| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
| Xian |
Geplaatst: 15 Aug 2007 18:54 Onderwerp:
| |

|
| Hoezo dan ? De toppers staan toch allemaal van voren ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2007 12:01 Onderwerp:
| |

|
Omdat een poll een indruk moet geven over wat de gebruikers hebben gestemd, en niet een weergave moeten geven waar jij naar uit kijkt Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal vette games (ook waar niet op gestemd wordt) maar ik wil wel graag dat mijn stem wat uit maakt, en niet dat een of andere zielige puber het nodig vind om 100 keer op Ratcher & Clank te stemmen.
Anders doe je als protest de volgende keer een poll over hoe sneu het wel niet is om de poll te saboteren? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Fiercy Dragon |
Geplaatst: 16 Aug 2007 12:13 Onderwerp:
| |

|
het is dat ze vragen:
welke game wordt dit jaar de najaarstopper,
en niet:
welke game die dit najaar uitkomt kijk jij het meeste naar uit
want ik had verschillende antwoorden gegeven...
op de eerste geef ik als antwoord halo 3... nu gta IV uitgesteld is staat niks meer in de weg om de beste verkopen van het jaar te hebben...
op die andere vraag zou ik half life 2 the orange box antwoorden want daar kijk ik gewoon persoonlijk het meeste naar uit (maar een echte topper wordt het niet, zeker niet wat betreft verkoopcijfers...) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xian |
Geplaatst: 16 Aug 2007 12:36 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Omdat een poll een indruk moet geven over wat de gebruikers hebben gestemd, en niet een weergave moeten geven waar jij naar uit kijkt Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal vette games (ook waar niet op gestemd wordt) maar ik wil wel graag dat mijn stem wat uit maakt, en niet dat een of andere zielige puber het nodig vind om 100 keer op Ratcher & Clank te stemmen.
Anders doe je als protest de volgende keer een poll over hoe sneu het wel niet is om de poll te saboteren? |
Wie zegt dat 1 iemand massaal gestemd heeft op R&C ? Die game gaat ook een absolute topper worden hoor. Dus eigenlijk wil jij zeggen dat die titel het niet verdient om veel stemmen te krijgen ofzo ... ? En ik denk zeker dat ik niet de enige ben die dit denkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2007 14:45 Onderwerp:
| |

|
Omdat op het ene moment R&C nog vrij veel achter liep op een game als Mario Galaxy, en het volgende moment had ie 3 keer zo veel stemmen.
Kom op, je gelooft toch niet serieus dat er niet gecheat is op de poll? Ergens vind ik het wel moeilijk te geloven, maar er zijn dus serieus mensen die zo sneu zijn dat ze zo vaak er op stemmen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Aug 2007 14:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Je mag niet vergeten dat op het moment dat R&C vooruitschoot, er nog niet zoveel stemmen waren in totaal. Het aantal stemmen dat R&C bijwon is het aantal dat Gamed in minder dan een uur haalt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xian |
Geplaatst: 16 Aug 2007 17:45 Onderwerp:
| |

|
Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Aug 2007 17:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Xian schreef: | Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) |
Het iets iets wat we ook niet hier gaan zeggen omdat wellicht meer mensen het dan gaan doen, laten we het erop houden dat het mogelijk is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Aug 2007 17:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Xian schreef: | Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) | Ik heb eigenlijk niets gemerkt dat valsspelen insluit, misschien mensen die 2 of 3 keer gestemd hebben, maar geen uitschieters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xian |
Geplaatst: 17 Aug 2007 17:17 Onderwerp:
| |

|
En er zijn weer opvallend veel Mario Galaxy stemmen bijgekomen
Ik geloof dat er hier één super Nintendo fan is want Mario Galaxy scoorde van in begin al zo abnormaal hoog ...
Edit: heb het juist opgemerkt, er is weer een cheater aan de gang. Er zijn hier zojuist weer 6 stemmen bijgekomen in minder dan 1 minuut |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Aug 2007 21:56 Onderwerp:
| |

|
Moeilijke poll, toch maar voor UT3 gestemd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 17 Aug 2007 22:45 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | Xian schreef: | Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) |
Het iets iets wat we ook niet hier gaan zeggen omdat wellicht meer mensen het dan gaan doen, laten we het erop houden dat het mogelijk is. |
Laten we het erop houden dat het nog verdomd makkelijk is ook
Kunnen jullie geen IP-check erop doen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Aug 2007 23:47 Onderwerp:
| |

|
| link0007 schreef: | | Rene Groen schreef: | | Xian schreef: | Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) |
mss gebruiken ze proxy  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 17 Aug 2007 23:51 Onderwerp:
| |

|
| dnarbeis schreef: | | link0007 schreef: | | Rene Groen schreef: | | Xian schreef: | Nou, ja ik vind allezins dat hij die plaats verdient maar als het gecheated is het natuurlijk niet zo eerlijk. (Ik snap ook niet hoe dat je kunt cheaten eigenlijk ) |
mss gebruiken ze proxy  |
Is hier niet eens nodig meen ik (correct me if I'm wrong).
En proxy's verwacht ik echt niet van de gemiddelde Gamed-bezoeker, en er valt weinig sociaals tegen te doen. Dus die mogelijkheid laten we maar even weg  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2007 00:00 Onderwerp:
| |

|
| hoezo hebben ze dat hier nieteens nodig? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 00:09 Onderwerp:
| |

|
| dnarbeis schreef: | | hoezo hebben ze dat hier nieteens nodig? |
Gaan we hier niet zeggen, zoals Rene al aangaf. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2007 00:44 Onderwerp:
| |

|
| weet je wel wat proxy is? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2007 08:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| De fout die momenteel in de poll zit heeft niets te maken met mensen die proxy's gebruiken, dat bedoelt link0007. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2007 10:38 Onderwerp:
| |

|
| huh?Ik bedoel he zo:ze gebruiken waarschijnlijk cookies legen om nog eens te stemmen,en ze gebruiken proxy zodat je niet kan bekijken wie het zijn... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| E-man |
Geplaatst: 18 Aug 2007 11:05 Onderwerp:
| |
|
Die gasten die cheaten met de poll moeten dood
Stomme fanboys |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Aug 2007 12:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
| E-man schreef: | Die gasten die cheaten met de poll moeten dood
Stomme fanboys |
Frustratie is niet erg; soms is het zelfs nuttig. Maar misschien moet je toch even bij je psycholoog langs voor dit probleem, anders krijgen we dadelijk weer iemand op ons dak, omdat een gamer een andere gamer de pijp uit heeft geholpen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 12:28 Onderwerp:
| |

|
| Devilly schreef: | | E-man schreef: | Die gasten die cheaten met de poll moeten dood
Stomme fanboys |
Frustratie is niet erg; soms is het zelfs nuttig. Maar misschien moet je toch even bij je psycholoog langs voor dit probleem, anders krijgen we dadelijk weer iemand op ons dak, omdat een gamer een andere gamer de pijp uit heeft geholpen. |
of wij gaan gewoon met ze allen stemmen op andere game zodat de fanboys nooit winnen denk wij zijn tog met veel meer (ik bedoel cheaten dan wel he) ik heb net 1 geprobeerd dus weet nu hoe het moet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Aug 2007 12:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
Normaal zou ik wel meedoen , maar nu toch maar niet. Ik denk dat 't dan een beetje uit de hand zal lopen. En ik ben toch voor eerlijk spel.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 12:56 Onderwerp:
| |

|
Kan iemand die Nintendo Fanboy stoppen die altijd op Mario Galaxy stemt ? Er zijn weer massal veel stemmen bijgekomen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:03 Onderwerp:
| |

|
| Maniatz schreef: | Kan iemand die Nintendo Fanboy stoppen die altijd op Mario Galaxy stemt ? Er zijn weer massal veel stemmen bijgekomen  |
maar dan ook al die andere HALO3 R&C die schoten ook wel vaak hard vooruit |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |