Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

En we hebben verloren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Kut MAG
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Kut MAG

Why?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Trueskill schreef:
Kut MAG

Why?

Kan verdomme niet eens verbinden. Ik probeer nou al 2 dagen te spelen en ik heb nog maar 1 potje in het geheel gespeeld.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Gestopt nu, ik vind het leuk ik kleine porties. Maar om het nu 6 uur lang te spelen, nah.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Gestopt nu, ik vind het leuk ik kleine porties. Maar om het nu 6 uur lang te spelen, nah.

Ben nu ook gestopt, lvl 7 met fully upgraded AK74U. Ik ben tot nu toe best wel tevreden behalve wat er me een anderhalf uur geleden gebeurde.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Kan je wapens upgraden?

Ben zelf lvl 12-16 ofzo nu, zou het niet zeker weten, gaat wel lekker opzich momenteel.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Kan je wapens upgraden?

Ben zelf lvl 12-16 ofzo nu, zou het niet zeker weten, gaat wel lekker opzich momenteel.

Ja je krijgt elke keer als je omhoog leveled een punt voor 2 punten kun je Red dot sight/Grip halen en voor 3 punten kan je een nieuw wapen kopen, kijk maar is bij baracks en dan L1 ofzo.

Maar morgenavond kan je niet spelen toch?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 27 Okt 2009 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de beta maar een of andere malloot heeft me verteld dat 'ie afgelopen was dus heb ik 'm verwijderd, en nu heb ik echt geen zin om 16 uur lang die klotepatch weer te gaan downloaden.

Maar wat ik ervan heb gespeeld was zeer vermakelijk, kijk dan ook uit naar de game.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Ik heb de beta maar een of andere malloot heeft me verteld dat 'ie afgelopen was dus heb ik 'm verwijderd, en nu heb ik echt geen zin om 16 uur lang die klotepatch weer te gaan downloaden.

Maar wat ik ervan heb gespeeld was zeer vermakelijk, kijk dan ook uit naar de game.

kan je mij die key geven dan pls. En waar zien jullie dat als er een beta aan komt. Was voor BF BC2 ook al te laat
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: