volgens mij exact overnemen.
Misschien kijken ze wel af bij de 360 maar ze maken sowieso hun eigen versie.
Het is een beetje onlogisch om achter te blijven bij je concurrent. Wanneer de concurrent iets heeft wat erg succesvol is wil je het zelf ook hebben als bedrijf, en dat is wat Sony doet op hun eigen manier. Zoals elk willekeurig bedrijf het zou doen ^^
tot zo ver het gedeelte waarom het geen kopiëren is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Killer |
Geplaatst: 17 Jul 2008 21:50 Onderwerp:
| |
|
13 Maanden Xbox Live nu voor 45 euro bij www.gamevision.nl . Je kan er ook voor kiezen om de code naar je email te laten sturen. Dan scheeld dat weer 1,99 verzendkosten.
Xbox Live is het betalen ook waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| gamegrounds |
Geplaatst: 18 Jul 2008 00:40 Onderwerp:
| |
|
ik betaal al voor mijn 3e jaar xbox live, en omdat ik nooit problemen heb blijf ik hier zeker ook voor betalen.
verder werkt alles op de xbox gewoon geweldig
ik haal muziek en films direct van mijn laptop af, ze staan allebei op het draadloze netwerk en er is geen vertraging of hapering in de muziek en films
de ps3 heeft dan wel ingebouwde wifi en bluetooth maar de xbox blijft voor mij het beste |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 18 Jul 2008 10:46 Onderwerp:
| |

|
| Master Killer schreef: | 13 Maanden Xbox Live nu voor 45 euro bij www.gamevision.nl . Je kan er ook voor kiezen om de code naar je email te laten sturen. Dan scheeld dat weer 1,99 verzendkosten.
Xbox Live is het betalen ook waard. |
Is die site te vertrouwen? Die deal klinkt namelijk erg goed en mijn gold is net op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Killer |
Geplaatst: 18 Jul 2008 13:48 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|