Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Xian BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoezo dan ? De toppers staan toch allemaal van voren ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat een poll een indruk moet geven over wat de gebruikers hebben gestemd, en niet een weergave moeten geven waar jij naar uit kijkt Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal vette games (ook waar niet op gestemd wordt) maar ik wil wel graag dat mijn stem wat uit maakt, en niet dat een of andere zielige puber het nodig vind om 100 keer op Ratcher & Clank te stemmen.

Anders doe je als protest de volgende keer een poll over hoe sneu het wel niet is om de poll te saboteren?
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

het is dat ze vragen:
welke game wordt dit jaar de najaarstopper,
en niet:
welke game die dit najaar uitkomt kijk jij het meeste naar uit

want ik had verschillende antwoorden gegeven...
op de eerste geef ik als antwoord halo 3... nu gta IV uitgesteld is staat niks meer in de weg om de beste verkopen van het jaar te hebben...

op die andere vraag zou ik half life 2 the orange box antwoorden want daar kijk ik gewoon persoonlijk het meeste naar uit (maar een echte topper wordt het niet, zeker niet wat betreft verkoopcijfers...)
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Omdat een poll een indruk moet geven over wat de gebruikers hebben gestemd, en niet een weergave moeten geven waar jij naar uit kijkt Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal vette games (ook waar niet op gestemd wordt) maar ik wil wel graag dat mijn stem wat uit maakt, en niet dat een of andere zielige puber het nodig vind om 100 keer op Ratcher & Clank te stemmen.

Anders doe je als protest de volgende keer een poll over hoe sneu het wel niet is om de poll te saboteren?

Wie zegt dat 1 iemand massaal gestemd heeft op R&C ? Die game gaat ook een absolute topper worden hoor. Dus eigenlijk wil jij zeggen dat die titel het niet verdient om veel stemmen te krijgen ofzo ... ? En ik denk zeker dat ik niet de enige ben die dit denkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat op het ene moment R&C nog vrij veel achter liep op een game als Mario Galaxy, en het volgende moment had ie 3 keer zo veel stemmen.

Kom op, je gelooft toch niet serieus dat er niet gecheat is op de poll? Ergens vind ik het wel moeilijk te geloven, maar er zijn dus serieus mensen die zo sneu zijn dat ze zo vaak er op stemmen...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je mag niet vergeten dat op het moment dat R&C vooruitschoot, er nog niet zoveel stemmen waren in totaal. Het aantal stemmen dat R&C bijwon is het aantal dat Gamed in minder dan een uur haalt.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk )
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Xian schreef:
Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk )

Het iets iets wat we ook niet hier gaan zeggen omdat wellicht meer mensen het dan gaan doen, laten we het erop houden dat het mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Xian schreef:
Ik heb eigenlijk niets gemerkt dat valsspelen insluit, misschien mensen die 2 of 3 keer gestemd hebben, maar geen uitschieters.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

En er zijn weer opvallend veel Mario Galaxy stemmen bijgekomen

Ik geloof dat er hier één super Nintendo fan is want Mario Galaxy scoorde van in begin al zo abnormaal hoog ...

Edit: heb het juist opgemerkt, er is weer een cheater aan de gang. Er zijn hier zojuist weer 6 stemmen bijgekomen in minder dan 1 minuut
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Moeilijke poll, toch maar voor UT3 gestemd
Terug naar boven
link0007 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Xian schreef:

Het iets iets wat we ook niet hier gaan zeggen omdat wellicht meer mensen het dan gaan doen, laten we het erop houden dat het mogelijk is.

Laten we het erop houden dat het nog verdomd makkelijk is ook
Kunnen jullie geen IP-check erop doen?
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

link0007 schreef:
Rene Groen schreef:
Xian schreef:

mss gebruiken ze proxy
Terug naar boven
link0007 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
link0007 schreef:
Rene Groen schreef:
Xian schreef:

mss gebruiken ze proxy

Is hier niet eens nodig meen ik (correct me if I'm wrong).

En proxy's verwacht ik echt niet van de gemiddelde Gamed-bezoeker, en er valt weinig sociaals tegen te doen. Dus die mogelijkheid laten we maar even weg
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

hoezo hebben ze dat hier nieteens nodig?
Terug naar boven
link0007 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
hoezo hebben ze dat hier nieteens nodig?

Gaan we hier niet zeggen, zoals Rene al aangaf.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

weet je wel wat proxy is?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De fout die momenteel in de poll zit heeft niets te maken met mensen die proxy's gebruiken, dat bedoelt link0007.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

huh?Ik bedoel he zo:ze gebruiken waarschijnlijk cookies legen om nog eens te stemmen,en ze gebruiken proxy zodat je niet kan bekijken wie het zijn...
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Die gasten die cheaten met de poll moeten dood

Stomme fanboys
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:

Stomme fanboys

Frustratie is niet erg; soms is het zelfs nuttig. Maar misschien moet je toch even bij je psycholoog langs voor dit probleem, anders krijgen we dadelijk weer iemand op ons dak, omdat een gamer een andere gamer de pijp uit heeft geholpen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
E-man schreef:

Stomme fanboys

Frustratie is niet erg; soms is het zelfs nuttig. Maar misschien moet je toch even bij je psycholoog langs voor dit probleem, anders krijgen we dadelijk weer iemand op ons dak, omdat een gamer een andere gamer de pijp uit heeft geholpen.

of wij gaan gewoon met ze allen stemmen op andere game zodat de fanboys nooit winnen denk wij zijn tog met veel meer (ik bedoel cheaten dan wel he) ik heb net 1 geprobeerd dus weet nu hoe het moet
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Normaal zou ik wel meedoen , maar nu toch maar niet. Ik denk dat 't dan een beetje uit de hand zal lopen. En ik ben toch voor eerlijk spel.
Terug naar boven
Maniatz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan iemand die Nintendo Fanboy stoppen die altijd op Mario Galaxy stemt ? Er zijn weer massal veel stemmen bijgekomen
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2007 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Maniatz schreef:
Kan iemand die Nintendo Fanboy stoppen die altijd op Mario Galaxy stemt ? Er zijn weer massal veel stemmen bijgekomen

maar dan ook al die andere HALO3 R&C die schoten ook wel vaak hard vooruit
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: