Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, kon Matt Parkman zo'n grote explosie veroorzaken door zichzelf op te blazen? Het was mij niet echt duidelijk of dat die explosie moest veroorzaken, hij leek niet echt genoeg explosief materiaal bij zich te hebben =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Uchiha_Shadow schreef:
Oh, kon Matt Parkman zo'n grote explosie veroorzaken door zichzelf op te blazen? Het was mij niet echt duidelijk of dat die explosie moest veroorzaken, hij leek niet echt genoeg explosief materiaal bij zich te hebben =/
Dat was Gabriel Gray's explosie, nog uit de Arthur verhaallijn van het seizoen. Die is vermeden door het stoppen van dat bedrijf.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee ik bedoel de nieuwe, die in Washington, niet van de hele wereld... geloof ik. Misschien vergis ik me, we hebben zo veel explosies te stoppen gehad =/
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oh die, dat was gewoon een afbeelding van Matt die ontploft. Dat is gestopt.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn, ik moet maar weer eens beginnen met kijken. Ik zit nog steeds op aflevering 6 van Seizoen 3.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Mei 2009 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

NOOOOOOOOOOOO, ik moet wachten tot fucking 22 september om Season 4 te zien !!!

Trouwens, Season 1 was geweldig, maar 2 en 3 waren matig. Vooral 3, alsof ze geen geld meer hadden voor special effects ofzo. Was volgens mij ook zo en je ziet het duidelijk terug in de serie. Sowieso die verhaallijn is fucked up.

Ik hoop dat ze het rechtzetten met Season 4 en dat ze eens met elkaar rond de tafel gaan zitten en één FUCKING GOED VERHAAL NEERZETTEN plus de SPECIAL EFFECTS!!! FUCK GVD!
Terug naar boven
RadiusK BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Heroes wordt ge T-bagged!

T-bag, je weet wel, dat geniale personage uit Prisonbreak, zal namelijk de nieuwe bad guy zijn in het volgende seizoen van Heroes. Nou ja, de acteur die T-bag speelt in ieder geval.

http://www.tv.com/story/15425.html?ref_story_id=15425&ref_type=1101&ref_name=story
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat

En der zijn ook speculaties dat Claire een Lesbian wordt.

Tussen de spoilers staat dat ze een roomie krijgt waar ze een oogje op heeft. Ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Bekos BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Lord Dusk:
Ik ben nu 3 seizoenen trouw gebleven maar als dat waar is stop ik met kijken. Dan draait de hele serie dadelijk gewoon om geilen op Hayden
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwa, heb ik ansig geen problemen mee, kan altijd leuk uitpakken (A)

link hier : http://heroeswiki.com/Annie

LET OP SPOILER LINK!!!!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bekos schreef:
@ Lord Dusk:
Ik ben nu 3 seizoenen trouw gebleven maar als dat waar is stop ik met kijken. Dan draait de hele serie dadelijk gewoon om geilen op Hayden
Oh? ik dacht dat dat de enige reden was dat die serie effectief nog wordt uitgezonden in de VS? En ja, het zou sucken. Ik wil minder Hayden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2009 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wow, T-Bag en Grace Sheffield (The Nanny) in Heroes S4. Het blijft grappig welke ervaring Prison Break had op Robert Knepper. Hij houdt nog altijd zijn 'afgehakte' hand beneden terwijl hij uitleg geeft met de andere.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 23 Sep 2009 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
NOOOOOOOOOOOO, ik moet wachten tot fucking 22 september om Season 4 te zien !!!

Trouwens, Season 1 was geweldig, maar 2 en 3 waren matig. Vooral 3, alsof ze geen geld meer hadden voor special effects ofzo. Was volgens mij ook zo en je ziet het duidelijk terug in de serie. Sowieso die verhaallijn is fucked up.

Ik hoop dat ze het rechtzetten met Season 4 en dat ze eens met elkaar rond de tafel gaan zitten en één FUCKING GOED VERHAAL NEERZETTEN plus de SPECIAL EFFECTS!!! FUCK GVD!

QFT, ben afgekaat met dat tijdreizen.. Seizoenen 2 (en 3) waren slecht.

En seizoen 1 wordt nu toch herhaald?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Bekos schreef:
@ Lord Dusk:
Oh? ik dacht dat dat de enige reden was dat die serie effectief nog wordt uitgezonden in de VS? En ja, het zou sucken. Ik wil minder Hayden.

Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid

Anyways, ik vond de eerste episodes zeker vet. Als ze nu gewoon blijven doorgaan met een goed verhaal en niet hier en daar de steken laten vallen.
Ik vond Hayden wederom weer ziekelijk chill om naar te kijken, ze is gewoon echt heeeel knap.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nelus schreef:
Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid.
Het spijt me dat ik een goede verhaallijn wil in Heroes en geen gegeil op Hayden.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Nelus schreef:
Joni, shame on you. Shame op je mannelijkheid.
Het spijt me dat ik een goede verhaallijn wil in Heroes en geen gegeil op Hayden.

Excuses niet aanvaard, een goede verhaallijn en gegeil op Hayden, het één sluit het ander niet uit.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Zooo lekker aflevering maar weer eens die 5e van het seizoen

* En wat ik zei over dat lesbische gedoe klopt ook nog :O *
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 08:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet die 5e nog kijken, ik ga zometeen kijken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het heeft uiteindelijk drie seizoenen langer dan verwacht geduurd, maar het is nu toch gebeurd: Heroes is dood!
Citaat:
Bad news for the few remaining fans of "Heroes": The series, once upon a time a contender for mega-franchise status, has finally been cancelled. News ends speculation that NBC was looking to bring the show back on a limited basis to wrap things up. That was still considered a real possibility until recently. But having picked up 11 new shows for fall, NBC likely didn't see the need, the room or the money necessary to make such an arrangement.

http://weblogs.variety.com/on_the_air/2010/05/nbc-stops-holding-out-for-heroes.html
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig maar. Jammer dat het niet iets beter had kunnen eindigen, maar volumes 3/4 waren echt pijnlijk om te kijken. 5 was matig.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

goed nieuws... laatste seizoen/volume was er nog even hoop dat alles werd rechtgezet, vooral de eerste 7 episodes waren ijzersterk, maar daarna was het om ongelooflijk van te huilen. Ik vind het nog altijd de slechtste beslissing ooit om Peter van z'n krachten te ontdoen sindsdien hebben ze zich klem gezet. Peter was eerst "the chosen one", maar daarna was ie niet eens beter dan de rest
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter's Ierse vriendin zal voor altijd vast zitten in die kut toekomst

En ze wisten inderdaad duidelijk niet waar ze naar toe moesten met Volume 5, wat toch aardig begon. Volume 2 (met Adam) vond ik nog heel aardig, maar wel duidelijk te langzaam. Toen ze met volumes 3 en 4 de vaart er in stopten werdt het echt een ongelofelijk knoeiboel.

Leuk feitje: Nathan is in elk volume 1 keer dood gegaan. 5 keer dood, dus. Eigenlijk 6 omdat hij in het laatste volume 2 (+) keer dood is gegaan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: