Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Dyllann BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Godver, ik wil die focking beta ook :'D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb al een paar games gedaan en nog geen enkele keer lag tegengekomen straks om 2 uur maar eens verder doen. Ik ben toch al meer overtuigd dat het wel goed zal werken. Mischien zal ik em dan tog maar halen in Januari
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ben nog niet echt impressed.. Het doet me een beetje denken aan Counter-Strike doordat het best stijf aanvoelt allemaal, zonder impact, en als je bijv gaat liggen of staan zie je je geweer in beeld nauwelijks bewegen, net als bij CS dus
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Pfffff... laatste keer dat ik verdomme een beta download.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Pfffff... laatste keer dat ik verdomme een beta download.

Het is niet altijd zo hoor

En GekooktEi, ken je Enemy Territory : Quake Wars nog? Daar lijkt het ook een beetje op.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Taw0n schreef:

En GekooktEi, ken je Enemy Territory : Quake Wars nog? Daar lijkt het ook een beetje op.

Ben ik al een beetje vergeten Maar, wat vind jij er nou van? Ik heb liever Killzone 2, gewoon met veel dynamischere first person animaties en overall veel spannender en meer "impact".

En daarbij, ik vind het echt de bèta-ste bèta die ik ooit heb gespeeld. Ik kreeg al een paar keer in mijn uurtje gameplay een "Lost connection", en als ik iemand wou joinen kreeg ik een "Unable to connect" waarna ik ook meteen helemaal terugging naar het Press START button scherm en weer inloggen en connecten, meh.

Niet dat ik het nu niet meer ga spelen hoor Maar idd Trueskill dat downloaden is dom geregeld, zo kan je ook geen offline games spelen terwijl je download.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij staat ook verdomme al een uur op 81%
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Trueskill schreef:

Afsluiten en opnieuw opstarten, dan installeert die het en kan je aan de slag
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

Heeft hij bij mij wslk ook gedaan dan, ik heb gewoon tv zitten kijken die hele avond en toen ik naar bed ging tegen m'n pa gezegd, "Pap zet jij de PS3 even uit als je naar bed gaat, knopje zit achterop hè" dus ik heb het niet eens gemerkt, maar hij hoefde de volgende dag ook niet meer te installeren, dat was ook al gedaan
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Trueskill schreef:

Afsluiten en opnieuw opstarten, dan installeert die het en kan je aan de slag

Dit werkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil hem ook spelen, hoe kom je aan zoon code?

Iedereen in mijn friend list zit MAG te spelen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

een tijd geledenkon je je inchrijven op de site van playstation zelf, maar nu is het gedaan.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

streetfighter schreef:
ninodude schreef:

een tijd geledenkon je je inchrijven op de site van playstation zelf, maar nu is het gedaan.

Nee, ik kan het wel 80 keer zeggen, maar er waren meerdere waves codes volgens de Playstation Blog. Heb je überhaupt gechecked of je nog kan joinen? Volgens mij niet.

Ninodude, gewoon proberen http://nl.playstation.com/psn/competitions/detail/item233873/Bereid-je-voor-op-de-MAG-b%C3%A8ta/

Je krijgt wslk die link ook niet meer te zien als je al een key hebt dus ik kan het ook niet checken.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Thnx Stefan hij werkte, focking dope spel, gelijk eerste game 184 punten 4de plek. Jammer dat ik maar een potje kon spelen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Begindatum: 14/09/2009 (Middernacht Britse tijd (01.00 uur Nederlandse tijd))
Sluitingsdatum: 22/09/2009 (Middernacht Britse tijd (01.00 uur Nederlandse tijd))
Status: Vroegtijdig gesloten

De wedstrijd voor beta keys is al lang gesloten precies
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Inschrijven kan niet meer

Zo, zestal potjes gespeeld deze avond en de servers gaan sluiten. Ik heb echt gemengde gevoelens over de game, welke ik uitgebreid zal gaan bespreken in een hands-on over een tijdje, maar dit kan ik sowieso al even meedelen. Grafisch is de game sowieso geen hoogstandje, waarschijnlijk omdat de PS3 al veel berekeningen moet maken om zoveel man rond te kunnen laten lopen. Maar hoezo zijn er dan bijvoorbeeld geen watereffecten als je in het water loopt en waarom zijn de animaties zo stijf? Dit kan natuurlijk nog verbeterd worden maar toch.

Gameplaygewijs speelt het me ook een beetje te traag, de ene keer hoef je niet te wachten voor een respawn, de andere keer 20 seconden, dit omdat het met 'waves' gaat, maar vijf seconden per persoon lijkt me veel beter werken. Daarnaast ben je echt om de haverklap dood en wordt het lange wachten wel erg vervelend. Ook vind ik het erg moeilijk om de bedoeling van de missie te achter halen en snap ik niet hoe ik er kan komen vanwege het feit dat er meestal maar twee spawnpoints beschikbaar zijn en deze aan de andere kant van de map staan. Tevens vind ik de maps ook erg onlogisch en is er maar weinig tactiek in te bekennen.

Alleen maar minpunten dan? Nee, ik heb geen lag of disconnects ondervonden terwijl mijn internet meestal ontiegelijk kut is. Goed, dit weekend maar weer een update posten, misschien dat m'n mening dan al is veranderd.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Sep 2009 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Grafisch is de game sowieso geen hoogstandje, waarschijnlijk omdat de PS3 al veel berekeningen moet maken om zoveel man rond te kunnen laten lopen. Maar hoezo zijn er dan bijvoorbeeld geen watereffecten als je in het water loopt en waarom zijn de animaties zo stijf? Dit kan natuurlijk nog verbeterd worden maar toch.

Als ik in het water schiet, zie ik weldegelijk effecten. Grafisch is het idd geen hoogvlieger, maar als je kijkt hoe groot de map is en hoeveel man er tegelijk op aanwezig zijn, explosies, helicopters, airdrop, met al die zooi door elkaar, vind ik dat het grafisch wel wat minder mag zijn. Het zou vast nog wel een paar tandjes omhoog kunnen en ik hoop dat dat ook nog gebeurt.

Stefan van B schreef:
Gameplaygewijs speelt het me ook een beetje te traag, de ene keer hoef je niet te wachten voor een respawn, de andere keer 20 seconden, dit omdat het met 'waves' gaat, maar vijf seconden per persoon lijkt me veel beter werken. Daarnaast ben je echt om de haverklap dood en wordt het lange wachten wel erg vervelend.

Let op de klok voordat je bleed-out kiest. De maximale wachttijd is 20 seconden, dan moet je geen bleed-out kiezen bij 13:20-13:40-14:00 om maar een voorbeeld te geven En af en toe een medic roepen kan ook geen kwaad. Dan zal je wat minder dood gaan

5 seconden waves met 256 man haalt het hele idee omzeep. Als je veel tegenstanders killed, dan heb je dus zo'n 10-15 seconden gemiddeld om een stuk op te rukken. Als er elke 5 seconden weer mannetjes bij komen, zal je erg veel op dezelfde plaats vechten. Lijkt mij niet de bedoeling van die enorme maps

Stefan van B schreef:
Ook vind ik het erg moeilijk om de bedoeling van de missie te achter halen en snap ik niet hoe ik er kan komen vanwege het feit dat er meestal maar twee spawnpoints beschikbaar zijn en deze aan de andere kant van de map staan. Tevens vind ik de maps ook erg onlogisch en is er maar weinig tactiek in te bekennen.

Voor mij is het ook niet altijd duidelijk waar ik heen moet en wat mn objective is. Maar dit is vaak iets wat je aanleert in dit soort spellen. Op een gegeven moment weet je de icoontjes op de map en wat de dingen in je HUD allemaal betekenen. Komt met de tijd. En daar is een bèta natuurlijk heel geschikt voor! Maps onlogisch? Nee, vind ik niet. Ik ben iig geen onlogische dingen tegen gekomen.

Stefan van B schreef:
Alleen maar minpunten dan? Nee, ik heb geen lag of disconnects ondervonden terwijl mijn internet meestal ontiegelijk kut is. Goed, dit weekend maar weer een update posten, misschien dat m'n mening dan al is veranderd.

Hier behalve grafisch, geen minpunten. Verbinding is top, lag heb ik niet ondervonden. Ondanks dat we met 3 computers + een PS3 online zijn.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanavond even een Gamed avondje doen? (Als dat kan xD)
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Elkaar joinen gaat erg stroef, maar we kunnen het proberen
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dan doe ik ook mee
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar even iedereen adden, voor zover ik dat nog niet heb gedaan.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Taw0n schreef:
Elkaar joinen gaat erg stroef, maar we kunnen het proberen

Ofwel, lukt 9/10 keer niet. Is mij nog niet gelukt...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Meh, ik zou eigenlijk niet eens weten hoe ik mensen kon joinen ( ), want bij zegmaar je psn staat geen Stuur een game invite/Join game.

Maar ik vond wel lelijk want hij stond gister al 1 uur op 81% voor ik de gouden tip van Stefan kreeg. Dus eigenlijk zou ik al 3 potjes gespeeld kunnen hebben.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Door geluk zitten Stefan en ik nu samen
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Taw0n schreef:
Door geluk zitten Stefan en ik nu samen

Ik merk het
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: