Beste event? |
Tecmo's Nite Out |
|
0% |
[ 0 ] |
Square-Enix Party |
|
0% |
[ 0 ] |
Sony Gamer's Day |
|
50% |
[ 6 ] |
Ubi Days |
|
25% |
[ 3 ] |
Nintendo Media Summit |
|
25% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 12 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Mei 2007 20:48 Onderwerp: Beste event van de afgelopen maand
| |
Eindredacteur

|
De afgelopen maand ging E3 niet meer door, maar enkele belangrijke publishers wilden dat toch even goed maken. Welk event vonden julie het interessants? Bij mij was de Gamer's Day, niet moeilijk als drie van de vier anderen geen grote aankondigingen hadden eigenlijk. Square Party wordt gered in mijn ogen dankzij The Last Remnant, anders hadden ze het ook niet moeten organiseren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 26 Mei 2007 10:49 Onderwerp:
| |

|
By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel. Sony heeft die games hard nodig in 2007 en men laat zien dat er een boel kwaliteit inhouse is. Goeie 2e zijn de Ubi days, weinig schokkends, maar bewegende beelden van Assassins Creed, BiA: HH en SC: Conviction zijn altijd goed  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 26 Mei 2007 10:52 Onderwerp:
| |
![]()
|
Uncharted zag er goed en sfeervol uit en ook Heavenly Sword gaf me weer meer vertrouwen in Sony. Daarbij was LBP natuurlijk weer ongelooflijk schattig!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 26 Mei 2007 11:15 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel. |
awel dat doet me deugd dat je dat zegt,want je moet toegeven dat je SOMS een beetje van het ''xboxfan type"" in je hebt (btw deze post is niet negatief bedoeld ,maar zeer positief) |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 26 Mei 2007 11:24 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Roderick schreef: | By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel. |
awel dat doet me deugd dat je dat zegt,want je moet toegeven dat je SOMS een beetje van het ''xboxfan type"" in je hebt (btw deze post is niet negatief bedoeld ,maar zeer positief) |
Objectiviteit hoeft niet negatief te zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|