Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Zokun90 BerichtGeplaatst: 22 Apr 2008 15:43    Onderwerp: Favoriete Film? Reageren met citaat

Vreemd dat deze topic nog niet bestaat, ´Welke film je als laatst gezien´ doet het hem nie echt
Hier kun je de beste film in je mening geven en ook waarom.

Die van mij is Fight Club , het verhaal is in mijn ogen zeer interessant, hoe mensen gewoon echt zo kunnen genieten om jezelf in bare knuckle gevechten in te geven. kan ik enigszins begrijpen. Brad pitt vond ik al een coole acteur (there, I said it) Goed geacteerd, hoewel het niet bepaald oscar-worthy was, maar ik vond het wel goed genoeg. De twist op het eind is natuurlijk het beste aan de film. Vele mensen vonden die wel voorspelbaar, voor mij absoluut niet. ik vond het ook geweldig hoe alles toen op z´n plaatje viel, heb ik bij geen enkel film meegemaakt. Daarom is deze film zelfs vetter als je hem voor de 2e keer bekijkt. Deze film wordt ook gewaardeerd als één van de beste door vele anderen (check imdb.com en moviemeter.nl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Apr 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal er een paar opnoemen

Jurassic Park 1,2 en 3

Jurassic Park deel 1 was echt een beest van een film. De effecten van de film waren ongelofelijk vooral omdat deze film in 1993 uitkwam. De dinosaurussen waren ook zeer realistisch. Man, ik ben gewoon een erge fan van Spielberg.

Rocky 1 & 2

De muziek, de training montage, het vechten, lopen op de trap van Philadelphia Museum of Art. Deze twee films zijn gewoon klassiekers en zeker het kijken waard. De latere films waren niet echt super hellaas.

Close Encounters of the Third Kind

Weer een topper van Spielberg en zeker het kijken waard

Dead serie (Dawn of the Dead, Day of the Dead, etc.)

Ben dol op horror films zoals Nightmare on Elmsteert, Friday the 13th en Hellraiser maar het liefst hou ik van zombie films en vooral de remake van Dawn of the Dead was echt gaaf

En ik heb nog zo veel meer.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 22 Apr 2008 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=449

En wat is dit dan.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 22 Apr 2008 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, ik zou kunnen zweren dat ik goed gekeken had
Laat deze maar zitten
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: