Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2009 09:57 Onderwerp:
| |

|
Oh, kon Matt Parkman zo'n grote explosie veroorzaken door zichzelf op te blazen? Het was mij niet echt duidelijk of dat die explosie moest veroorzaken, hij leek niet echt genoeg explosief materiaal bij zich te hebben =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mei 2009 11:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Uchiha_Shadow schreef: | Oh, kon Matt Parkman zo'n grote explosie veroorzaken door zichzelf op te blazen? Het was mij niet echt duidelijk of dat die explosie moest veroorzaken, hij leek niet echt genoeg explosief materiaal bij zich te hebben =/ | Dat was Gabriel Gray's explosie, nog uit de Arthur verhaallijn van het seizoen. Die is vermeden door het stoppen van dat bedrijf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2009 13:15 Onderwerp:
| |

|
Nee ik bedoel de nieuwe, die in Washington, niet van de hele wereld... geloof ik. Misschien vergis ik me, we hebben zo veel explosies te stoppen gehad =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mei 2009 14:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Oh die, dat was gewoon een afbeelding van Matt die ontploft. Dat is gestopt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 05 Mei 2009 14:51 Onderwerp:
| |

|
Damn, ik moet maar weer eens beginnen met kijken. Ik zit nog steeds op aflevering 6 van Seizoen 3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 06 Mei 2009 23:28 Onderwerp:
| |

|
NOOOOOOOOOOOO, ik moet wachten tot fucking 22 september om Season 4 te zien !!!
Trouwens, Season 1 was geweldig, maar 2 en 3 waren matig. Vooral 3, alsof ze geen geld meer hadden voor special effects ofzo. Was volgens mij ook zo en je ziet het duidelijk terug in de serie. Sowieso die verhaallijn is fucked up.
Ik hoop dat ze het rechtzetten met Season 4 en dat ze eens met elkaar rond de tafel gaan zitten en één FUCKING GOED VERHAAL NEERZETTEN plus de SPECIAL EFFECTS!!! FUCK GVD! |
|
Terug naar boven |
|
|
RadiusK |
Geplaatst: 12 Jun 2009 12:33 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 22 Jun 2009 10:03 Onderwerp:
| |

|
En der zijn ook speculaties dat Claire een Lesbian wordt.
Tussen de spoilers staat dat ze een roomie krijgt waar ze een oogje op heeft. Ik ben benieuwd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 22 Jun 2009 11:29 Onderwerp:
| |

|
@ Lord Dusk:
Ik ben nu 3 seizoenen trouw gebleven maar als dat waar is stop ik met kijken. Dan draait de hele serie dadelijk gewoon om geilen op Hayden  |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 22 Jun 2009 11:35 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Jun 2009 13:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Bekos schreef: | @ Lord Dusk:
Ik ben nu 3 seizoenen trouw gebleven maar als dat waar is stop ik met kijken. Dan draait de hele serie dadelijk gewoon om geilen op Hayden  | Oh? ik dacht dat dat de enige reden was dat die serie effectief nog wordt uitgezonden in de VS? En ja, het zou sucken. Ik wil minder Hayden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Sep 2009 09:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Wow, T-Bag en Grace Sheffield (The Nanny) in Heroes S4. Het blijft grappig welke ervaring Prison Break had op Robert Knepper. Hij houdt nog altijd zijn 'afgehakte' hand beneden terwijl hij uitleg geeft met de andere. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 23 Sep 2009 15:56 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | NOOOOOOOOOOOO, ik moet wachten tot fucking 22 september om Season 4 te zien !!!
Trouwens, Season 1 was geweldig, maar 2 en 3 waren matig. Vooral 3, alsof ze geen geld meer hadden voor special effects ofzo. Was volgens mij ook zo en je ziet het duidelijk terug in de serie. Sowieso die verhaallijn is fucked up.
Ik hoop dat ze het rechtzetten met Season 4 en dat ze eens met elkaar rond de tafel gaan zitten en één FUCKING GOED VERHAAL NEERZETTEN plus de SPECIAL EFFECTS!!! FUCK GVD! |
QFT, ben afgekaat met dat tijdreizen.. Seizoenen 2 (en 3) waren slecht.
En seizoen 1 wordt nu toch herhaald? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2009 17:00 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Bekos schreef: | @ Lord Dusk:
Ik ben nu 3 seizoenen trouw gebleven maar als dat waar is stop ik met kijken. Dan draait de hele serie dadelijk gewoon om geilen op Hayden  | Oh? ik dacht dat dat de enige reden was dat die serie effectief nog wordt uitgezonden in de VS? En ja, het zou sucken. Ik wil minder Hayden. |
Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid
Anyways, ik vond de eerste episodes zeker vet. Als ze nu gewoon blijven doorgaan met een goed verhaal en niet hier en daar de steken laten vallen.
Ik vond Hayden wederom weer ziekelijk chill om naar te kijken, ze is gewoon echt heeeel knap. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Sep 2009 19:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nelus schreef: | Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid. | Het spijt me dat ik een goede verhaallijn wil in Heroes en geen gegeil op Hayden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nelus schreef: | Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid. | Het spijt me dat ik een goede verhaallijn wil in Heroes en geen gegeil op Hayden. |
Excuses niet aanvaard, een goede verhaallijn en gegeil op Hayden, het één sluit het ander niet uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 13 Okt 2009 10:44 Onderwerp:
| |

|
Zooo lekker aflevering maar weer eens die 5e van het seizoen
* En wat ik zei over dat lesbische gedoe klopt ook nog :O * |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 14 Okt 2009 08:11 Onderwerp:
| |

|
Ik moet die 5e nog kijken, ik ga zometeen kijken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Mei 2010 21:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Het heeft uiteindelijk drie seizoenen langer dan verwacht geduurd, maar het is nu toch gebeurd: Heroes is dood!
Citaat: | Bad news for the few remaining fans of "Heroes": The series, once upon a time a contender for mega-franchise status, has finally been cancelled. News ends speculation that NBC was looking to bring the show back on a limited basis to wrap things up. That was still considered a real possibility until recently. But having picked up 11 new shows for fall, NBC likely didn't see the need, the room or the money necessary to make such an arrangement. |
http://weblogs.variety.com/on_the_air/2010/05/nbc-stops-holding-out-for-heroes.html |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Mei 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
Gelukkig maar. Jammer dat het niet iets beter had kunnen eindigen, maar volumes 3/4 waren echt pijnlijk om te kijken. 5 was matig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 15 Mei 2010 22:19 Onderwerp:
| |

|
goed nieuws... laatste seizoen/volume was er nog even hoop dat alles werd rechtgezet, vooral de eerste 7 episodes waren ijzersterk, maar daarna was het om ongelooflijk van te huilen. Ik vind het nog altijd de slechtste beslissing ooit om Peter van z'n krachten te ontdoen sindsdien hebben ze zich klem gezet. Peter was eerst "the chosen one", maar daarna was ie niet eens beter dan de rest |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Mei 2010 22:26 Onderwerp:
| |

|
Peter's Ierse vriendin zal voor altijd vast zitten in die kut toekomst
En ze wisten inderdaad duidelijk niet waar ze naar toe moesten met Volume 5, wat toch aardig begon. Volume 2 (met Adam) vond ik nog heel aardig, maar wel duidelijk te langzaam. Toen ze met volumes 3 en 4 de vaart er in stopten werdt het echt een ongelofelijk knoeiboel.
Leuk feitje: Nathan is in elk volume 1 keer dood gegaan. 5 keer dood, dus. Eigenlijk 6 omdat hij in het laatste volume 2 (+) keer dood is gegaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |