Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Beste event?
Tecmo's Nite Out
0%
 0%  [ 0 ]
Square-Enix Party
0%
 0%  [ 0 ]
Sony Gamer's Day
50%
 50%  [ 6 ]
Ubi Days
25%
 25%  [ 3 ]
Nintendo Media Summit
25%
 25%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2007 20:48    Onderwerp: Beste event van de afgelopen maand Reageren met citaat
Eindredacteur

De afgelopen maand ging E3 niet meer door, maar enkele belangrijke publishers wilden dat toch even goed maken. Welk event vonden julie het interessants? Bij mij was de Gamer's Day, niet moeilijk als drie van de vier anderen geen grote aankondigingen hadden eigenlijk. Square Party wordt gered in mijn ogen dankzij The Last Remnant, anders hadden ze het ook niet moeten organiseren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Mei 2007 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat

By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel. Sony heeft die games hard nodig in 2007 en men laat zien dat er een boel kwaliteit inhouse is. Goeie 2e zijn de Ubi days, weinig schokkends, maar bewegende beelden van Assassins Creed, BiA: HH en SC: Conviction zijn altijd goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 26 Mei 2007 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted zag er goed en sfeervol uit en ook Heavenly Sword gaf me weer meer vertrouwen in Sony. Daarbij was LBP natuurlijk weer ongelooflijk schattig!
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 26 Mei 2007 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel.

awel dat doet me deugd dat je dat zegt,want je moet toegeven dat je SOMS een beetje van het ''xboxfan type"" in je hebt (btw deze post is niet negatief bedoeld ,maar zeer positief)
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 26 Mei 2007 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
Roderick schreef:
By far Sony Gamer's Day natuurlijk: enkele leuke aankondigingen, maar vooral de bewegende beelden van Heavenly Sword, R&C en Uncharted deden het wel.

awel dat doet me deugd dat je dat zegt,want je moet toegeven dat je SOMS een beetje van het ''xboxfan type"" in je hebt (btw deze post is niet negatief bedoeld ,maar zeer positief)

Objectiviteit hoeft niet negatief te zijn
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: